Predam Katalog NSPraga S5T
Kategória:
Veterány
Predam katalog nahradnych dielov na Praga S5T z roku 1972

Podobné inzeráty

TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Najazdené km: 9 999 999 km
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.

Najazdené: 9 999 999 km
Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
Inzerát č. 19018087
Aktualizované: 01.02.2023
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Najazdené km: 9 999 999 km
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.

Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.

Predam katalog dielov na škoda 706 MT4 nejaka literatura k Š11 , katalog dielov karosa 731, katalog dielov csepel, katalog dielov liaz 110
Pri kupe spolu necham za 25eur

Katalog dílů Fiat UNO 900-1.0-1.1 (1989-1995) - 531 stran,
Katalog dílů Fiat UNO 1.1-1370-1.5 (1989-1995) - 443 stran,
Katalog dílů Fiat UNO TURBO (1989-1993) - 260 stran,
Katalog dílů Fiat UNO DIESEL (1989-1995) - 364 stran.
Katalogy obsahují mechanické, elektrické a karosářské díly.
Cena 30€ za kus včetně dopravy na Slovensko. Platba předem na účet. Dobírka + 2€.

Katalog dílů Fiat UNO 900-1.0-1.1 (1989-1995) - 531 stran,
Katalog dílů Fiat UNO 1.1-1370-1.5 (1989-1995) - 443 stran,
Katalog dílů Fiat UNO TURBO 1.3 (1989-1993) - 260 stran,
Katalog dílů Fiat UNO DIESEL 1.3D, 1.7D, 1.9D, 1.4TD (1989-1995) - 364 stran.
Katalogy obsahují mechanické, elektrické a karosářské díly.
Cena 30€ za kus včetně dopravy na Slovensko. Platba předem na účet. Dobírka + 2€.