Prijmem zamestnanca
Kategória:
Administratíva
Prijmem zamestnanca
Vykon prace
- administrativna cinnost (microsoft excel)
- prace s vysokozdviznym vozikom
- mensie drobne upravy oravy na prevadzke
Na dohodu
Vykon prace
- administrativna cinnost (microsoft excel)
- prace s vysokozdviznym vozikom
- mensie drobne upravy oravy na prevadzke
Na dohodu
Podobné inzeráty
Prijmem zamestnanca
Vykon prace
- prace s vysokozdviznym vozikom
- mensie drobne upravy oravy na prevadzke
Na dohodu
Prijmem zamestnanca na polovycni uvazok
Vykon prace
- prace s vysokozdviznym vozikom
- praca v sklade
- predaj tovaru
- mensie drobne upravy oravy na prevadzke
O spoločnosti:
Spoločnosť TIMEA, s.r.o. pôsobí na trhu už 22 rokov. Má dlhoročné skúsenosti v oblasti poľnohospodárstva a výroby živočíšnych výrobkov. TIMEA má viacero stredísk, ktoré zastrešuje, medzi nimi je napr. PÍLA, AUTOSERVIS, atď..
Náplň práce:
- kontrola a riadenie ekonomického úseku
- pravidelná tvorba reportov jednotlivých stredísk
- zodpovednosť za plnenie obchodných plánov a celkový chod zverených stredísk
- komunikácia s partnermi
- vyhľadávanie nových obchodných príležitostí
Mzda: od 1800€/netto. Finančné ohodnotenie závisí od kvalifikácie, praxe a pracovného nasadenia kandidáta.
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. a II. stupňa
Vzdelanie v odbore:
- ekonomické alebo riadenie podniku
Prax na obdobnej pozícii:
- 3-5 rokov
Ostatné znalosti:
- Microsoft OUTLOOK - pokročilý
- Microsoft OFFICE - pokročilý
- Softvér OMEGA - expert
- Softvér ALFA - expert
Osobnostné predpoklady:
- komunikatívnosť, flexibilita, zodpovednosť, ambicióznosť, pracovitosť
Jazykové znalosti:
- anglický - komunikatívna úroveň (B2)
Benefity pre zamestnanca:
- Mozňosť bývanie vo firemnom byte alebo príspevok na bývanie
- Odmeňovanie na základe preukázaných výsledkov a výkonov
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplňou práce budú najmä tieto aktivity:
• administratíva
• timemanagement kalendára a sledovanie termínov
• komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi (nie obchodná resp. akvizičná činnosť)
• evidencia firemnej korešpondencie
• nepravidelný výjazd za obchodnými partnermi (napr. za účelom vyzdvihnutia dokumentov)
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody pre zamestnanca:
• flexibilný pracovný čas na základe dohody
• príjemné a komfortné pracovné prostredie
• firemný telefón
• firemný notebook
• jeden krát do mesiaca wellness deň zamestnanca na oddych a regeneráciu
• možnosť homeoffice na základe dohody
Platové ohodnotenie: 1100 netto + variabilná zložka mzdy
Životopisy zasielajte na email info@
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Fakturácia - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Slušnosť, precíznosť, dôslednosť a chuť sa vzdelávať a posúvať vpred. Preferujeme osoby s kritickým myslením a so schopnosťou sebarozvoja a realizácie nápadov.
V prípade osvedčenia sa a úplej samostatnosti vieme prehodnotiť Vašu odmenu za vykonanú prácu.
• Uprednostníme uchádzačov s fotografiou.
• Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať pred ukončením výberového konania.
• Preferujeme uchádzačov s vlastným vozidlom, nie však nevyhnutne.
O spoločnosti
Sme spoločnosť, ktorá sa aktívne už viac, ako 5 rokov venuje poradenstvu cudzincom v otázkach získania prechodných alebo trvalých pobytov a zabezpečenia cestovateľských či národných víz vo vzťahu so Slovenskou republikou. Naším klientom poskytujeme rokmi zúročené skúsenosti formou konzultácie a poradenstva. Vieme, že právne formy a zákony sú pre cudzincov častokrát ťažko pochopiteľné, a preto naši pracovníci a partneri majú túto problematiku kvalitné naštudovanú. Naším cieľom pre klientov je, čo najefektívnejšie zjednodušiť proces získania potrebnej dokumentácie a zabezpečenie procesu konania udelenie pobytu.
ADMINISTRATIVNY PRACOVNIK ,NEMCINAR-
PRIJMEM DO FIRMY NA KOMUNIKÁCIU NEMECKÝMI A RAKÚSKYMI OBCHODNÝMI PARTNERMI A ZAMESTNANCAMI A KOMPLET ADMINISTRATÍVU, SPOLAHLIVEHO,LOJÁLNEHO ZAMESTNANCA,KTORÝ OVLADA NEMECKY JAZYK SLOVOM AJ PÍSMOM PRE BLIZSIE INFO. ŽILINA A OKOLIE ,VOLAT NA TEL.