PRÁCA VO FINANCIÁCH, SPROSTREDKOVANIE
Kategória:
Financie a ekonomika
Ponúkam Vám možnosť zaujímavého zárobku, pri sprostredkovaní služieb. Príjem záleží iba od vašej aktivity. Vhodné aj popri práci, štúdiu, či materskej. Po zaškolení aj ako hlavná pracovná činnosť.
Podobné inzeráty
Informácie o pracovnom mieste
Hľadáme zodpovedného, samostatného pracovníka s chuťou neustále sa vzdelávať do našej kancelárie vo Zvolene.
Práca je určená aj pre ľudí bez praxe vo financiách. Môže sa uplatniť aj šikovný študent končiaci VŠ, absolvent alebo je pozícia vhodná aj pre človeka, ktorý chce zmeniť profesiu.
Náplň práce a zodpovednosť:
komplexné riešenie finančných služieb našim existujúcim klientom od investícií, renty, hypotéky, poistenia, dôchodkov a ďalších sektorov finančného trhu až po investičné nehnuteľnosti. Vďaka prepojeniu realít a financií v našej spoločnosti, je získavanie klientov jednoduchšie. Budete tak riešiť finančné služby nielen pre vlastných klientov, ale aj pre klientov našich realitných maklérov.
Pokiaľ máte ambíciu zmeniť svoj profesijný život, posúvať svoje hranice hore a začať budovať kariéru vo financiách a realitách, sme správna voľba.
Informácie o výberovom konaní
Pošli nám svoj životopis.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 15.11.2022
Pozícii vyhovujú uchádzači s minimálnym vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Základy ovládania PC - Základy
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
01.1.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiac Pre seniorných ľudí so skúsenosťami ponúkame fixnú zložku 1000 EUR/mesiac + variabilnú zložku od 250 EUR bez obmedzenia hornej hranice.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Analýza potrieb a prianí klientov, tvorba finančného plánu a návrh vhodného riešenia pre klientov,
Získavanie odporúčaní od klientov a následne dohodnutie termínov s nimi,
Poskytovanie komplexných finančných služieb existujúcim aj novým klientom,
Starostlivosť o vlastný klientský kmeň,
Vzdelávanie vo financiách, aby si bol všeobecný odborník vo všetkých segmentoch financií – bankovníctvo, poisťovníctvo, investície aj úvery.
Zamestnanecké výhody, benefity
Fixný a nadštandardný príjem za výkon,
Zaujímavé a rastúce platové ohodnotenie, vyplácanie obchodných bonusov štvrťročne a aj následných provízií od začiatku,
Unikátny a rýchlo sa rozvíjajúci projekt s možnosťou sebarealizácie a kariérneho rastu,
V prípade zodpovedného prístupu určitá časová flexibilita, príp. práca z domu,
Možnosť vypracovať sa na manažéra pobočky a prekonať aj max. výšku príjmu,
Príjemný kolektív, ľudský prístup,
Moderná a nová pobočka,
Škála benefitov v oblasti vzdelávania a firemných akcií, víkendových či viacdenných poznávacích ciest,
Sme plne digitalizovaní a odpadá tak papierová agenda (s výnimkou žiadostí o hypotéku),
Nepracujeme s hotovosťou, naša banka bude plne digitalizovaná.
Informácie o výberovom konaní
Pre spoločnosť SB-KOŠICE I. z našej skupiny hľadáme šikovných a skúsených ľudí s príjemným vystupovaním, ktorí sa chcú venovať bankovo – poradenskej činnosti.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
20.12.2022
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť ponúka komplexné služby v oblasti podnikania, financií a investícií.
Informácie o práci
Vyberáme šikovných ľudí s chuťou učiť a rozvíjať sa. Či už si na začiatku svojej kariéry, alebo skúsený špecialista - naša ponuka je práve pre Teba. Žiadne tlačenie na mesačné plány či predávanie nepotrebných produktov. Sme súčasťou českej finančnej skupiny, ktorá má vlastnú sieť pobočiek, poisťovňu, investičnú a dôchodkovú spoločnosť. Finalizuje sa veľký projekt novej fintechovej banky, vďaka čomu na jednom mieste dokážete dostať tú najlepšiu službu zo všetkých možností na trhu. Na našich pobočkách máme pohodovú rodinnú atmosféru, všetci sa dobre poznáme a fungujeme ako tím. Svoju prácu máme radi, robíme ju s nadšením, zodpovedne a profesionálne.
Kontakt
Kontaktná o
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Máš rád svoju prácu a chceš sa ňou živiť do dôchodku?
Myslíš si,že Tvoje schopnosti a zručnosti nie sú dostatočne zaplatené?
Pokiaľ chceš zmenu ,mám pre Teba riešenie!
