Predám auto radio na kazety
Kategória:
Veterány
Predám auto radio na kazety
Podobné inzeráty
Predám Škodu Favorit vo veľmi peknom, zachovalom stave s úplne novou technickou a emisnou kontrolou .
Vozidlo je po staršom pánovi a bolo po celý čas garážované. V zime jazdené len výnimočne. Samozrejme nejaké chyby sa nájdu ale nič vážne, na svoj vek ich je minimum. Favorit je rok výroby 1989, to znamená z prvej série ktorej kusy sú už teraz raritou a v budúcnosti budú mať najvyššiu hodnotu.
Motoricky funguje všetko ako má bez nejakých problémov. Rýchlosti sa radia presne a hladko.
Motor má vymenený olej, olejový aj vzduchový filter a chladiacu kvapalinu. Nové sú tiež sviečky aj sviečkové káble. Karburátor je prečistený, ma vymenené membránky a je nastavený odborníkom.
Karoséria je pekná s minimálnou koróziou. Podlaha neprehrdzavená. Na niektorých miestach má určité nedostatky, ale na svoj vek si myslím že je veľmi zachovalá.
Interiér je vo výbornom stave, neponičený, v podstate v stave ako keď auto vyšlo z výroby.
V interiéri sa nachádza aj funkčné dobové rádio na kazety.
Auto ma nový hlavný brzdový valec, nové brzdové valčeky a prepojovacie brzdové hadice. Brzdový systém je prepláchnutý, odvzdušnený a naplnený novou brzdovou kvapalinou.
K autu pridám dobové doplnky a diely. Tiež sú k nemu minimálne jazdené zimné a letné pneumatiky na pôvodných nehrdzavych diskoch.
Auto má pôvodný manuál, brožúrku aj pôvodnú faktúru z mototechny. Taktiež ma pôvodnú originál rezervu Barum.
Vozidlo má novú STK a EK. Písané je na mňa a nieje žiadny problém ho prepísať.
Autíčko je v plne pojazdnom peknom stave pripravené spoľahlivo vyraziť na cesty a robiť radosť novému majiteľovi. Vhodné ako veterán keďže jeho hodnota časom bude už len stúpať.
Uprednostňujem telefonický dohovor.
(podobné ako škoda 115 1.3 bmm lada wartburg warburg embecka MB embucha škodovka a)
Mám na predaj Maserati Boturbo 420 motor 2, 5 V6 biturbo rok vyroby 1985.Auto ma nadštandardnú výbavu Auto je jemne búrane v predu. Pravdepodobne je niečo z motorom. Auto je nepojazdne. Auto potrebujete veľa roboty Mám na predaj Maserati Boturbo 420 motor 2, 5 biturbo rok vyroby 1985. Auto je jemne búrane v predu. Pravdepodobne je niečo z motorom. Auto je nepojazdne. Auto potrebujete veľa roboty ale bude to pekný historický kúsok. Auto je bez papierov ale ma kopec dokladov servisnej historii.
Ponúkam na výmenu toto krásne autíčko, je v začatej renovácii, jedná sa o Škodu Octaviu Super 993, nástupca Spartaka- predná maska s "pádlom", hliníkové viečko nádrže,... Tzv. "Medzityp"
Vyrobená 06/1960, jeden z 3580ks vyrobených v 6. výrobnej sérii.
Pôvodná farba je olivová zeleň č. 70
Keď som auto pred pár rokmi kupoval tak v ňom chýbala prevodovka, chladič, a bol v ňom neoriginálny teplomer, inak kompletné a v pôvodnom stave.
Auto je momentálne z väčšej časti rozobrané, čiastočne začaté klampiarske práce (vyrezané podlahy, tunel, vymenené vonkajšie, vnútorné kapsy, prahy,...) . Väčšiu časť novej plechariny na dokončenie mám, niečo bude treba ešte vyrobiť/zohnať-záleží len na šikovnosti nového majiteľa. Je na ňom ešte veľmi veľa práce, no určite stojí za záchranu.
