Práca z domu na pozícii „Online Virtuálny Asistent“
Kategória:
Administratíva
Môžete v najbližších hodinách alebo dňoch začať pracovať online z domu? Ak áno, odporúčam medzinárodnú spoločnosť, ktorá hľadá domácich Virtuálnych Asistentov na prácu online.
Táto spoločnosť hľadá najmä nových pracovníkov zo Slovenska a z Česka.
Táto práca spočíva v pomoci malým podnikom pri rôznych úlohách a projektoch, ako napríklad:
• Zadávanie údajov/vstupných dát
• Zákaznícky servis
• Písanie & zapisovanie
• Správa sociálnych médií
• Online výskum
• Ďalšie úlohy spojené v súvislosti s pozíciou „Online Virtuálny Asistent“
Môžete zarobiť 25 $ (v prepočte cca 25 € (625 Kč)) a viac na hodinu.
Pracovná pozícia: Zarábajte 25 $ (v prepočte cca 25 € (625 Kč)) a viac na hodinu nezávislou prácou z domu, a to ako ‘Online Virtuálny Asistent’.
Druh pracovného pomeru: Samostatná zárobková činnosť.
Pracovná doba: Sami si určujete, koľko a kedy budete pracovať.
Požadujeme
- mať zariadenie s prístupom na internet (počítač, notebook alebo iné zariadenie s prístupom na internet, ako napr. smartfón alebo tablet) a platnú e-mailovú adresu
- znalosť anglického jazyka
Ponúkame: Možnosť pracovať doma a zarobiť si slušné peniaze.
Ak máte záujem získať ďalšie informácie a dozvedieť sa viac o kompletnej ponuke, prosím, napíšte mi cez kontaktný formulár. Taktiež mi môžete napísať e-mail na túto adresu: Do predmetu e-mailu zadajte VA-01--sk a do tela správy potom stačí uviesť e-mailovú adresu, na ktorú si želáte zaslať informácie.
Napíšte mi hneď teraz!, pretože očakávam veľký záujem a rýchle obsadenie miest.
Táto spoločnosť hľadá najmä nových pracovníkov zo Slovenska a z Česka.
Táto práca spočíva v pomoci malým podnikom pri rôznych úlohách a projektoch, ako napríklad:
• Zadávanie údajov/vstupných dát
• Zákaznícky servis
• Písanie & zapisovanie
• Správa sociálnych médií
• Online výskum
• Ďalšie úlohy spojené v súvislosti s pozíciou „Online Virtuálny Asistent“
Môžete zarobiť 25 $ (v prepočte cca 25 € (625 Kč)) a viac na hodinu.
Pracovná pozícia: Zarábajte 25 $ (v prepočte cca 25 € (625 Kč)) a viac na hodinu nezávislou prácou z domu, a to ako ‘Online Virtuálny Asistent’.
Druh pracovného pomeru: Samostatná zárobková činnosť.
Pracovná doba: Sami si určujete, koľko a kedy budete pracovať.
Požadujeme
- mať zariadenie s prístupom na internet (počítač, notebook alebo iné zariadenie s prístupom na internet, ako napr. smartfón alebo tablet) a platnú e-mailovú adresu
- znalosť anglického jazyka
Ponúkame: Možnosť pracovať doma a zarobiť si slušné peniaze.
Ak máte záujem získať ďalšie informácie a dozvedieť sa viac o kompletnej ponuke, prosím, napíšte mi cez kontaktný formulár. Taktiež mi môžete napísať e-mail na túto adresu: Do predmetu e-mailu zadajte VA-01--sk a do tela správy potom stačí uviesť e-mailovú adresu, na ktorú si želáte zaslať informácie.
Napíšte mi hneď teraz!, pretože očakávam veľký záujem a rýchle obsadenie miest.
Podobné inzeráty
Môžete v najbližších dňoch začať pracovať online z domu? Ak áno, odporúčam medzinárodnú spoločnosť so sídlom v USA, ktorá hľadá domácich Virtuálnych Asistentov na prácu online.
Táto spoločnosť hľadá najmä nových pracovníkov zo Slovenska a z Česka.
Táto práca spočíva v pomoci malým podnikom pri rôznych úlohách a projektoch, ako napríklad:
• Zadávanie údajov/vstupných dát
• Zákaznícky servis
• Písanie & zapisovanie
• Správa sociálnych médií
• Online výskum
• Ďalšie úlohy spojené v súvislosti s pozíciou „Online Virtuálny Asistent“
Môžete zarobiť 25 € a viac na hodinu.
Ak máte záujem získať ďalšie informácie a dozvedieť sa viac o kompletnej ponuke, prosím, napíšte mi cez kontaktný formulár. Taktiež mi môžete zaslať SMS správu v tvare VA-01--sk na uvedené telefónne číslo.
Napíšte mi hneď teraz!, pretože očakávam veľký záujem a rýchle obsadenie miest.
Ponukám prácu telefonovanie a vybavovanie objednávok pre Poľsku firmu. Telefonujete so slovenskými zákazníkmi tak že treba vedieť po slovenský. Práca je na 6hodin denne ak chcete viac môžete. Je to na živnosť. Potrebujete počítač internet a sluchadla. Všetko je z domu všetko je online. Aj pohov je online. Budete mať týždeň platené školenie online a potom po týždni začínate pracovat. Preplácajú aj nemocenskú aj 12 dni platenej dovolenky čo je super. Ak je záujem kľudne ma kontaktujte ak bude vážny záujem dám kontakt na šefku s ktorou budete absolvovať online pohovor.