Sme zástupcovia spoločnosti Profi+,a.s. a rozhodli sme sa expandovať a vytvárať nové pobočky aj v iných mestách. Tentokrát sme sa rozhodli pre Tvoje mesto Trenčín, v ktorom hľadáme 5 nových obchodných zástupcov,ktorých sme schopní zaškoliť behom 6 mesiacov.
Pokiaľ máš za sebou akúkoľvek prax v oblasti financií, alebo si o nej minimálne rozmýšľal, zapojíme Ťa do profesionálneho adaptačného procesu ,kde Ťa všetko po stránke odbornosti aj obchodu naučíme a to nielen vo financiách.
Naša holdingová spoločnosť Plus+,a.s. ,v spolupráci s našou dcérskou spoločnosťou Projekty +,Ti ponúka možnosť sa realizovať aj ako realitný maklér, či predajca luxusných ojazdených áut.
Na začiatku sa nemusíš báť ani o svoj príjem - dostaneš garanciu na 6 mesiacov- 1200 €/ mesačne.
Si jeden/jedna z tých piatich ,ak áno-zavolaj,alebo napíš a dohodneme sa na osobnom stretnutí.
NÁPLŇ PRÁCE:
Dávame príležitosť pár šikovným adeptom do začínajúcej pobočky v Žiline, ktorí majú radi výzvy, osobnostný rast a ktorí to chcú pretaviť aj do vedenia ľudí, získavania skúseností v manažmente a jedného dňa do vedenia vlastnej kancelárie.
Hlavnou pracovnou náplňou je komunikácia s obchodnými partnermi, aktívna práca v mladom kolektíve, personalistike a marketingu. Práca rovnako zahŕňa plánovanie, prácu s PC a interným systémom, prípravu prezentácií a ich prezentovanie, školenie ľudí.
Na vykonávanie činnosti, uchádzača kompletne zaškolíme a naučíme všetky potrebné zručnosti, preto vyžadujeme 100% ochotu na sebe pracovať a rozvíjať sa. Nie sú potrebné predošlé skúsenosti v obchodnej sfére, aj keď sú vítané.
Ponúkame možnosť zaujímavého kariérneho rastu a neustále zvyšovanie príjmu.
Práca je vhodná aj pre študenta VŠ - adept vie získať prax a zručnosti v obore a pekne si zarobiť.
Čas si študent vie popri škole prispôsobiť, keďže vieme, že aj škola je dôležitá, takže sa vieme vzájomne dohodnúť.
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu vás budeme kontaktovať a dohodneme si pracovný pohovor. Životopis spolu s motivačným listom prosíme zaslať na email
Na pracovný online pohovor si budeme uchádzačov volať na základe motivačných listov. Predošlé skúsenosti nie sú tak podstatné, ako motivácia a zodpovednosť uchádzača.
- práca na živnosť
- 9:00 - 16:00 (jednozmenný prac.čas)
- vhodné aj pre absolventa
- 2000 Eur / mesiac / brutto (úkolovo)
PONÚKANÉ VÝHODY:
Poskytujeme:
- Zaujímavé a férové finančné ohodnotenie bez príjmového stropu
- Skúsených mentorov, ktorí ťa posunú nielen po pracovnej ale aj osobnostnej stránke
- Stabilné firemné zázemie, kde inovácie nie sú cudzie
- Cyklické provízne odmeny, firemné dovolenky v zahraničí, zľavy na prémiové telefóny/tablety a iné benefity
- Mladý a príjemný kolektív, kde je radosť pôsobiť
- Zaškolenie krok po kroku a tam to samozrejme nekončí - rozvoj a kariérny rast je naša DNA
Po vzájomnej dohode - možnosť vykonávať časť práce v podobe HOMEOFFICE.
Nehľadáme dokonalého spolupracovníka, čo už všetko vie a nie je ochotný prispôsobiť sa. Hľadáme ambiciózneho mladého človeka, ktorý má chuť aktívne chopiť svoju kariéru do rúk, napredovať, naberať skúsenosti a tvoriť hodnotu spolu s nami.
požadované vzdelanie:
SŠ s maturitou, VŠ 1.,2.,3. stupňa
Všeobecné spôsobilosti:
- organizovanie a plánovanie práce
- tvorivosť
- komunikatívnosť
- kultivovaný slovný prejav
- osobnostný rozvoj
- tímová práca
- samostatnosť
- vedenie ľudí
Osobnostné predpoklady:
- cieľavedomosť
- ochota pomáhať
- iniciatívnosť
- trpezlivosť
- schopnosť prispôsobiť sa novému prostrediu
- reprezentatívnosť – S biznis imidžom a oblečením si rozumieme
- príjemné vystupovanie a dochvíľnosť