Auto je bez TP a ŠPZ, no podarilo sa dohľadať na polícii podľa výrobného čísla a bol mi vystavený doklad na opätovné prihlásenie do evidencie (na klasické biele SK značky). Rovnako bolo auto dohladané aj vo fabrickom archíve Škoda Auto Mladá Boleslav. Takže ku nemu mám aj dobové informácie.
Mám aj nejaké diely navyše ktoré ku tomu pridám.
Súčasťou výmeny bude aj Škoda 440 Spartak/Octavia (žltá)
Je to skladačka, v minulosti niekoľko krát vyváraná, upravovaná, inovovaná.
Karoséria v dezolátnom stave, neoplatí sa opravovať.
Pôvodne to bol Spartak z roku 1958, ale ako je vidieť na foto, moc pôvodných dielov na tom neostalo...
Predná náprava už bez listového pera, na pružinách. Motor 1200ccm, na počudovanie výborný stav, tichý chod, plne funkčný, na odťahovku vyšlo po svojich.
Podvozkové časti tiež v poriadku.
Bez TP a ŠPZ. Auto sa nepodarilo dohľadať ani na polícii.
Auto je vhodné skôr na diely- taký bol aj môj pôvodný zámer.
Mám záujem o výmenu za motocykel (nie skúter!) s TP a ŠPZ, motoveterán (Jawa, ČZ, Simson, Manet- skúste ponúknuť čo máte), dozer, stolicu na rovnanie karosérií, Youngtimer, valník, odťahovku do 3,5t, malotraktor alebo autoprepravník v podobnej hodnote... Ak máte niečo na výmenu tak mi to kľudne ponúknite, ako vidíte tak mám záujem o väčší okruh vecí...
Iba do dobrých rúk. Poprípade aj predám- cenu ponúknite.
V prípade záujmu ma prosím kontaktujte iba prostredníctvom emailu! Číslo je uvedené zámerne neplatné! Pravé číslo dám až po dohovore cez mail.
Ďakujem.
Ponúkam na výmenu toto krásne autíčko, je v začatej renovácii, jedná sa o Škodu Octaviu Super 993, nástupca Spartaka- predná maska s "pádlom", hliníkové viečko nádrže,... Tzv. "Medzityp"
Vyrobená 06/1960, jeden z 3580ks vyrobených v 6. výrobnej sérii.
Pôvodná farba je olivová zeleň č. 70
Keď som auto pred pár rokmi kupoval tak v ňom chýbala prevodovka, chladič, a bol v ňom neoriginálny teplomer, inak kompletné a v pôvodnom stave.
Auto je momentálne z väčšej časti rozobrané, čiastočne začaté klampiarske práce (vyrezané podlahy, tunel, vymenené vonkajšie, vnútorné kapsy, prahy,...) . Väčšiu časť novej plechariny na dokončenie mám, niečo bude treba ešte vyrobiť/zohnať-záleží len na šikovnosti nového majiteľa. Je na ňom ešte veľmi veľa práce, no určite stojí za záchranu.
Auto je bez TP a ŠPZ, no podarilo sa dohľadať na polícii podľa výrobného čísla a bol mi vystavený doklad na opätovné prihlásenie do evidencie (na klasické biele SK značky). Rovnako bolo auto dohladané aj vo fabrickom archíve Škoda Auto Mladá Boleslav. Takže ku nemu mám aj dobové informácie.
Mám aj nejaké diely navyše ktoré ku tomu pridám.
Súčasťou výmeny bude aj Škoda 440 Spartak/Octavia (žltá)
Je to skladačka, v minulosti niekoľko krát vyváraná, upravovaná, inovovaná.
Karoséria v dezolátnom stave, neoplatí sa opravovať.
Pôvodne to bol Spartak z roku 1958, ale ako je vidieť na foto, moc pôvodných dielov na tom neostalo...
Predná náprava už bez listového pera, na pružinách. Motor 1200ccm, na počudovanie výborný stav, tichý chod, plne funkčný, na odťahovku vyšlo po svojich.
Podvozkové časti tiež v poriadku.
