Pracovník klientského prostredia - hľadáme nových kolegov
Kategória:
Administratíva
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém
- Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom.
- O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Bezúhonnosť (čistý register trestov)
- Komunikačné zručnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť obsluhy PC
- Schopnosť učiť sa nové veci
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Práca sa vykonáva v meste Košice
Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.
- Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém
- Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom.
- O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Bezúhonnosť (čistý register trestov)
- Komunikačné zručnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť obsluhy PC
- Schopnosť učiť sa nové veci
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Práca sa vykonáva v meste Košice
Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.
Podobné inzeráty
Hľadáme nového člena tímu na pozíciu pracovník klientskeho centra. Práca je jednoduchá, ale dynamická a rôznorodá a vhodná aj pre absolventa SŠ/VŠ.
Náplňou práce budú najmä tieto aktivity:
• poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie
• prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov
• uskutočnenie telefonických hovorov s potencionálnymi zákazníkmi
• riešenie otázok v rámci zákazníckeho servisu
Očakávania od uchádzača:
• príjemný telefonický prejav
• schopnosť viesť obchodné rozhovory
• zodpovednosť, precíznosť, organizačné schopnosti
Uvítame skúsenosti so zákazníckym servisom, skúsenosti z telefonického predaja nie sú podmienkou
Informácie k pracovnej pozícii:
• prac. ponuka je na trvalý pracovný pomer
• termín nástupu: od 15.1.2023, resp. dohodou
• lokalita pracoviska: práca z domu
• Pracovný čas: od 8:00 do 17:00
V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.
Hľadáme nového člena tímu na pozíciu pracovník klientskeho centra. Práca je jednoduchá, ale dynamická a rôznorodá a vhodná aj pre absolventa SŠ/VŠ.
Náplňou práce budú najmä tieto aktivity:
• poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie
• prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov
• uskutočnenie telefonických hovorov s potencionálnymi zákazníkmi
• riešenie otázok v rámci zákazníckeho servisu
Očakávania od uchádzača:
• príjemný telefonický prejav
• schopnosť viesť obchodné rozhovory
• zodpovednosť, precíznosť, organizačné schopnosti
Uvítame skúsenosti so zákazníckym servisom, skúsenosti z telefonického predaja nie sú podmienkou
Informácie k pracovnej pozícii:
• prac. ponuka je na trvalý pracovný pomer
• termín nástupu: od 15.1.2023, resp. dohodou
• lokalita pracoviska: práca z domu
• Pracovný čas: od 8:00 do 17:00
V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.
Hľadáme nového člena tímu na pozíciu pracovník klientskeho centra. Práca je jednoduchá, ale dynamická a rôznorodá a vhodná aj pre absolventa SŠ/VŠ.
Náplňou práce budú najmä tieto aktivity:
• poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie
• prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov
• uskutočnenie telefonických hovorov s potencionálnymi zákazníkmi
• riešenie otázok v rámci zákazníckeho servisu
Očakávania od uchádzača:
• príjemný telefonický prejav
• schopnosť viesť obchodné rozhovory
• zodpovednosť, precíznosť, organizačné schopnosti
Uvítame skúsenosti so zákazníckym servisom, skúsenosti z telefonického predaja nie sú podmienkou
Informácie k pracovnej pozícii:
• prac. ponuka je na trvalý pracovný pomer
• termín nástupu: od 15.1.2023, resp. dohodou
• lokalita pracoviska: práca z domu
• Pracovný čas: od 8:00 do 17:00
V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém
- Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom.
- O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Bezúhonnosť (čistý register trestov)
- Komunikačné zručnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť obsluhy PC
- Schopnosť učiť sa nové veci
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Práca sa vykonáva v meste Košice
Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na podporu spracovania klientskych požiadaviek. Tvojou prácou bude najmä vybrať správny produkt podľa potrieb klienta a to prostredníctvom interných simulačných nástrojov, modelov či porovnávačov. Všetko je to veľmi jednoduché, keďže 90% práce za teba spraví náš online systém
- Nakoľko žijeme v rýchlo sa meniacej dobe, v práci budeš teda vykonávať najmä audit aktuálnych klientskych zmlúv a hľadať vhodnejšie riešenia zodpovedajúce aktuálnym potrebám a nárokom.
- O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko tvoju aktivitu podporujú naši telefonický operátori.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Bezúhonnosť (čistý register trestov)
- Komunikačné zručnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť obsluhy PC
- Schopnosť učiť sa nové veci
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Práca sa vykonáva v meste Košice
Pre rýchlu komunikáciu nám prosím zašlite: VAŠE MENO A TEL. ČÍSLO na e-mail typu viac info nereagujeme, pretoze sa nám uvoľnili 2 voľne pracovné miesta a potrebujeme ich zaplniť.
!!!PRÁCA SA VYKONÁVA V MESTE KOŠICE!!!
Hľadáme auditora - 3000€ -
V tím kolegov na Audit oddelení a ponúkame príležitosť pripojiť sa k nám, ako Audit Senior.
Audit Senior sa u nás stará o:
- riadenie zakázok auditu u klienta
- junior audítorov, o ich vedenie a monitoring práce, podporu rozvoja
- zabezpečenie efektívneho toku informácií od klientov do tímu audítorov, starostlivosť o klientov
- komunikáciu zistení smerom na Manažérov a Partnerov
- identifikáciu príležitostí pre možné zlepšenia (v tíme, procesoch a nastaveniach, a i.)
Naši kolegovia u nás hrajú kľúčovú úlohu a pomáhajú meniť k lepšiemu smerovanie oddelenia, spoločnosti, ako aj našich klientov. Dáme priestor Tvojej aktivite, návrhom a vynaliezavosti a pomôžeme Ti napredovať rýchlymi krokmi.
Staň sa súčasťou nášho audit tímu - stretneš sa s komplexnosťou a rozmanitosťou klientov v rôznych sektoroch. Spoznáš individuálny prístup a rodinnú atmosféru
Zamestnanecké výhody, benefity
- dni dovolenky navyše (3 dni pri podpise pracovnej zmluvy, do 10 dní v závislosti od seniority v Mazars)
- flexibilita pracovného času, hybridný model práce (práca z domu/z kancelárie)
- letné krátke piatky
- 5 voľných dní na dobrovoľnícke aktivity
- firemné a tímové teambuildingy, menšie eventy a workshopy
- sprostredkovanie Multisport karty, Sphere karta, Up-karta (príspevok na stravné nad rámec zákona)
- notebook a mobilný telefón s dátami aj pre súkromné účely
- podpora v rámci členstva komôr a vzdelávania (SKAU, SKDP)
- Mentoring program
- Referral bonus program (finančná odmena za odporúčanie nových kolegov)
- vianočné a darčeky k výročiam
- pravidelné každoročné prehodnocovanie platu, ako aj kariérny postup (žiadne tabuľky – rýchlosť rastu môže byť akcelerovaná Tvojim výkonom)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo je pre nás u Teba dôležité?
- min. 2-3 roky skúseností v oblasti auditu
- znalosť ISA štandardov
- znalosť účtovných noriem a relevantných právnych predpisov
- schopnosť viesť tím 2-4 mladších kolegov
- tímovosť, samostatnosť a schopnosť budovať/ udržiavať silné vzťahy s klientmi
- flexibilita cestovania v rámci Slovenska
Stručná charakteristika spoločnosti
- Profesionálna spoločnosť na audit účtovných závierok
Životopis zasielajte na certifikat@