6€/hodina
Práca pre cele Slovensko
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Otvárame novú biznis skupinu, preto máte teraz jedinečnú možnosť obsadiť u nás pozíciu koordinátor. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy.
Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu.
Náplňou práce:
-vedenie bežnej administratívy
-komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi
-aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu
-nehľadáme ľudí do priameho predaja
-pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky
-zaškoľovanie
Výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje
-nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke
-podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia
-zaujímavý a motivačný systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€
Požiadavky a znalosti:
- ovládať PC a mobil
- slovenský jazyk - expert
- iný cudzí jazyk - výhoda
- vodičský preukaz - výhoda
- príjemné vystupovanie a prejav
- chuť pracovať a rozvíjať sa
- disciplína, dôslednosť
- samostatnosť
Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť.
Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo.
Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce.
Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Hladáme spolupracovníkov na prácu z domu. Hlavnou činnosťou firmy je pomoc ľuďom zlepšiť si život finančne aj zdravotne.
Ide o jednoduchú prácu vykonávanú z domu na pár hodín denne.
Náplň práce:
-Administratívne úkony na PC alebo telefóne
-Písomná komunikácia, odpovedanie na otázky
-Pridávanie inzercie
-Poskytovanie informácií o produktoch
-Neskôr zaučenie nových spolupracovníkov do práce online
Firma ponúka plnohodnotné zaučenie do práce ktoré prebieha online. Priebežne je možné sa zúčastňovať online školení.
Pracovná doba je flexibilná, každý pracuje kedy to jemu vyhovuje. V priemere je vhodné prácu vykonávať 2-3 hodiny denne.
Výška zárobku je premenlivá, v priemere 200-1000 € a neskôr aj viac. Výplata na bankový účet.
Práca vhodná pre celé SR.
Požiadavky:
- notebook alebo telefón, internet
- základné znalosti práce na PC, pravopis, texty, kopírovanie, vkladanie inzercie
- znalosť slovenskej gramatiky
- kultivovaný spôsob písomného vyjadrovania
- ochota pracovať a ochota pri komunikácii s ľuďmi
V prípade záujmu ma kontaktuje písomne. Nie telefonicky
miesto práce: Zvolen, Banská Bystrica (možnosť čiastočnej práce z domu)
druh pracovného pomeru: skúšobná doba na dohodu, potom dohoda, TPP alebo živnosť skrátený úväzok 20 hodín týždenne
mzdové podmienky / netto: 5€ hodina plus podiel na obrate firmy
termín nástupu: ASAP
INFORMÁCIE O PRACOVNEJ POZÍCIÍ
Hľadáte príjemné pracovné prostredie a možnosť osobnej realizácie, kvalitný a dlhodobý pracovný vzťah v stabilnej a úspešnej spoločnosti? Staňte sa asistentom a pravou rukou riaditeľa.
Náplň prace, právomoci a zodpovednosti
správa pracovného kalendára riaditeľa
príprava, organizácia a spracovanie podkladov obchodných stretnutí a porád riaditeľa
zápisy z obchodných stretnutí a porád riaditeľa
komunikácia s klientami v rámci finalizácie obchodneho procesu
praca s databázou a vyhodnocovanie možností nových obchodov, vypracovávanie ponúk
vytipovanie nových klientov a obchodných partnerov
kontaktovanie potenciálnych obchodných príležitosti
príprava podkladov na hypotéky, poistenia a iné finančné produkty
prieskum trhu
Ponúkané benefity
služobný telefón
služobný počítač
multisport karta
príplatok 5-10% z obratu firmy – možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
flexibilná pracovná doba
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
Pozícií vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Power Point - pokročilý
práca s MacOS výhodou nie podmienkou
vodičský preukaz B
znalosť cudzieho jazyka výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
základné znalosti a orientácia v oblasti financií
prax v administratíve výhodou
analytické myslenie, práca z údajmi a schopnosť ich vyhodnocovania
kreativita a schopnosť implementovať vlastne nápady
obchodný duch a organizačne schopnosti
dynamickosť a orientácia na detail
dôslednosť, komunikatívnosť, dochvíľnosť, samostatnosť, zodpovednosť, reprezentatívne vystupovanie a chuť učiť sa nove veci
Vaše otázky a životopis pošlite na rudo.gallas@
Miesto práce - sereď
Druh pracovneho pomeru - trvalý,dohoda,živnosť
Termin nástupu- ihneď
Mzdové podmienky: od 4€/hodina
Pracovna doba: 8.00hod - 17.00hod alebo dohoda
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Prepisovanie dát do nášho systému
Vytvárenie databázy
Práca so systémami spoločnosti
Administratívna činnosti
Príprava e-mailov
Práca v slovenskom jazyku
Práca s word / excel - základy
Príprava inzeratov na FB stranky
Komunikacia,telefonovanie
Práca v mladom kolektíve
nformácie o výberovom konaní
Ide o veľmi jednoduchú pracovnú pozíciu s požiadavkou na precíznosť,komunikatívnosť. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky, kde si personalista dohodne ďaľšie kroky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Schvalovanie auto úverov.
Spoločnosť ANSleasing s.r.o. bola založena v roku 2022 a venuje sa predajom jazdennych vozidiel prostrednictvom leasingov/auto úverov. Sme mladý kolektív, ktorý ma vtomto odbore bohaté skúsenosti. Hľadáme asistentku, ktorá by mala na starosti hlavne prácu za počitačom, nahadzovanie klientov, práca s emailom, telefonovanie a komunikáciu s predajcami a s klientmi.
Práca je stabilna a dlhodoba.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Kontakt
Kontaktná osoba: Marek Kotlár
Tel:
Email: obchod.ans@
Životopis prosím zasielať na danný email.