Bez TP a ŠPZ. Auto sa nepodarilo dohľadať ani na polícii.
Auto je vhodné skôr na diely- taký bol aj môj pôvodný zámer.
Mám záujem o výmenu za motocykel (nie skúter!) s TP a ŠPZ, motoveterán (Jawa, ČZ, Simson, Manet- skúste ponúknuť čo máte), dozer, stolicu na rovnanie karosérií, Youngtimer, valník, odťahovku do 3,5t, malotraktor alebo autoprepravník v podobnej hodnote... Ak máte niečo na výmenu tak mi to kľudne ponúknite, ako vidíte tak mám záujem o väčší okruh vecí...
Iba do dobrých rúk. Poprípade aj predám- cenu ponúknite.
V prípade záujmu ma prosím kontaktujte iba prostredníctvom emailu! Číslo je uvedené zámerne neplatné! Pravé číslo dám až po dohovore cez mail.
Ďakujem.
✅Momentálne na aute prebieha kompletné leštenie karosérie a následne aplikácia kvalitného vosku .
celkovo ich je malo v ponuke a keď už sa nájdu tak veľa z nich neni ani zďaleka originál GT verzia alebo je to slabšia motorizácia poprípade je dane auto hrdzavé a v zlom stave .
✅čo sa týka modelov robili sa
1.0 , 1.3 , 1.3 75 , 1.3GT , 1.3 GT 75 , G40
to znamená že je to druha ““ najvyššia “” verzia hneď po nej je už len G40 .
✅Menené : najazdených 5 tisíc km
novy olej, chladiaca kvapalina, expanzná nadrzka, cidla, vzduchovy filter k&n so sadou na cistenie a impregnaciu, nové sviecky+kable .
Nový TA podvozok znizenie 60/40, nove tlmice, capy, nové cele riadenie, tycky riadenia, silenbloky, vrchne ulozenia, brzdove oblozenia. Novy cely vyfuk.
okrem podvozku je auto v maximálne pôvodnom stave .
✅Interier:
V povodnom stave, vytepovany, osetreny , jedine čo bolo menené bola hlavica na radiacej páke
✅Nedostatky: dve malé dierky od cigarety na soferovom a zadnom sedadle, diery po reproduktoroch v plate (su prekryte podobnym materialom) Plato sa dá bezproblemov zohnať nové za pár € . Viem novému majiteľovi poslať link .
✅Kolesa 165/50 r15, pneumatiky sú viac menej nové najazdených maximálne 4 tisíc km .
✅dobové pomerne vzácne originál disky G60 ( v tomto stave sa predávajú za cca 600-700€ sada bez pneumatík )
Zapisane v TP + sirsie 13,14.
✅Vsetko ma max 5000km/3 roky
✅Co pridavam k autu:
Povodnu druhu sadu disky r14 a puklice polo GT
Tesnenie ventilov , nové gufero na prevodovku ,
Povodne struny, olej do motora/prevodovky, kvapalinu do chladica, nový rozvodovy remen, a bednicku plnu mensich dielov a suciastok. Ako sú napríklad tesnenia nové , svetlo , rôzne silenbloky , originál fólie na stĺpiky a mnoho ďalšieho ako vosk atď. Cena v dieloch ktoré pridávam k autu sú v hodnote okolo 500-600€
garazovane a zakryte plachtou. O auto bolo maximálne starané vždy sa vymenilo všetko čo bolo treba .Vyslovene letné auto za dobrého počasia nepozná zimu a ani dážď . O tom všetkom svedčí stav . Auto môže stáť aj mesiac a naštartuje na prvý krát . Neni to vôbec športová raketa ale pri váhe 750kg si človek vie užiť jazdu aj s 1.3kou . Klasika bez posilovaca s pekným zvukom v otáčkach . Motor je maximálne spoľahlivý . Auto radí aj jazdí bezproblemov .
✅video ako vyzerá auto zo spodu viem poslať .
golf Fiat skoda Audi BMW abarth Renault veterán Toyota tatra lada Ford Peugeot Mazda mercedes