Prijmeme účtovníčku
Kategória:
Administratíva
Do nášho pracovného tímu prijmeme spoľahlivú a samostatnú účtovníčku.
Náplň práce: komplexné spracovanie podvojného účtovníctva,fakturácia, znalosť mzdového účtovníctva,DPH, daňové priznania PO, výkazy a elektronická komunikácia s úradmi.
Počítačové znalosti: Omega, Word, Excel.
Miesto výkonu práce : Žilina.
Životopis zasielať na adresu: uhorara@ alebo volať na tel.č.:
, .
Mzda: 1150 e mes./brutto, príp.dohodou.
Nástup: ihneď.
Náplň práce: komplexné spracovanie podvojného účtovníctva,fakturácia, znalosť mzdového účtovníctva,DPH, daňové priznania PO, výkazy a elektronická komunikácia s úradmi.
Počítačové znalosti: Omega, Word, Excel.
Miesto výkonu práce : Žilina.
Životopis zasielať na adresu: uhorara@ alebo volať na tel.č.:
, .
Mzda: 1150 e mes./brutto, príp.dohodou.
Nástup: ihneď.
Podobné inzeráty
Prijmeme šikovnú a samostatnú mzdovú účtovníčku.
Pracovná náplň: komplexné spracovanie miezd, vedenie personálnej agendy, skladové hospodárstvo, fakturácia, iné administratívne práce.
Jednozmenný pracovný režim.
Prax: min. 6 mesiacov.
Programy: Microsoft Word, Excel - pokročilá úroveň, Omega - el. úroveň, Olymp- výhodou.
Životopisy zasielať na e-adresu: uhorara@ alebo volať na tel. č: .
Mzda: 960 eur brutto/mes.
Nástup: ihneď.
Hladame skusenu uctovnicku do nasej firmy na zivnost/ skrateny uvazok. Praca v JU, potrebne ovladat zakony, uctovanie v cudzej mene, DPH, SV, OSS vykazy, cestovne nahrady, dan z MV...a.i.
hľadáme účtovníčku/účtovníka na TPP /príp. živnosť/ Prípadný skrátený úväzok možný.
Náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce
Miesto výkonu práce Bratislava.
Hľadáme externú pani účtovníčku pre účtovanie troch menších firiem.
Podmienkou je prax v účtovníctve minimálne 2 roky.
• spracovávanie príprava a dokladov pre externú hlavnú účtovníčku
• vystavovanie FA v programe Oberon Exalogic
• evidencia a správa pohľadávok a záväzkov, vybavovanie došlej pošty, spracovanie a zakladanie dokumentov
• pravidelná aktualizácia, tvorba a vedenie štatistík a výkazov spoločnosti, príprava podkladov pre ďalšie spracovanie podľa pokynov
• starostlivosť o firemné záležitosti, emailová a telefonická komunikácia, archivácia dokumentov
• spracovanie a vstavovanie cestovných príkazov
• kontrola prijatých faktúr, vystavovanie fakúr, spolupráca pri ročnej uzávierke, príprava a tlač interných dokladov, vedenie pokladne a vystavovanie pokladničných dokladov, kontrola dochádzky a pre hlavnú účtovníčku, príprava zápočtov, plnenie ďalších úloh nadriadeného, komunikácia s externými organizáciami a spolupráca s ostatnými oddeleniami. Miesto výkonu Nižná nad Oravou.
Do tímu hľadáme milého, zodpovedného, pozitívne naladeného kolegu/kolegynku, ktorý dokáže efektívne organizovať svoj pracovný čas, má rád vo veciach poriadok a jasný logický systém. Požadujeme serióznosť, diskrétnosť, spoľahlivosť, presnosť, flexibilitu. Nemčina by bola vítaná, avšak nie je podmienkou. Potrebovali by sme, aby naša budúca administratívna pracovníčka bola predĺžená pravá ruku vedenia na "papierovačky", na ktoré nemáme veľmi čas.
Práca v mladom a motivovanom kolektív, trinásty plat, služobný telefón a počítač, rast mzdy ku každému výročiu zmluvy, pravidelné tímbildingy, darčekové poukážky pri životných jubileách.
Mzdové podmienky podľa skúseností uchádzača dohodou na osobnom pohovore.
Prosíme zaslať životopis s aktuálnou fotografiou na
email kontakt@