Pracovník v klientskom centre - Allianz a.s.
Kategória:
Financie a ekonomika
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Pracovník agentúrneho centra u nás:
- práca v kancelárii
- vykonáva administratívnu činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore.
Benefity a ďalšie výhody:
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
Pracovník agentúrneho centra u nás:
- práca v kancelárii
- vykonáva administratívnu činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore.
Benefity a ďalšie výhody:
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
Podobné inzeráty
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií.
Náplň práce:
-Poskytovanie poradenstva klientovi
-administratíva
-podpisovanie zmlúv s klientmi
-komunikácia s klientom
-starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom
- bežné administratívne práce
- hlásenie poistných udalostí
Ponúkame:
-výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu
-bezplatný systém vzdelávania a odborných školení
-flexibilný pracovný čas
-možnosť kariérneho rastu
- možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody
- práca na klientskom centre na adrese AC Moyzesova 4, 95501 Topoľčany
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Mamičku na materskej dovolenke
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- pozitívny prístup k práci
- ochota učiť sa nové veci
Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na
Máš rád prácu s ľuďmi a tvoje komunikačné schopnosti sú na vysokej úrovni?
Chceš si zorganizovať svoj pracovný čas tak aby si mal dostatok času aj na svoj osobný život?
Ak je tvoja odpoveď áno, poď pracovať medzi nás do najväčšej poisťovni na Slovensku na základe zmluvy o obchodnom zastúpení.
Hľadáme šikovného a ambiciózneho kolegu, na pozíciu finančného konzultanta , ktorí posilní náš tím.
Pozícia vhodná aj pre absolventa vš.
Tvojou náplňou bude starostlivosť o nových aj existujúcich klientov.
Prácu je možné vykonávať aj z domu
Možnosť fixného zárobku do 2000€ ( podľa predchádzajúcich skúseností) + atraktívne provízne odmeňovanie a kvartálne bonusy
V prípade záujmu pošli svoj životopis na e-mail:
Láka Vás práca vo finančnom poradenstve?
Zamestnávateľ: Allianz a.s.
Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas?
Máte skúsenosti s predajom a klientmi a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa?
Chcete sa spolu s nami stať poradcami najsilnejšej poisťovne na trhu?
Druh pracovného pomeru -živnosť. Byt sám sebe pánom.
TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS
Rozširujeme náš obchodných tím a hľadáme nové posily.
Oblasť Galanta, Dunajská Streda, Nitra, Senec.
Vašou úlohou bude:
• vykonávanie aktívnej predajnej a poradenskej činnosti
• ponuka a predaj poistných a bankových produktov s orientáciou na potreby klienta
• servis pre prichádzajúcich klientov na miestach prvého kontaktu spoločnosti
• starostlivosť o pridelenú databázu existujúcich klientov
Ponúkame flexibilný pracovný čas, školenia a vzdelávanie on-line.
Každému sa venujeme jednotlivo dokym nie je pripravený a samostatný.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kto sa môže stať v našej firme úspešným poradcom?
• Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním
• So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia
• S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť
• Kandidát s orientáciou na výkon a nadštandardné finančné ohodnotenie
• Podmienkou je bezúhonnosť
• Predchádzajúca skúsenosť s predajom je výhodou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa- mamičky na materskej? - Áno
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom.
Email:
Láka Vás práca vo finančnom poradenstve?
Zamestnávateľ: Allianz a.s.
Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas?
Máte skúsenosti s predajom a klientmi a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa?
Chcete sa spolu s nami stať poradcami najsilnejšej poisťovne na trhu?
Druh pracovného pomeru -živnosť. Byt sám sebe pánom.
TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS
Rozširujeme náš obchodných tím a hľadáme nové posily.
Oblasť Galanta, Dunajská Streda, Nitra, Senec.
Vašou úlohou bude:
• vykonávanie aktívnej predajnej a poradenskej činnosti
• ponuka a predaj poistných a bankových produktov s orientáciou na potreby klienta
• servis pre prichádzajúcich klientov na miestach prvého kontaktu spoločnosti
• starostlivosť o pridelenú databázu existujúcich klientov
Ponúkame flexibilný pracovný čas, školenia a vzdelávanie on-line.
Každému sa venujeme jednotlivo dokym nie je pripravený a samostatný.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kto sa môže stať v našej firme úspešným poradcom?
• Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním
• So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia
• S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť
• Kandidát s orientáciou na výkon a nadštandardné finančné ohodnotenie
• Podmienkou je bezúhonnosť
• Predchádzajúca skúsenosť s predajom je výhodou
Pre nováčikov zaujímavé finančne ohodnotenie. Fix+provízia počas zaucania na 6 mesiacov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa- mamičky na materskej? - Áno
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom.
Email: