inzercia, predaj, predám, bazár

Referent predaja - rakusko

Kategória: Obchod a predaj

Referent predaja - rakusko
FABROS drevostavby, a.s.
Miesto práce
Trnava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
január 2023
Mzdové podmienky (brutto)
Od 700 EUR/mesiac
základná mzda + bonus z predaja
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komunikácia so zákazníkmi, spravovanie objednávok, tvorba cenových ponúk
Zamestnanecké výhody, benefity
po dohode
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.1.2023 (ostáva ešte 42 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Internet Information Services IIS - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
komunikatívny typ, skúsenosti s predajom, práca s ľudmi, vedenie tímu


E-mail: info@
Referent predaja - rakusko
Podobné inzeráty
ODBYTOVÝ REFERENT HORESKO, s.r.o.
Životopisy odosielať na: kocamba@ Ukončenie výberového konania 17.2.2023 Odbytový referent HORESKO, s.r.o. Miesto práce Prešov Druh pracovného pomeru plný úväzok, živnosť Termín nástupu ASAP Mzdové podmienky (brutto) 800 EUR/mesiac + variabilná zložka Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • Telefonická komunikácia so zákazníkmi • Nákup tovaru • Skladové hospodárstvo (program POHODA) • Sledovanie a kontrola záručnej doby tovaru • Zabezpečenie predávania informácií zamestnancom spoločnosti • Denná operatíva (pošta, e-mailová komunikácia, koordinácia telefonátov) • Príprava a spracovanie rôznych podkladov, databáz a prezentácií • vykonáva a zodpovedá za evidenciu reklamácií a uskutočňuje ich aktualizáciu • Kontrola cien v objednávkach, faktúrach Ostatné znalosti Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vodičský preukaz / Počet rokov praxe B/1 Kontakt Kontaktná osoba: Marián Kočamba Tel.: E-mail: kocamba@ O nás Firma HORESKO, s.r.o. začala vykonávať svoju činnosť 4.11.2017 v Prešove. Sme veľkoobchodná a distribučná firma, ktorá sa zameriava na distribúciu mrazených, chladených, suchých, konzervovaných potravín. V súčasnosti dodávame naše výrobky hlavne do škôl, reštaurácií, vývarovní, hotelov a do rôznych sociálnych zariadení. Rozvoz našich výrobkov k našim zákazníkom zabezpečujeme vlastnými autami vybavenými chladiacimi zariadeniami aby zákazníci mali stále čerstvé potraviny a rýchly rozvoz. Sme mladá dynamická spoločnosť, ktorá zákazníkovi nepovie NIE ale poskytne rýchlosť, kvalitu, lojálnosť a spoľahlivosť.
Hľadáme kolegov na pozíciu skladník/ obchodný referent
Hľadáme zodpovedných kolegov na TPP do veľkoobchodu s elektroinštalačným materiálom, bližšie informácie na , Platí do vymazania !!!
Obchodný zástupca
Firma UDO s.r.o. v Považskej Bystrici hľadá do svojho kolektívu obchodného zástupcu pre rozvoj predaja tovarov a služieb po celom Slovensku. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - rozvoj predaja v zverenej oblasti - budovanie a udržiavanie obchodných vzťahov na celom Slovensku a v ČR, každodenné cestovanie za zákazníkmi - starostlivosť o zákazníkov - monitorovanie trhu, reporty - prezentácia spoločnosti - spolupráca s obchodným oddelením Zamestnanecké výhody, benefity - fixný plat aj provízie z predaja - prémie za získanie a udržanie zákazníkov - služobné auto, notebook a mobil - potrebné školenia a vzdelávanie Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikatívnosť - zodpovednosť - samostatnosť v organizovaní aktivít - práca na PC - dobrý šofér - prax/zručnosti v stavebníctve výhodou Stručná charakteristika spoločnosti Firma UDO s.r.o. s prevádzkou v Považskej Bystrici, Považské Podhradie č.346 Činnosť firmy je zameraná na poradenstvo, predaj, montáž, dopravu v oblasti: - plastových, hliníkových, drevených okien - interiérových, exteriérových dverí - garážových brán - laminátových a kompozitných podláh od 1 000 EUR/mesiac + k základnej mzde provízie z predaja + ročná odmena podľa dosiahnutých výsledkov Životopisy posielajte na udo@ /
