Prijmeme spolupracovníkov na rozvoz
Kategória:
Obchod a predaj
Hľadáme spoľahlivých ľudí na rozvoz tovaru.
Podmienky zodpovednosť ,vodičský preukaz skupiny B , čistý register trestov, chuť do práce. Výhody flexibilný pracovný čas, možnosť pracovať popri zamestnaní, štúdiu ,materskej dovolenky. K dispozícii osobné auto.
Bližšie informácie na tel.č. v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00
Podmienky zodpovednosť ,vodičský preukaz skupiny B , čistý register trestov, chuť do práce. Výhody flexibilný pracovný čas, možnosť pracovať popri zamestnaní, štúdiu ,materskej dovolenky. K dispozícii osobné auto.
Bližšie informácie na tel.č. v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00
Podobné inzeráty
✅ Hľadám nových spolupracovníkov v oblasti realít a financií do môjho tímu Marián MÁLEK - Broker Consulting v Poprade! Hľadám človeka, ktorý má vášeň pre tieto oblasti a chce sa učiť nové veci. Ak hľadáte kariérny rast a zároveň nadštandardné finančné ohodnotenie, ktoré nebude nikým a ničím obmedzené, ste na správnej adrese. U nás v tíme ti ponúkame možnosť rozvíjať sa a zlepšovať svoje zručnosti. Verím, že vďaka finančnému plánu a všetkým moderným SMART nástrojom, ktoré u nás využívame spoločne dokážeme pomôcť ľuďom dosiahnuť ich ciele a splniť ich sny. Prax v obore nie je podmienkou, ale ak máte skúsenosti v oblasti realít a financií, radi ich privítame. Ponúkame vám možnosť práce na živnosť alebo s.r.o. a zabezpečíme vám kvalitné školenie a podporu od skúsených kolegov.
✅ Čo presne robí náš tím:
Staráme sa o našich klientov. O ich investície, sporenie, poistenie, výročia zmlúv a fixácie hypoték.
S novými klientmi riešime finančné plánovanie, učíme ich, ako investovať, stanovovať a dosahovať ciele.
Pomáhame klientom pri predaji, kúpe a prenájme nehnuteľností.
Zaoberáme sa marketingom, predajom a správou developerských projektov.
Je to práca na počítači v rôznych systémoch, s telefónom, tabletom, stretnutia s klientmi, výjazdy za klientmi, vyžaduje si organizáciu a pracovitosť.
✅ Pokiaľ máte záujem stať sa súčasťou nášho tímu a pracovať v oblasti realít a financií, pošlite nám Váš životopis a pár riadkov o sebe na našu emailovú adresu: marian.malek@ s predmetom "Hľadám nových spolupracovníkov - Poprad". Tešíme sa na Vás!
Skladový pracovník
HORESKO, s r.o.
Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900€ + Variabilná zložka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- nabalenie tovaru podľa výdajky, príprava na rozvoz, rozvoz tovaru
- príjem, uskladnenie potravinárskeho tovaru,
- kontrola kvality a kvantity tovaru,
-, kontrola záručnej doby uskladnených a vyskladnených výrobkov,
- manipulácia s tovarom, ručná, pomocou elekt. vysokozdvižného vozíka
- kontrola vychystaného tovaru
Zamestnanecké výhody, benefity
Voľné víkendy, voľné sviatky, motivujúce ohodnotenie.
Práca od pondelka do piatku.
Informácie o výberovom konaní
Profesný životopis zasielajte na email uvedený v kontakte.
Ďakujeme uchádzačom za prejavený záujem. Všetky žiadosti budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- fyzická zdatnosť a dobrý zdravotný stav,
- skúsenosti s prácou v potravinárskom sklade,
- znalosti práce v skladovom hospodárstve,
- zdravotný preukaz,
- oprávnenie na vedenie VZV výhodou,
Firma HORESKO, s.r.o. začala vykonávať svoju činnosť 4.11.2017 v Prešove. Sme veľkoobchodná a distribučná firma, ktorá sa zameriava na distribúciu mrazených, chladených, suchých, konzervovaných potravín. V súčasnosti dodávame naše výrobky hlavne do škôl, reštaurácií, vývarovní, hotelov a do rôznych sociálnych zariadení. Rozvoz našich výrobkov k našim zákazníkom zabezpečujeme vlastnými autami vybavenými chladiacimi zariadeniami aby zákazníci mali stále čerstvé potraviny a rýchly rozvoz. Sme mladá dynamická spoločnosť, ktorá zákazníkovi nepovie NIE ale poskytne rýchlosť, kvalitu, lojálnosť a spoľahlivosť.
Prijmeme do teamu,flexibilneho kolegu s chutou pracovat.
Praca s drevom,vydaj rozvoz,montazne prace
udrzba skladu okolia.
Formatovanie lexanu rozvoz,atd
Spoločnosť z Trnavy s 15 ročnou tradíciou hľadá nových spolupracovníkov na rozvoz, predaj a
distribúciu kníh.
Je potrebný vlastný osobný automobil
Ponúkame zárobok 200-250eur na týždeň.
Pre bližšie informácie volajte :
Prijmeme predajcu na hlavný pracovný pomer alebo formou brigády.
Miesto výkonu práce - čerpacia stanica SHELL v Detve.
Vnútorný predajca je zodpovedný za aktívny predaj produktov, hotdogov, bagiet a doplnkových služieb zákazníkom.
· Práca na 12 hod - zmeny denná od 6.00-18.00 hod, nočná 18,00-06.00 hod.
