inzercia, predaj, predám, bazár

Prenájom Škoda Octavia combi 2.0 TDI SCR RS 4x4 DSG

Kategória: Auto Moto

Ponúkam na dlhodobý prenájom ŠKODA OCTAVIA combi 2.0 TDI SCR RS 4x4 DSG

Palivo: Diesel
Výkon: 147kW
Prevodovka: Automat


Mesačné nájomné: 1220€ bez DPH
Výška vratnej zálohy je 3200€ bez DPH
V cene je zahrnuté:
-SK dialničná známka
-komplet servis
-letné a zimné pneu
-GPS monitoring /kniha jázd/

K zapožičaniu resp. prenájmu auta sú potrebné tieto doklady:

Fyzické osoby
platný občiansky preukaz / cestovný pas platný vodičský preukaz / držiteľom vodičského preukazu min. 12 mes./ prenajímateľom nemôže byť osoba mladšia ako 20 rokov a staršia ako 70 rokov

Právnické osoby
živnostenský list / výpis z OR nie starší ako 3mes.
občiansky preukaz konateľa spoločnosti občiansky a vodičský preukaz osôb, ktoré budú vozidlo užívať overené splnomocnenie k podpisu zmluvy a prevzatiu vozidla, ak zmluvu podpisuje iná osoba ako osoba uvedená vo výpise z obchodného registra resp. v živnostenskom liste. Je potrebné zložiť zálohu, ktorá Vám bude vrátená po odovzdaní vozidla v nepoškodenom stave.


