inzercia, predaj, predám, bazár

Pracovnik recepcie na Ubytovni (Vhodné aj pre dôchodcu)

Kategória: Administratíva

Prijmeme do pracovného pomeru lojálneho pracovníka/čku recepcie na Ubytovni Vranovská 6 v Bratislave - Petržalke.
Pracovná náplň bude operatívna agenda pri prenájme izieb ako napríklad ukazovanie izieb záujemcom, komunikácia s existujúcimi nájomcami, riešenie problémov, inkasovanie nájomného.
Pracovný čas je flexibilný (4-12 hod/denne podľa dohody).
Ponúkame hodinovú mzdu 5-7 €/hod. brutto.
Celková mesačná mzda cca 950 € brutto.
Pracovná doba je len cez deň, práca cez víkend nie je podmienkou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
samostatné konanie, zodpovednosť, dôslednosť, flexibilita, komunikatívnosť.

Prosíme o zaslanie Vášho životopisu e mailo: office@
Pracovnik recepcie na Ubytovni (Vhodné aj pre dôchodcu)
Podobné inzeráty
Administratívny pracovník/asistent/NJ alebo AJ
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Ponúkame prácu recepčnej na TPP
Ponúkame voľnú pozíciu recepčná na trvalý pracovný pomer. Náplň práce: Zodpovednosť za kontinuálny chod recepcie. Uvádzanie návštev a poskytovanie komplexných informácií hosťom. Vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie, prepájanie hostí. Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovani rezervácii hostí. Zabezpečovanie konfortu pre hosti (občerstvenie, poradenstvo, servis). Administratíva spojená s chodom recepcie. Viac informácií email: manager@ Nástup ihned!!!
Klientský pracovník na pobočke v Senici - TPP
Pracujte pre spoločnosť, ktorá servisuje už viac ako 40.000 klientov na západnom SR a ďalej rastie. Pre nášho klienta, dlhodobo etablovanú a stabilnú spoločnosť v oblasti sprostredkovania poistenia, hľadáme konzultanta pre klientov do ich vyhľadávanej pobočky v Senici. Práca je so stálou zmluvou na TPP. Nejedná sa o navolávanie klientov a zháňanie obchodu. Na pobočku príde mesačne dostatočný počet klientov. V prípade záujmu nám zašlite Váš životopis na emailovú adresu. Vybraných uchádzačov budeme ďalej kontaktovať. Mzdové podmienky (brutto) Od 1 100 EUR/mesiac Základná fixná mzda je 950,- €/m brutto + variabilná mzda. V priemere sa pracovník po zaškolení a po skúšobnej dobe pohybuje na úrovni cca 1100 - 1800,- €/m brutto. Na Vašej pozícii ako Klientský konzultant pre poistenie budete zastrešovať nasledovné činnosti: - Zabezpečovať kvalitnú starostlivosť a servis pre klientov ohľadom ich poistných potrieb. - Viesť aktívnu konverzáciu s klientmi s cieľom navrhnúť im vhodné produkty a služby. - Poskytovať odborné rady a informácie o poistných produktoch. - Oslovovať súčasných klientov spoločnosti s novými produktmi a návrhmi konsolidácie ich poistného portfólia. - Viesť a riadiť kompletný predajný proces od počiatočného kontaktu s klientom až po uzatvorenie zmluvy. - Sledovať aktuálne trendy v oblasti poistenia a finančných služieb a predkladať návrhy na zlepšenie produktov. - Pracovať v tíme TOP špecialistov. - Podieľať sa na tréningoch a rozvoji svojich odborných zručností. Zamestnanecké výhody, benefity - Transparentný a motivujúci odmeňovací systém - Stabilná práca v spoločnosti, ktorá je vyhľadavaným a oceňovaným sprostredkovateľom poistných produktov - Žiadne navolávanie studených kontaktov - Firemný notebook a telefón - Odborné školenia - Teambuildingy - Skvelý pracovný kolektív TOP profesionálov v obore - Možnosti pre osobnostný a profesijný rast Osobnostné predpoklady a zručnosti - Znalosti z oblasti poistných a bankových služieb sú veľkou výhodou - Skúsenosti s administratívou a spracovaním zmluvnej dokumentácie - Predchádzajúce skúsenosti s priamou komunikáciou s klientom a schopnosť efektívne navrhnúť vhodné riešenia - Zodpovedný prístup k práci a schopnosť dodržiavať sľúbené termíny - Schopnosť riešiť problémy a pomáhať klientom dosiahnuť ich ciele - Vynikajúca znalosť MS Word, Excel a Outlook - Aktívny vodič skupiny B - Chuť učiť sa nové veci - Tímový hráč
Hľadáme posilu
Ponúkame voľné pracovné miesto na pozíciu administratívny pracovník. Náplň práce: príprava podkladov pre fakturáciu externou spoločnosťou, príjem hotelových objednávok, správa recepcie, kontrola predaja služieb, evidencia ubytovaných hostí, príprava reklamy a práca so sociálnymi sieťami a bežné administratívne činnosti. Nástup ihneď. Pracovná doba môže byť flexibilná. V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu na majerovskykastiel@
Administratívny pracovník
Prijmeme administratívneho pracovníka. Miesto výkonu práce: Bratislava, Dúbravka. Náplň práce: zodpovednosť za chod recepcie, uvádzanie návštev, vybavovanie mailovej a telefonickej komunikácie, administratívne práce, evidencia pošty, príprava účtovných dokladov, evidencia faktúr. Mzda - 1300 btto/mesiac. Viac info: 02-6010 3306
Administratívny pracovník s Nemeckým jazykom
Do nášho tímu hľadáme novu posilu na pozíciu administratívny pracovník. Naplň prace: - Telefonická a emailová komunikácia s nemeckými partnermi - Zabezpečovanie ubytovania pre zamestnancov - Príprava podkladov k fakturácii - Práca s Microsoft Office a internet Požiadavky : - Znalosť Nemeckého jazyka (slovom aj písmom) - Prijemne a profesionálne vystupovanie - Flexibilita - Zodpovednosť - Odolnosť voči stresu - Optimizmus - Vodičky preukaz B Výhody : - Možnosť kariérneho rastu - Flexibilný pracovný čas - 95% práca z domu - Vhodne pre ženy na materskej dovolenke poprípade ZŤP Cena prace bude dohodnutá na osobnom pohovore. V prípade záujmu nás kontaktujte nižšie uvedeným formulárom.