predam páku zadnej brzdy na prvé tip kyvacky
Kategória:
Veterány
predam páku zadnej brzdy na prvé tip kyvacky,pôvodné zinkovanie cena 50eur+posta,kontakt-email!
Podobné inzeráty
Srdečne pozdravujem všetkých simsoňákov.
Mám dlhodobý problém s mojím strojom, konkrétne s radením. Keď počas jazdy prehodím prevod, prevodová páka sa vráti do stredovej polohy, avšak nie je možné preraďovať rovnakým smerom, pretože vnútorná páka nechytí novú polohu na kilise radenia. Preradiť je možné až vtedy, keď páku jemným ťuknutím vrátime do opačnej strany, kedy si vnútorná radiaca páka uchytí novú polohu na kulise radenia. Jednoducho povedané, prevody neprehadzujú tak, ako by mali.
Konkrétny príklad na predstavu: Mám zaradený druhý prevod. Nadradím (páku potlačím smerom zo stredu nahor), cvakne trojka. Už je zaradený tretí prevod, avšak vnútorná prevodová páka nechytí novú polohu na kulise radenia, aj keď je späť v stredovej polohe. Štvrtý prevodový stupeň v tomto momente nie je možné zaradiť aj keď sa snažíme páku dávať dohora. Treba nohou jemne potlačiť prevodovú páku, zo strednej polohy smerom nadol, aby vnútorná radiaca páčka zachytila nasledujúcu pozíciu na kulise radenia, až následne je možné zaradiť štvorku. Pri tomto úkone sa neraz stane, že človek úplne podradí.
Hľadám šikovného garážového majstra, ktorý má skúsenosti konkrétne s mojím problémom a naozaj vie, kde môže byť problém. Sám viem ako sa točí vnútornou maticou na nastavovanie prevodov (smerom ku valcu radí viac do jednotky, smerom od valca radí viac do štvorky) a hodiny som skúšal prevodovku ladiť, no v tomto problém nie je. Hľadám znalosť a skúsenosť, experimentovať viem aj sám.
Motor je zhodený zo simsona, rozobratý do stavu, kedy stačí iba poskladať radenie, vyčistený (žiadná podradná robota), pripravený pre skúseného servisáka. Dielov mám kopec, aj originálne aj nejakú druhovýrobu. Pri rôznych konfiguráciach dielov sa radenie správa rôzne, podozrievam, že tam bude nejaká neplecha. Našiel som dokonca aj takú kombináciu dielov radenia, kedy nie je možné zaradiť jednotku, aj napriek tomu, že je matica nastavovania radenia zatiahnutá najviac ako sa dá smerom ku valcu (aby motor radil viac do jednotky).
Ak vieš, kde by mohol byť problém, kľudne volaj alebo mi napíš. Ak budeš mať myšlienku, ktorá mi pomôže opraviť Simsona, patrične sa odmením. Ak máš zlaté ruky a motor potrebuješ mať pri sebe, nerobí mi problém motor naložiť do auta a doviesť ti ho (Žilina a okolie alebo podľa dohody).
Ponúkam nafotené kryty karburátorov.Kryty sú všetky originály žiadne repliky. Kryty sú na Jawu perák 350 - 18 na polbubnové kyvačky a aj na kyvačky do 57 roku. Takže viac modelov krytov. Jeden je aj na perák 250 janečka. Chcem ich zameniť kus za kus za taký kryt ako je na poslednéj fotke. Jedná sa o kryt na Ogar 350 - 12 ako vidno má úchyty na tri nity. Nebude mi vadiť ak bude kryt kutilsky upravený ako su niektoré moje. Chcem ale aby mal kryt pôvodnú štruktúru aby nebol leštený.Za pekný pôvodný kryt viem doplatiť všetko je na dohode. Uvítam aj ak máte kryt na predaj na cene sa dohodneme. Ďakujem za každú ponuku.
Ponúkam na zámenu nafotené kryty karburátorov.Kryty sú všetky originály žiadne repliky. Kryty sú na Jawu perák 350 - 18 na polbubnové kyvačky a aj na kyvačky do 57 roku. Takže viac modelov krytov. Jeden je aj na perák 250 janečka. Chcem ich zameniť kus za kus za taký kryt ako je na poslednéj fotke. Jedná sa o kryt na Ogar 350 - 12 ako vidno má úchyty na tri nity. Nebude mi vadiť ak bude kryt kutilsky upravený ako su niektoré moje. Chcem ale aby mal kryt pôvodnú štruktúru aby nebol leštený.Za pekný pôvodný kryt viem doplatiť všetko je na dohode. Uvítam aj ak máte kryt na predaj na cene sa dohodneme. Ďakujem za každú ponuku.