O dostupnosti vozidla sa informujte na čísle : alebo cez stránku: dostupné


Prenájom Škoda Octavia combi 2.0 TDI SCR RS 4x4 DSG
Podobné inzeráty
EGR OFF - vypnutie EGR 1.6 TDI, 2.0 TDI
Ponúkame elektronické vypnutie / deaktivovanie EGR ventilu (systém recirkulácie výfukových plynov) z riadiacej jednotky motora. Úkon vykonávame priamo cez konektor na riadiacej jednotka. Bez mechanického zásahu do riadiacej jednotky. Funkčnosť DPF filtra je zachovaná. Časova náročnosť cca 3hod (na počkanie). Vozidlá: VW, Skoda, Seat, Audi 1.6TDI, 2.0TDI. Riadiaca jednotka Siemens / Continental PCR 2.1 kódy motora: CAYA, CAYB, CAYC, CAYE, CAYD,... Výhody deaktivácie EGR: - sanie motora sa nebude zanášať karbónom - ušetrené nemalé financie za nový EGR ventil či tepelný výmenník EGR ventilu - odstránené problémy s potrhávaním motora. NA EMISIE TO NEMÁ ŽIADNY NEGATÍVNY VPLYV. Použitie: AUDI: A3 / S3 2.0 TDI, kód: CFFA, CFFB Q3 2.0 TDI, kód: CFFA, CFFB, CFGC, CFGD, CLLB, CLJA TT / TTS 2.0 TDI, kód: CFGB VOLSWAGEN: Beetle 2.0 TDI, kód: CFFB Caddy III 2.0 TDI, kód: CFHC, CFHF, CLCA, CFHE, CFJA, CLCB CC 2.0 TDI, kód: CFFA, CFFB, CFGB, CLLA, CFGC Eos 2.0 TDI, kód: CFFA, CFFB Golf VI 2.0 TDI, kód: CLCA, CFHB, CFHC, CFFA, CFFB, CFGB Golf Plus 2.0 TDI, kód: CFHB, CFHC, CLCA Jetta IV 2.0 TDI, kód: CLCA, CFHC, CLCB, CFFB Passat 2.0 TDI, kód: CFFA, CFFB, CFGB, CLLA, CFGC Scirocco: 2.0 TDI, kód: CFGB, CFHB, CFHC, CFGC Sharan 2.0 TDI, kód: CFFA, CFFB, CFGB, CLLA, CFGC Tiguan 2.0 TDI, kód: CFFA, CFFB, CFFD, CFGB, CLJA, CFGC Touran 2.0 TDI, kód: CLCA, CFHC, CFJA, CFJB, CFHF Polo 1.2 TDI, kód: CFWA SEAT: Alhambra 2.0 TDI, kód: CFFA, CFFB, CFGB, CFFE, CFGC Altea / XL 2.0 TDI, kód: CFHC Leon 2.0 TDI, kód: CFHC, CFJA, CLCB ŠKODA: Octavia II 2.0 TDI, kód: CLCA, CLCB, CFHC, CFHF Superb II 2.0 TDI, kód: CFFB, CFGB, CLJA Yeti 2.0 TDI, kód: CFHA, CFHF, CFHC, CFJA, CLBA, CLCA Fabia 1.2 TDI, kód: CFWA Fabia Combi 1.2 TDI, kód: CFWA Roomster 1.2 TDI, kód: CFWA Praktik 1.2 TDI, kód: CFWA + všetky motory VW, Audi, Seat, Skoda 1.6 TDI s kódmi motorov: CAYA CAYB CAYC CAYD CAYE CAYH. MOŽNOSŤ MECHANICKÉHO ZASLEPENIA EGR VENTILU - nami odporúčané.
PRO-TEC Ad ADITIV 250 ml - aditívum do AdBlue
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle. Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®: SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva. Aplikácia: 10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže. 25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže. Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®. Obsah: 250 ml Postačuje na: 150 l AdBlue® Cena: 19,20 Eur Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,20 Eur Ďalšie produkty na:
PRO-TEC Ad ADITIV 250 ml - aditívum do AdBlue
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle. Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®: SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva. Aplikácia: 10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže. 25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže. Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®. Obsah: 250 ml Postačuje na: 150 l AdBlue® Cena: 19,20 Eur Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,60 Eur Ďalšie produkty na:
Repasované turbo 1.9 TDI 66-81kw Záruka 2-ROKY
Ponúkame na predaj kompletne repasované turbodúchadlo (zn. GARRETT). Repas turba je vykonávaný na nových dieloch od popredných svetových výrobcov (Melett, KODE,THM,Jrone). Turbostred je vyvážený a odskúšaný na test tesnosti a dováženia. Následne poskladané turbo ide na výstupný test, kde nastavujeme variabilnú geometriu turbodúchadla na parametre nového turbodúchadla. Pri každom turbodúchadle od nás dostáva klient Pisomnú záruku+podrobný návod, Protokol o vyvážení, kompletnú montážnu sadu tesnení k turbodúchadlu. Máme skladom viac než 300 turbodúchadiel. Posielame kurierom po celej SK alebo osobný odber Tvrdošín. Záruka na každé turbodúchadlo 2-roky. Turbodúchadlo sa používa: Audi A3 1.9 TDI 81 Kw ALH AHF 1996-2003 Audi A3 1.9 TDI 66 Kw ALH AHF 1997-2001 Seat Leon 1.9 TDI 66 Kw ALH AHF 1999-2004 Seat Leon 1.9 TDI 81 Kw ALH AHF 1999-2005 Turbo for Seat Toledo II 1.9 TDI 66 Kw ALH 1999-2003 Skoda Octavia I 1.9 TDI 66 Kw ALH AHF 1997-2007 Skoda Octavia I 1.9 TDI 81 Kw ALH AHF 1997-2007 VW Beetle 1.9 TDI 66 Kw ALH AHF AJM AUY 1998-2004 VW Bora 1.9 TDI 74 Kw ALH AHF AJM AUY 1997-2005 VW Bora 1.9 TDI 85 Kw ALH AHF AJM AUY 1997-2001 VW Bora 1.9 TDI 74 Kw ATD ASV 2000-2005 VW Golf IV 1.9 TDI 66 / 81 Kw ALH AHF 1997-2003 VW Sharan 1.9 TDI 85Kw 115HP AUY AJM 2000- Seat Alhambra 1.9 TDI 85Kw 115HP AUY AJM 2000- Galaxy 1.9 TDI 85Kw 115HP AUY AJM 2000-2006 713672, 713672-0001/2/3/4, 454232-0001, 454232-0003, 454232-0004, 454232-0005, 454232-1, 454232-3, 454232-4, 454232-5,768331 , 768331-1/2 , 768331-0001/2 038253019C, 038253019CX, 038253019CV, 038253019A , 038253019AX, 038253019AV, 03G253014R, 03G253016K
Repasované turbo 1.9 TDI 66kw 81kw Záruka 2-ROKY
Ponúkame na predaj kompletne repasované turbodúchadlo (zn. GARRETT). Repas turba je vykonávaný na nových dieloch od popredných svetových výrobcov (Melett, KODE,THM,Jrone). Turbostred je vyvážený a odskúšaný na test tesnosti a dováženia. Následne poskladané turbo ide na výstupný test, kde nastavujeme variabilnú geometriu turbodúchadla na parametre nového turbodúchadla. Pri každom turbodúchadle od nás dostáva klient Pisomnú záruku+podrobný návod, Protokol o vyvážení, kompletnú montážnu sadu tesnení k turbodúchadlu. Máme skladom viac než 300 turbodúchadiel. Posielame kurierom po celej SK alebo osobný odber Tvrdošín. Záruka na každé turbodúchadlo 2-roky. Turbodúchadlo sa používa: Audi A3 1.9 TDI 81 Kw ALH AHF 1996-2003 Audi A3 1.9 TDI 66 Kw ALH AHF 1997-2001 Seat Leon 1.9 TDI 66 Kw ALH AHF 1999-2004 Seat Leon 1.9 TDI 81 Kw ALH AHF 1999-2005 Turbo for Seat Toledo II 1.9 TDI 66 Kw ALH 1999-2003 Skoda Octavia I 1.9 TDI 66 Kw ALH AHF 1997-2007 Skoda Octavia I 1.9 TDI 81 Kw ALH AHF 1997-2007 VW Beetle 1.9 TDI 66 Kw ALH AHF AJM AUY 1998-2004 VW Bora 1.9 TDI 74 Kw ALH AHF AJM AUY 1997-2005 VW Bora 1.9 TDI 85 Kw ALH AHF AJM AUY 1997-2001 VW Bora 1.9 TDI 74 Kw ATD ASV 2000-2005 VW Golf IV 1.9 TDI 66 / 81 Kw ALH AHF 1997-2003 VW Sharan 1.9 TDI 85Kw 115HP AUY AJM 2000- Seat Alhambra 1.9 TDI 85Kw 115HP AUY AJM 2000- Galaxy 1.9 TDI 85Kw 115HP AUY AJM 2000-2006 713672, 713672-0001/2/3/4, 454232-0001, 454232-0003, 454232-0004, 454232-0005, 454232-1, 454232-3, 454232-4, 454232-5,768331 , 768331-1/2 , 768331-0001/2 038253019C, 038253019CX, 038253019CV, 038253019A , 038253019AX, 038253019AV, 03G253014R, 03G253016K Vieme zabezpečiť prepravu.
Repasované turbo 1.9 TDI 66kw, 81kw, 85kw Záruka 2-ROKY
Ponúkame na predaj kompletne repasované turbodúchadlo (zn. GARRETT). Repas turba je vykonávaný na nových dieloch od popredných svetových výrobcov (Melett, KODE,THM,Jrone). Turbostred je vyvážený a odskúšaný na test tesnosti a dováženia. Následne poskladané turbo ide na výstupný test, kde nastavujeme variabilnú geometriu turbodúchadla na parametre nového turbodúchadla. Pri každom turbodúchadle od nás dostáva klient Pisomnú záruku+podrobný návod, Protokol o vyvážení, kompletnú montážnu sadu tesnení k turbodúchadlu. Máme skladom viac než 300 turbodúchadiel. Posielame kurierom po celej SK alebo osobný odber Tvrdošín. Záruka na každé turbodúchadlo 2-roky. Turbodúchadlo sa používa: Audi A3 1.9 TDI 81 Kw ALH AHF 1996-2003 Audi A3 1.9 TDI 66 Kw ALH AHF 1997-2001 Seat Leon 1.9 TDI 66 Kw ALH AHF 1999-2004 Seat Leon 1.9 TDI 81 Kw ALH AHF 1999-2005 Turbo for Seat Toledo II 1.9 TDI 66 Kw ALH 1999-2003 Skoda Octavia I 1.9 TDI 66 Kw ALH AHF 1997-2007 Skoda Octavia I 1.9 TDI 81 Kw ALH AHF 1997-2007 VW Beetle 1.9 TDI 66 Kw ALH AHF AJM AUY 1998-2004 VW Bora 1.9 TDI 74 Kw ALH AHF AJM AUY 1997-2005 VW Bora 1.9 TDI 85 Kw ALH AHF AJM AUY 1997-2001 VW Bora 1.9 TDI 74 Kw ATD ASV 2000-2005 VW Golf IV 1.9 TDI 66 / 81 Kw ALH AHF 1997-2003 VW Sharan 1.9 TDI 85Kw 115HP AUY AJM 2000- Seat Alhambra 1.9 TDI 85Kw 115HP AUY AJM 2000- Galaxy 1.9 TDI 85Kw 115HP AUY AJM 2000-2006 713672, 713672-0001/2/3/4, 454232-0001, 454232-0003, 454232-0004, 454232-0005, 454232-1, 454232-3, 454232-4, 454232-5,768331 , 768331-1/2 , 768331-0001/2 038253019C, 038253019CX, 038253019CV, 038253019A , 038253019AX, 038253019AV, 03G253014R, 03G253016K ALH, AUY, AHF, AJM, ATD, BKE Vieme zabezpečiť prepravu po celom Slovensku.