inzercia, predaj, predám, bazár

Predám acura mdx

Kategória: Honda

Predám Honda acura mdx V6 3,7 benzin 224kw 305ps 355000km ,4x4 sh-awd 7 miest auto od začiatku na sk som druhý majiteľ auto v zachovalom stave není nové takže nejaké chybičky sa nájdu,na aute ešte rok a pol STK, ek na aute nebolo nikdy LPG menené veci rozvod pred 40000km všetky oleje prevodovka ,rozvodovka,diferak, server 10000km brzdy predok , zadok 10000km aj všetky čapy čo bolo potrebné podobne ako Q7,range Rover,Toyota land cruiser,Touareg, BMW , Mercedes cena s kolesami na foto 9600eur ži sériovými 9000
Predám acura mdx
Podobné inzeráty
Predám acura mdx honda
Predám SUV Honda acura mdx rok 2008 V6 3,7 benzin 224kw 305ps 355000km ,4x4 sh-awd skvelá štvorkolka, veľké 7 miest auto od začiatku na sk som druhý majiteľ auto v zachovalom stave není nové takže nejaké chybičky sa nájdu,na aute ešte rok a pol STK, ek plátne.menené veci rozvod pred 40000km všetky oleje prevodovka ,rozvodovka,diferak, servo 10000km brzdy predok , zadok 10000km aj všetky čapy čo bolo potrebné podobne ako Q7,range Rover,Toyota land cruiser,Touareg, BMW , Mercedes , Honda pilot ,cena s dvomi sadami Alu diskov 8400 so sériovými 7800
Predám Honda acura mdx
Predám SUV Honda acura mdx rok 2008 V6 3,7 benzin 224kw 305ps 355000km ,4x4 sh-awd skvelá štvorkolka, veľké 7 miest auto od začiatku na sk som druhý majiteľ auto v zachovalom stave není nové takže nejaké chybičky sa nájdu,na aute ešte rok a pol STK, ek plátne. podobne ako Q7,range Rover,Toyota land cruiser,Touareg, BMW , Mercedes , Honda pilot
Predám / Vymením HONDA  Acura MDX 3.7 V6 224 kw
Vymením za offroad Patrol , Landcruiser , Hilux , L200 , Dodge RAM , Silverado , 4runner, Sequoia, Tundra , Ford Ranger, ford F-150, popr Jeep Cherokee a pod v offroad úprave TOP stav , full výbava , 153 000 mil viac info tel
Honda Acura RDX r.v 2007 176 KW benzin
Nová STK a EK Honda Acura RDX 2.3 Turbo benzín 176KW 4x4 ABS - Alarm - ASR - Brzdový asistent - Centrálne zamykanie - DSC - EBD - EBV - ESP - Imobilizér -Parkovacia kamera - Deaktivácia airbagov - Systém kontroly tlaku v pneumatikách KOMFORT CD menič - Diaľkové ovládanie zamykania - Elektrické sedadlá - Elektrické zrkadlá - Kožený interiér - Lakťová opierka - Multifunkčný volant Radenie F1- Navigačný systém - Palubný počítač - Posilňovač riadenia - Tempomat - Tónované sklá - Vyhrievané sedačky - Vyhrievané zrkadlá - Bluetooth handsfree - Parkovacie senzory - Pamäťové sedačky kožene Klimatizácia dvojzónová - Elektrické okná 4x - Rádio + CD + MP3 - Xenónové reflektory DALŠIA VÝBAVA Dažďový senzor - Hliníkové disky - Asistent rozjazdu do kopca Automatické zapínanie svetiel navigácia 7' obrazovka DAB Audio Bluetooth MirrorLink 2x USB vstupzadná parkovacia kamera s dynamickým ukazovatelom smeru navigácia
Honda civic vti
Civic 6g vti Auto vlastním asi 7rokov 1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať. Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto ???? sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási obyčajne race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500. Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.
Civic 6g vti (slalom, závody do vrchu)
Civic 6g vti Auto vlastním asi 7rokov 1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať. Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto ???? sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási obyčajne race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500. Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.