Recepčná
Kategória:
Administratíva
Pracovník infopultu nákupného centra Bory Mall.
Krátky/dlhý týždeň 12 hod smeny od 09:00 do 21:00 hod
- poskytovanie informácií návštevníkom.Mzda 816Eur+300 Eur Ošatný príspevok
Krátky/dlhý týždeň 12 hod smeny od 09:00 do 21:00 hod
- poskytovanie informácií návštevníkom.Mzda 816Eur+300 Eur Ošatný príspevok
Podobné inzeráty
Dobrý deň,
vyštudovala som Ekonomickú fakultu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník. Hľadám si prácu ako recepčná v zdravotníckom zariadení alebo vrátnik/informátor v škole. Hlavne v okolí Novej Bane, Banskej Bystrici, Ružomberka a Nitri. Môžete ma informovať e- mailom anna.vicianov@ alebo na t.č. . Za vaše ponuky vopred ĎAKUJEM.
Penzión Hoffer (na Hlohoveckej ceste) hľadá novú posilu na pozíciu recepčná. Náplňou práce je ubytovanie a odubytovanie hostí, kontrola papierov, práca v rezervačnom systéme, excel, word, outlook. Uchádzačku o pozíciu plne zaškolíme. Pracovné predpoklady: komunikácia v cudzom (najlepšie anglickom) jazyku, príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, flexibilita, učenlivosť. Nástupný plat 4€/hod. Strava a pitný režim zabezpečený zamestnávateľom. Pre viac info prosím volajte na tel. číslo resp. zašlite životopis na ciganova@
Pre nášho klienta hľadáme na voľnú prac. pozíciu Recepčná novú posilu do tímu.
Náplň práce:
- denná komunikácia s klientami – osobná, telefonická, elektronická
- práca s interným objednávkovým systémom a kalendárom
- práca s pokladňou
- ďalšie administratívne práce
Očakávania od uchádzača:
- slušné a príjemné vystupovanie, milá komunikácia
- efektívne manažovanie času, organizačné schopnosti
- flexibilita, zodpovednosť
- znalosť nemeckého a maďarského jazyka na úrovni B2 – podmienkou slovom aj písmom
- znalosť anglického jazyka na úrovni B1 - výhodou
Podmienky ponuky:
- práca na živnosť – 1500 eur/mesiac
- práca na TPP/dohodu – 1200 eur brutto/mesiac
- je možné sa dohodnúť aj na hodinovke v prípade, že by sa jednalo o skrátený úväzok
- zmennosť je dlhý/krátky týždeň, pondelok – piatok
Spoločnosť dlhodobo podniká v oblasti zdravotníctva, ponúka prácu v príjemnom a elegantnom prostredí. Je to stabilná firma, ktorá má záujem o spoluprácu s novou kolegyňou/kolegom z dlhodobého hľadiska.
V prípade záujmu nás kontaktujte na tel. čísle alebo na email Radi si s vami prejdeme podmienky spolupráce podrobnejšie. Ďakujeme vopred za záujem.
Ponúkame trvalé pracovné miesto.
Pozícia recepčná
Mzda od 900€ a viac podľa príplatkov.
Nutná znalosť anglického jazyka(B1) a programov Windows Office.
Apartmánový dom Fatrapark1
Volajte :
Posielajte životopis na : manager@
Pre nášho klienta hľadáme na voľnú prac. pozíciu Recepčná novú posilu do tímu.
Náplň práce:
- denná komunikácia s klientami – osobná, telefonická, elektronická
- práca s interným objednávkovým systémom a kalendárom
- práca s pokladňou
- ďalšie administratívne práce
Očakávania od uchádzača:
- slušné a príjemné vystupovanie, milá komunikácia
- efektívne manažovanie času, organizačné schopnosti
- flexibilita, zodpovednosť
- znalosť nemeckého a maďarského jazyka na úrovni B2 – podmienkou slovom aj písmom
- znalosť anglického jazyka na úrovni B1 - výhodou
Podmienky ponuky:
- práca na živnosť – 1500 eur/mesiac
- práca na TPP/dohodou – 1200 eur brutto/mesiac
- je možné sa dohodnúť aj na hodinovke
- zmennosť: dlhý/krátky týždeň, pondelok – piatok
Spoločnosť dlhodobo podniká v oblasti zdravotníctva, ponúka prácu v príjemnom a elegantnom prostredí.
V prípade záujmu nás kontaktujte na tel. čísle/WhatsApp: alebo na email Radi si s vami prejdeme podmienky spolupráce podrobnejšie. Ďakujeme vopred za záujem.
Ahoj, hľadáme milého, pracovitého a slušného človeka na pozíciu recepčná/ný do peziónu Hviezda v Bratislave, ktorý sa k svojej práci bude stavať zodpovedne a s nasadením. Práca si vyžaduje samostatnosť a ochotu učiť sa novým veciam. Predchádzajúca prax v obore nie je nutná avšak znalosť angličtiny je nevyhnutná pre každodennú komunikáciu so zahraničnými zákazníkmi.
Medzi hlavné úlohy našej budúcej kolegyne/ kolegu patrí:
•Ubytovanie a vybavovanie požiadaviek hostí
•Príjem telefonických a emailových objednávok na ubytovanie
•Vystavovanie faktúr a účtov pre hostí
•Príjemné vystupovanie a komunikácia so zákazníkom
•Dôkladný prehľad o situácii v Penzióne
•Asertívny prístup k riešeniu problémov
•Rôzne iné úlohy priradené nadriadeným, ktoré napomáhajú chodu Penziónu (kontrola izieb, udržiavanie čistoty recepcie, príprava raňajkovej miestnosti, skladanie uterákov ...)
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiac
V prípade skráteného úväzku je hodinová mzda(brutto) 6,50 € / hodinu.