Predajca nových vozidiel Hyundai
Kategória:
Administratíva
Príjmeme predajcu vozidiel Hyundai
Predajcu vozidiel sme povýšili na vedúceho predaja a na jeho pozíciu hľadáme náhradu.
Práca predajcu obnáša hlavne samotný predaj vozidla, t.z. zistenie potrieb zákazníka, nájdenie najlepšieho riešenia pre klienta, nacenenie jazdeného vozidla a administratíva okolo predaja.
Predajcu vozidiel sme povýšili na vedúceho predaja a na jeho pozíciu hľadáme náhradu.
Práca predajcu obnáša hlavne samotný predaj vozidla, t.z. zistenie potrieb zákazníka, nájdenie najlepšieho riešenia pre klienta, nacenenie jazdeného vozidla a administratíva okolo predaja.
Podobné inzeráty
Ponúkam prácu v párty obchode na pozícii office manager, predajca v BA. Náplňou práce bude obsluha prevádzky párty obchodu, príprava objednávok eshopu pridávanie nových produktov, administratívne práce (práca s PC , MS Word, MS Excell, Internet). Práca s balónmi a párty doplnkami. Pobočka zásielkovne. Svoje životopisy spolu s fotografiou posielajte na
Pracovná doba Po-Pia od 10,00-17,00 a sobota od 9,00-13,00 hod. Mzda 1000eur + provízia z predaja.
Ponúkam prácu v párty obchode na pozícii office manager, predajca v BA. Náplňou práce bude obsluha prevádzky párty obchodu, príprava objednávok eshopu pridávanie nových produktov, administratívne práce (práca s PC , MS Word, MS Excell, Internet). Práca s balónmi a párty doplnkami. Pobočka zásielkovne. Svoje životopisy spolu s fotografiou posielajte na
Pracovná doba Po-Pia od 10,00-17,00 a sobota od 9,00-13,00 hod. Hrubá mzda 1050eur + provízia z predaja.
Predajca
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práca na plný úväzok
- predaj materiálu cez pokladňu na predajni
- starostlivosť o zákazníkov prichádzajúcich na predajňu
- zodpovednosť za zverený materiál a pokladňu
- poradenstvo
- objednávanie a príjem tovaru na predajňu
- preberanie a vykladanie tovaru na predajni
- administratíva spojená s chodom predajne
- fakturácia
Zamestnanecké výhody, benefity
- nákup tovaru za zamestnanecké zľavy
- technické a obchodné zaškolenie
- príjemné pracovné prostredie
- zázemie silnej a stabilnej spoločnosti
Termín nástupu - IHNEĎ
Požiadavky na zamestnanca:
stavebníctvo - prax výhodou
Prax na pozícii/v oblasti
stavebníctvo - výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť stavebného materiálu výhodou
- skúsenosti s predajom stavebného materiálu výhodou
- komunikatívnosť, pracovitosť, tímová práca
- plat 1100,-€/Brutto
Tešíme sa na Vás.
Ačko travel Senica hľadá do TPP kolegyňu/kolegu na pozíciu predajca zájazdov.
Náplň práce:
- práca s PC
- komunikatívnosť
- zodpovedný prístup k práci
- starostlivosť o klientov
- dobrá nálada a príjemné vystupovanie
Ponúkame:
- príjemné pracovné prostredie
- zaujímavú a kreatívnu prácu
- zahraničné pracovné cesty hradené zamestnávateľom
- prácu v stabilnej firme
Vhodné aj pre znevýhodnených.
Životopisy zasielajte na jana@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Kontakt
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- administratívna činnosť súvisiaca s predajom vozidiel
- prihlasovanie vozidiel do evidencie
- komunikácia so zákazníkom
- príprava podkladov pre účtovníčku
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný mobilný telefón
Pracovná doba od 9:00 hod do 17:00 hod.
Každá druhá sobota od 9:00 hod do 13:00 hod.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz - B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Znalosti v oblasti fakturácie, účtovníctva a kompletného vedenia administratívy, ovládanie práce s PC, vodičský preukaz sk. B, základný prehľad o automobiloch, aktívny vodič
Od 900 -1500 EUR/mesiac
Mzda pozostáva zo základnej a výkonovej zložky. Viac informácii poskytneme na osobnom pohovore.
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží.
Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.