· Práca na zmeny v nepretržitom režime denná – nočná
Ponúkaný plat :
Cca 1300€ Brutto
Vhodné aj absolventov,,prípadne živnostníkov
Náplň práce:
· Komunikácia so zákazníkmi
· Aktívny predaj
· Príprava hot-dogov
· Príprava bagiet a malých snackov
· Príjem a doplňovanie tovaru
· Bežné upratovanie, Udržiavanie čistoty a poriadku v predajni – prevádzke
· Práca s hotovosťou, Práca s pokladňou (nie je nutná znalosť, zaučíme)
· Účtovanie pohonných hmôt, služieb a doplnkového sortimentu prostredníctvom registračnej pokladne a platobného terminálu
· Zodpovednosť za dodržiavanie bezpečnostných štandardov SHELL.
· Preberanie a dokladanie tovaru do regálov a druhotných predajných priestorov dodržiavaní zásady FIFO, Aranžovanie
· Dodržiavanie plánogramov
· Zodpovednosť za hotovosť v pokladni, prepočítanie, odovzdávanie dennej tržby a uskutočnenie dennej uzávierky
· Dodržiavanie bezpečnostných a protipožiarnych predpisov a opatrení
zodpovedne a presne pripraviť inventarizáciu tovarov a peňažných prostriedkov na odovzdanie nastupujúcej zmene
· V čase od 06:00 do 24:00 sú dvaja zamestnanci na smene
Zamestnanecké výhody, benefity
· Príspevok na stravu v nadštandardnej hodnote , prípadne zabezpečenie stravy vo vlastnej reštaurácií ktoré je súčasťou čerpacej stanice
· Mesačné odmeny k základnej mzde, Odmeny podľa výkonu, Odmeny za aktívny predaj
· Motivačné súťaže pre zamestnancov.
· Zapojenie do tréningového programu predaja.
· Pracovná zmluva na dobu neurčitú.
· Stále zamestnanie s garantovaným mesačným platom a bonusovou schémou, ktorá zabezpečuje ďalší príjem k základnej mzde.
· Priateľské prostredie v rámci malého tímu spolupracovníkov
· Zvýhodnené tankovanie prémiových palív,
· Odborné vzdelávanie a zaučenie pod dohľadom skúseného kolegu/trénera
· Benefity SHELL Café/káva
· Umytie auta
· Pracovné oblečenie
· 4 x ročne 500 vernostných bodov SHELLCLUBSMART
· Príplatky v zmysle zákonníka práce
Informácie o výberovom konaní
Vaše žiadosti s profesijným životopisom zasielajte na e -mail adresu:
shelldetva@
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručno
Majetkový špecialista
Zamestnávateľ: ideál+ servis s. r. o.
Miesto výkonu práce: Čadca (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Termín nástupu: ASAP, dohodou
Pracovná oblasť: obchod, marketing a reklama, bankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality
Druh pracovného pomeru: živnosť
Mzdové podmienky: od 1 000 - 3 000€. Viac informácií o odmeňovaní a benefitoch poskytneme na výberovom konaní
Popis práce:
odpovedanie na emaily a telefonáty
dohľadávanie a úprava informácií o ponukách v internom systéme
komunikácia s ďalšími členmi tímu
schopnosť pružne reagovať na aktuálne množstvo dotazov
vyhľadávanie vhodných produktov podľa prianí zákazníka
dodržiavanie a zlepšovanie interných šablón a procesov
sprostredkovateľská činnosť
zabezpečenie komplexných finančných služieb (servis)
zabezpečenie servisu pre stálych klientov
Hľadáme človeka, ktorý:
má výborné komunikačné zručnosti
je zdatný v písanom aj komunikačnom prejave
je empatický so snahou pomôcť klientom
je schopný riešiť nečakané situácie a dohľadať si informácie
má pozitívne myslenie a vie pracovať v tíme
je spoľahlivý, zodpovedný a samostatný
Skúsenosti:
má VŠ, prípadne SŠ vzdelanie s maturitou - ekonomické zameranie
prax v danej oblasti - výhodou
vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič
znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
ideálne predchádzajúce skúsenosti z klientského alebo call centra
Zamestnanecké výhody a benefity:
flexibilný pracovný čas
práca z domu
kurzy a školenia
teambuildingy a firemné konferencie
vianočné odmeny
príspevok na dôchodok
Informácie o výberovom konaní:
Zaujala Vás naša ponuka a máte skúsenosti v oblasti majetkového poistenia? Pošlite nám svoj životopis spolu s fotografiou a dajte nám o sebe vedieť na e-mail: idealplus@
Výberové konanie bude prebiehať formou ústneho pohovoru, na základe ktorého preveríme Vaše znalosti, skúsenosti, schopnosti a spoznáme sa nielen na základe fotografie.
Naša spoločnosť si veľmi váži všetky reakcie na pracovnú ponuku, avšak budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ak Vaše skúsenosti a znalosti vyhovujú viac inej pozícii, v budúcnosti Vás môžeme kontaktovať s ponukou práce.
Spolupracujte s nami a zažite prácu, v ktorej môžete byť sami sebe pánom, neustále na sebe pracovať a vzdelávať sa, zabávať sa a mať možnosť výšky príjmu, akú si stanovíte. My Vám v tom radi pomôžeme.
Sme IDEÁL
Ideál+ servis je servisné centrum, ktorého cieľom je poskytovať najkvalitnejší servis a starostlivosť pre klientov, samospotrebiteľov a spolupracovníkov v oblasti financií. Pomáhame ľudom mať peniaze pod vlastnou kontrolou, vďaka čomu si zabezpečia slobodu a žijú život poďla vlastných predstáv. Prinášame ľuďom vždy viac…