inzercia, predaj, predám, bazár

Práca v kancelárii BB, ZV, ZH aj s možnosťou práce z domu

Kategória: Financie a ekonomika

voľné pracovné pozície na pobočke Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom:

Finančný konzultant junior
Finančný špecialista senior
Manažér obchodnej skupiny so skúsenosťami

Ponúkame:
-stabilitu, zázemie, značku
-zaujímavé provízne odmeňovanie + fix, bonusy
-výška príjmu neobmedzená, kto robí, zarobí
-bezplatné vzdelávanie, zaškolenie
-databázovú podporu
-provízie + fix, bonusy
-špeciálne odmeňovanie pre skúsených



Podmienky:
-komunikatívnosť
-empatia, ľudskosť
-profesionálne vystupovanie
-minimálne stredoškolské vzdelanie
-akákoľvek práca s klientom vítaná

Vieme si vážiť a oceniť kvalitných, šikovných ľudí bez ohľadu na vek, pôvodné povolanie, dĺžku praxe

Ak Vás obchod a práca s ľuďmi baví, chcete zarábať viac a zastupovať najstabilnejšiu finančnú inštitúciu,
pošlite životopis na mail: poradenstvo.pomoc@
prípadne zavolajte:

poisťovňa Allianz - najlepšia likvidácia poistných udalostí, najviac spokojných klientov
Práca v kancelárii BB, ZV, ZH aj s možnosťou práce z domu
Podobné inzeráty
Obchodný pracovník / Obchodný manažér Práca z domu možná
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Trainee junior manažér - Žilina - aj pre ŠTUDENTA VŠ
NÁPLŇ PRÁCE: Dávame príležitosť pár šikovným adeptom do začínajúcej pobočky v Žiline, ktorí majú radi výzvy, osobnostný rast a ktorí to chcú pretaviť aj do vedenia ľudí, získavania skúseností v manažmente a jedného dňa do vedenia vlastnej kancelárie. Hlavnou pracovnou náplňou je komunikácia s obchodnými partnermi, aktívna práca v mladom kolektíve, personalistike a marketingu. Práca rovnako zahŕňa plánovanie, prácu s PC a interným systémom, prípravu prezentácií a ich prezentovanie, školenie ľudí. Na vykonávanie činnosti, uchádzača kompletne zaškolíme a naučíme všetky potrebné zručnosti, preto vyžadujeme 100% ochotu na sebe pracovať a rozvíjať sa. Nie sú potrebné predošlé skúsenosti v obchodnej sfére, aj keď sú vítané. Ponúkame možnosť zaujímavého kariérneho rastu a neustále zvyšovanie príjmu. Práca je vhodná aj pre študenta VŠ - adept vie získať prax a zručnosti v obore a pekne si zarobiť. Čas si študent vie popri škole prispôsobiť, keďže vieme, že aj škola je dôležitá, takže sa vieme vzájomne dohodnúť. Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu vás budeme kontaktovať a dohodneme si pracovný pohovor. Životopis spolu s motivačným listom prosíme zaslať na email Na pracovný online pohovor si budeme uchádzačov volať na základe motivačných listov. Predošlé skúsenosti nie sú tak podstatné, ako motivácia a zodpovednosť uchádzača. - práca na živnosť - 9:00 - 16:00 (jednozmenný prac.čas) - vhodné aj pre absolventa - 2000 Eur / mesiac / brutto (úkolovo) PONÚKANÉ VÝHODY: Poskytujeme: - Zaujímavé a férové finančné ohodnotenie bez príjmového stropu - Skúsených mentorov, ktorí ťa posunú nielen po pracovnej ale aj osobnostnej stránke - Stabilné firemné zázemie, kde inovácie nie sú cudzie - Cyklické provízne odmeny, firemné dovolenky v zahraničí, zľavy na prémiové telefóny/tablety a iné benefity - Mladý a príjemný kolektív, kde je radosť pôsobiť - Zaškolenie krok po kroku a tam to samozrejme nekončí - rozvoj a kariérny rast je naša DNA Po vzájomnej dohode - možnosť vykonávať časť práce v podobe HOMEOFFICE. Nehľadáme dokonalého spolupracovníka, čo už všetko vie a nie je ochotný prispôsobiť sa. Hľadáme ambiciózneho mladého človeka, ktorý má chuť aktívne chopiť svoju kariéru do rúk, napredovať, naberať skúsenosti a tvoriť hodnotu spolu s nami. požadované vzdelanie: SŠ s maturitou, VŠ 1.,2.,3. stupňa Všeobecné spôsobilosti: - organizovanie a plánovanie práce - tvorivosť - komunikatívnosť - kultivovaný slovný prejav - osobnostný rozvoj - tímová práca - samostatnosť - vedenie ľudí Osobnostné predpoklady: - cieľavedomosť - ochota pomáhať - iniciatívnosť - trpezlivosť - schopnosť prispôsobiť sa novému prostrediu - reprezentatívnosť – S biznis imidžom a oblečením si rozumieme - príjemné vystupovanie a dochvíľnosť
Práca v kancelárií PB a okolie
Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií. Náplň práce: -Poskytovanie poradenstva klientovi -administratíva -podpisovanie zmlúv s klientmi -komunikácia s klientom -starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom - bežné administratívne práce - hlásenie poistných udalostí Ponúkame: -výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu -bezplatný systém vzdelávania a odborných školení -flexibilný pracovný čas -možnosť kariérneho rastu - možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody - práca na agentúrnej kancelárii Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Vodičský preukaz B výhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Mamičku na materskej dovolenke Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikatívnosť - príjemné vystupovanie - pozitívny prístup k práci - ochota učiť sa nové veci Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na
Účtovník/čka so znalosťou podvojného účtovníctva
Mzda: 1 300 - 1 500 EUR/mesiac brutto Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - vedenie podvojného účtovníctva pre externých klientov - samostatné účtovanie dokladov - spracovanie a zasielanie výkazu k DPH - spracovanie ročnej účtovnej závierky a dane z príjmu právnických osôb - spracovanie dane z motorových vozidiel - práca v SW Kros OMEGA - práca v účtovnej kancelárii s pestrou a zaujímavou prácou - príjemná šéfka vždy k dispozícii (rada poradí a pomôže pri zložitejších prípadoch) - práca v centre mesta v atraktívnom prostredí - na kávičku iba na skok - v prípade šikovnosti možné zvýšenie platu podľa výkonu V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu nám prosím pošlite svoj životopis, alebo nás kontaktujte na t. č. . Ostatné znalosti: Podvojné účtovníctvo - Pokročilý Jednoduché účtovníctvo - Mierne pokročilý OmegaT - Mierne pokročilý Osobnostné predpoklady a zručnosti: - prax vo vedení podvojného účtovníctva na Slovensku nutná - spoľahlivosť a ochota pracovať z kancelárie v centre Bratislavy - dôslednosť pri účtovaní a spracovaní dokladov a výkazov - vzdelanie v odbore, alebo primeraná prax na pozícii samostatnej účtovníčky
Mamička na materskej, rodičovskej môže zarábať 2000€
Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu April 2023 Mzdové podmienky (brutto) 2 000 EUR/mesiac Po 12 mesiacoch nováčikovský bonus 1.200 - 5.000 € Pozícia: Finančný agent, Klientský pracovník, Konzultant, Obchodný zástupca, Privátny bankár Pracovná oblasť: Bankovníctvo Ekonomika, financie, účtovníctvo Obchod Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Február 2023 Mzdové podmienky (brutto) 2 000 EUR/mesiac Po 12 mesiacoch nováčikovský bonus 1.200 - 5.000 € Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Obsadzujem 3 voľné miesta. JE POTREBNÉ PREČÍTAŤ PONUKU CELÚ A DOKONCA Čo by si vlastne robila? Najprv ťa naučíme, čo budeš potrebovať - ako komunikovať s klientom, ako nájsť klienta, ako spracovať jeho požiadavky, ako vypracovať pre neho ponuku. To znamená : - ako zrealizovať prvé stretnutie s klientom - ako správne urobiť klientovi analýzu jeho požiadaviek - ako nájsť vhodné riešenia klientových cieľov Pomôžeme ti, sa zorientovať v práci s klientami. Akvizícia nových klientov, budovanie svojho kmeňa. Vždy ti bude po ruke kouč, ktorý ti pomôže na každom tvojom kroku. Tvojou pracovnou náplňou, bude tvoriť finančné riešenia na mieru a pomáhať vytvárať lepšiu finančnú budúcnosť pre seba a svojich klientov, v priateľskej a rodinnej atmosfére nášho kolektívu. Po skončení materskej/rodičáku už budeš mať istotu, že máš dobre rozbehnutý a fungujúci biznis. Prečo táto ponuka? Šťastná matka - šťastné deti. Šťastná matka je vtedy, ak dokáže zabezpečiť lepšiu budúcnosť svojim deťom. Zamestnanecké výhody, benefity Práca z domu Kariérny rast Flexibilný pracovný čas FIX 400€ na 5 mesiacov pre tie najlepšie/najšikovnejšie Príspevok na auto Doživotná renta Vzdelávanie Firemné dovolenky 4x ročne podľa výkonu Informácie o výberovom konaní Motivačný list výhodou. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Osobnostné predpoklady a zručnosti Komunikatívnosť Cieľavedomosť Vytrvalosť Pracovitosť Ochota učiť sa nové veci Lojálnosť Drive Úprimnosť