Predám acura mdx
Kategória:
Honda
Predám Honda acura mdx V6 3,7 benzin 224kw 305ps 355000km ,4x4 sh-awd 7 miest auto od začiatku na sk som druhý majiteľ auto v zachovalom stave není nové takže nejaké chybičky sa nájdu,na aute ešte rok a pol STK, ek na aute nebolo nikdy LPG menené veci rozvod pred 40000km všetky oleje prevodovka ,rozvodovka,diferak, server 10000km brzdy predok , zadok 10000km aj všetky čapy čo bolo potrebné podobne ako Q7,range Rover,Toyota land cruiser,Touareg, BMW , Mercedes cena s kolesami na foto 9600eur ži sériovými 9000
Podobné inzeráty
Predám SUV Honda acura mdx rok 2008 V6 3,7 benzin 224kw 305ps 355000km ,4x4 sh-awd skvelá štvorkolka, veľké 7 miest auto od začiatku na sk som druhý majiteľ auto v zachovalom stave není nové takže nejaké chybičky sa nájdu,na aute ešte rok a pol STK, ek plátne.menené veci rozvod pred 40000km všetky oleje prevodovka ,rozvodovka,diferak, servo 10000km brzdy predok , zadok 10000km aj všetky čapy čo bolo potrebné podobne ako Q7,range Rover,Toyota land cruiser,Touareg, BMW , Mercedes , Honda pilot ,cena s dvomi sadami Alu diskov 8400 so sériovými 7800
Predám SUV Honda acura mdx rok 2008 V6 3,7 benzin 224kw 305ps 355000km ,4x4 sh-awd skvelá štvorkolka, veľké 7 miest auto od začiatku na sk som druhý majiteľ auto v zachovalom stave není nové takže nejaké chybičky sa nájdu,na aute ešte rok a pol STK, ek plátne. podobne ako Q7,range Rover,Toyota land cruiser,Touareg, BMW , Mercedes , Honda pilot
Vymením za offroad Patrol , Landcruiser , Hilux , L200 , Dodge RAM , Silverado , 4runner, Sequoia, Tundra , Ford Ranger, ford F-150, popr Jeep Cherokee a pod v offroad úprave
TOP stav , full výbava , 153 000 mil
viac info tel
Nová STK a EK Honda Acura RDX 2.3 Turbo benzín 176KW 4x4 ABS - Alarm - ASR - Brzdový asistent - Centrálne zamykanie - DSC - EBD - EBV - ESP - Imobilizér -Parkovacia kamera - Deaktivácia airbagov - Systém kontroly tlaku v pneumatikách
KOMFORT
CD menič - Diaľkové ovládanie zamykania - Elektrické sedadlá - Elektrické zrkadlá - Kožený interiér - Lakťová opierka - Multifunkčný volant Radenie F1- Navigačný systém - Palubný počítač - Posilňovač riadenia - Tempomat - Tónované sklá - Vyhrievané sedačky - Vyhrievané zrkadlá - Bluetooth handsfree - Parkovacie senzory - Pamäťové sedačky kožene Klimatizácia dvojzónová - Elektrické okná 4x - Rádio + CD + MP3 - Xenónové reflektory DALŠIA VÝBAVA
Dažďový senzor - Hliníkové disky - Asistent rozjazdu do kopca Automatické zapínanie svetiel navigácia 7' obrazovka DAB Audio Bluetooth MirrorLink 2x USB vstupzadná parkovacia kamera s dynamickým ukazovatelom smeru navigácia
Civic 6g vti
Auto vlastním asi 7rokov
1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať.
Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto ???? sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási obyčajne race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500.
Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.
Civic 6g vti
Auto vlastním asi 7rokov
1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať.
Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto ???? sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási obyčajne race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500.
Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.