Práca: HR/ Headhunter asistent part-time alebo živnosť
Kategória:
Administratíva
Chceš sa dostať do sveta HR? U nás dostaneš príležitosť začať pracovať na pozícii HR ASISTENT. Stačí ak si proaktívna, dynamická osobnosť, výborne zorganizovaná a dobre ovládaš anglický jazyk.
Tvojou hlavnou úlohou bude :
Aktívne oslovovanie a headhunting IT
špecialistov na projekty v SR a v zahraničí.
Telefonická a mailová komunikácia s
kandidátmi.
Vyhodnocovanie kandidátov na vhodnosť pre
aktuálne projekty.
Práca so sociálnymi sieťami a
recruiterskými databázami.
Iná administratívna podpora.
Požadujeme:
Aktívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (denná
komunikácia v cudzom jazyku ) – PODMIENKA,
ovládanie iného jazyka výhodou.
Komunikačné zručnosti, slušný prejav.
Znalosť IT výhodou.
Ide o prácu na part-time alebo na živnosť. Práca je vykonávaná v kancelárii v Košiciach. Pracovná doba je flexibilná ( 08:00 do 16:00 ). Viac info osobne na pohovore.
Tvojou hlavnou úlohou bude :
Aktívne oslovovanie a headhunting IT
špecialistov na projekty v SR a v zahraničí.
Telefonická a mailová komunikácia s
kandidátmi.
Vyhodnocovanie kandidátov na vhodnosť pre
aktuálne projekty.
Práca so sociálnymi sieťami a
recruiterskými databázami.
Iná administratívna podpora.
Požadujeme:
Aktívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (denná
komunikácia v cudzom jazyku ) – PODMIENKA,
ovládanie iného jazyka výhodou.
Komunikačné zručnosti, slušný prejav.
Znalosť IT výhodou.
Ide o prácu na part-time alebo na živnosť. Práca je vykonávaná v kancelárii v Košiciach. Pracovná doba je flexibilná ( 08:00 do 16:00 ). Viac info osobne na pohovore.
Podobné inzeráty
Mám záujem o prácu v administratíve part time bud ako zamestnanec alebo na živnosť.
Ak potrebujete niekoho na pár hodím, part time / home office, angličtina, taliančina, maďarčina aktívne.
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko
Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia),
Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra)
Čo Vás čaká?
- Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem
- Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.)
- Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami.
- Vedenie databázy firiem a komunikácie a
Čo Vám ponukáme?
- Firemný mobil
- práca 8:00 - 15:00
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom
zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne
550€ v čistom
práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu
práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba
zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba
Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom
- Práca na HTPP alebo na živnosť.
Koho hľadáme?
- Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať
- Cieľavedomý
- Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer
- Ochota pracovať a vzdelávať sa
- Milá a ústretová komuníkácia
- Nemecky hovoriaci slovom aj písmom
Anglický jazyk výhodou
- Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou!
(vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku)
Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega.
Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi.
Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo
Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@
Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre/Čermáň
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko
Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia),
Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra)
Čo Vás čaká?
- Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem
- Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.)
- Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami.
- Vedenie databázy firiem a komunikácie a
Čo Vám ponukáme?
- Firemný mobil
- práca 8:00 - 15:00
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom
zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne
550€ v čistom
práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu
práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba
zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba
Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom
- Práca na HTPP alebo na živnosť.
Koho hľadáme?
- Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať
- Cieľavedomý
- Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer
- Ochota pracovať a vzdelávať sa
- Milá a ústretová komuníkácia
- Nemecky hovoriaci slovom aj písmom
- Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou!
(vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku)
Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega.
Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi.
Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo
Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@
Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre
Hľadáme:
Asistenta na rôznorodú výpomoc predovšetkým pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, spracovanie drobných produktov na predaj (fotenie, meranie, úprava v PC), organizácia kancelárie, drobné nákupy, administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.) a ďalšie činnosti podľa potreby.
V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach obchod, back office, projektový management.
Práca na plný úväzok, pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená.
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov.
Preferujeme absolventov ktorí dosahovali mimoriadne výsledky počas štúdia.
Ponúkame:
Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta. Asistent bude kompletné zaškolený. Možnosť práce niektoré dni aj z domu. Stanete sa súčasťou rýchlo sa rozvíjajúceho a dynamického tímu.
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne.
Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Požiadavky:
Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel)
Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: ASISTENT BB
Termín pohovoru: Marec/Apríl 2023
Termín možného nástupu: Júl/August 2023
O spoločnosti
Sme mladá dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti projektov nehnuteľností a investičných start-up projektov, s výnimočným zázemím v znalosti ekonómie, legislatívy a exekúcie projektov. Pri výbere uchádzačov o zamestnanie posudzujeme viaceré aspekty a preferujeme práce-chtivých a dlhodobo motivovaných spolupracovníkov, s prístupom k spoločnosti ako k vlastnej firme.
Miesto práce - sereď
Druh pracovneho pomeru - trvalý,dohoda,živnosť
Termin nástupu- ihneď
Mzdové podmienky: od 4€/hodina
Pracovna doba: 8.00hod - 17.00hod alebo dohoda
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Prepisovanie dát do nášho systému
Vytvárenie databázy
Práca so systémami spoločnosti
Administratívna činnosti
Príprava e-mailov
Práca v slovenskom jazyku
Práca s word / excel - základy
Príprava inzeratov na FB stranky
Komunikacia,telefonovanie
Práca v mladom kolektíve
nformácie o výberovom konaní
Ide o veľmi jednoduchú pracovnú pozíciu s požiadavkou na precíznosť,komunikatívnosť. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky, kde si personalista dohodne ďaľšie kroky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Schvalovanie auto úverov.
Spoločnosť ANSleasing s.r.o. bola založena v roku 2022 a venuje sa predajom jazdennych vozidiel prostrednictvom leasingov/auto úverov. Sme mladý kolektív, ktorý ma vtomto odbore bohaté skúsenosti. Hľadáme asistentku, ktorá by mala na starosti hlavne prácu za počitačom, nahadzovanie klientov, práca s emailom, telefonovanie a komunikáciu s predajcami a s klientmi.
Práca je stabilna a dlhodoba.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Kontakt
Kontaktná osoba: Marek Kotlár
Tel:
Email: obchod.ans@
Životopis prosím zasielať na danný email.
Prijmem do firmy telefonistky len na živnosť, žiadny predaj po telefóne, práca s databázou.
Len na živnosť. Práca z domu.
Pracovná doba 7 hodín denne. Mzda 1300 eur na mesiac na živnosť, služobný mobil
Prosím posielať len životopisy s vážným záujmom a prax nutná 2 roky ako telefonistka
Prosím životopisy zasielať na email telefonistkasro@