Budeme kolegovia? Naša najmodernejšia a najväčšia predajňa H
Miesto práce: Mlynské nivy, Bratislava Druh pracovného pomeru: plný úväzok Termín nástupu: ASAP Mzdové podmienky(brutto): 903 EUR/mesiac, + provízie z obratu 46€, 946€ Kontakt: Miroslav Olos, miroslav.olos@ Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Baví nás móda. Zákazník je u nás na prvom mieste. Záleží nám na príjemnom pracovnom prostredí. Nemáme radi stereotyp. Radi pracujeme v kolektíve. Milujeme topánky. Vnímaš to rovnako? V tom prípade vitaj v našom kolektíve predajne HUMANIC Stanica Nivy! Náplň práce na tejto pozícií: • Komunikácia so zákazníkmi, poradenstvo pri výbere tovaru, aktívny predaj • Práca s krásnym módnym tovarom (topánky, kabelky, doplnkový sortiment) Zamestnanecké výhody, benefity Prečo práve k nám: • Zaujímavé platové ohodnotenie, motivačné odmeny – úspech vieme oceniť • Stravné lístky alebo hotovosť v hodnote 3,90€ • Zľavy na nákup obuvi do výšky 50% • Uvítací balíček pre nového člena tímu • Vakcína proti chrípke 1x ročne zdarma • Profesionálne a systematické zaučenie, pravidelné školenia- predajné zručnosti, trendy v obore • Ďalšie vzdelávanie formou interného školenia - neustále pracujeme na našej profesionalite • Zmluva na dobu neurčitú • Možnosť sebarealizácie a kariérneho rastu – na tejto pozícii nemusíš zostať večne • Príjemné pracovné prostredie v oblasti módy – ako prvý vieš, čo sa bude nosiť! • Priateľský a pohodový tím ľudí – sme v tom spoločne • Zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti – topánky nás živia už viac ako 146 rokov • Sme medzinárodná spoločnosť so sídlom v rakúskom Grazi - možnosť uplatnenia v zahraničí (Rakúsko, Maďarsko, alebo Česká republika) • A čo je najdôležitejšie MILUJEME TOPÁNKY Informácie o výberovom konaní Informácie, ktoré ste nám poskytli starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozveme Vás na osobný pohovor. Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor. Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 13.8.2021 (ostáva ešte 6 dní) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti Pokladňa - pokročilý Počet rokov praxe 0 Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Leder & Sch
obchodny zastupca
Velkoobchod s cistiaciacimi prostriedkami a obalovym materialom pre gastro prevadzky prijme do svojho kolektivu noveho kolegu-kolegynu. Pre oblast Rakusko od BA hranice cca do 35 km a Samorin a okolie v pripade madarsko Gyor a okolie. Podmienky prax v oblasti obchodny zastupca je podmienkou minimalne 3 roky, znalost nemeckeho jazyka alebo madarskeho na urovni C1 je podmienkou. Trvaly pracovny pomer, zivnost, sluzobny automobil, mobil, notbook alebo tablet. Fix + provizia. Zivotopisy poprosim poslat mailom.
Obchodný manažér pre ČR, Rakúsko, SR alebo Maďarsko
Sme spoločnosť ktorá je na slovenskom trhu od roku 2007, na českom trhu od roku 2019. Hľadáme kolegu ktorý by nám pomohol rozšíriť pôsobnosť do Maďarska a Rakúska. Ak si myslíš že si to ty, ovládaš nemecký alebo maďarský jazyk, zašli nám svoj životopis spolu s motivačným listom na adresu: porada@ Ak by si sa chcel stať naším kolegom, ale neovládaš tieto jazyky, hľadáme kolegov ktorý nám pomôžu rozšíriť slovenský a český trh. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: -komplexná starostlivosť o zverených zákazníkov v rámci celej SR alebo ČR ( platí ak neovládaš cudzie jazyky) alebo komplexná starostlivosť o zverených zákazníkov, vyhľadávanie nových zákazníkov v rámci Rakúska a Maďarska ( platí ak ovládaš nemecký alebo maďarský jazyk) - pravidelná komunikácia so zákazníkmi telefonicky aj emailom - aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí nadväzovanie obchodných vzťahov s potenciálnymi klientmi - vedenie a prezentácia obchodných stretnutí - následné udržiavanie vzťahov s obchodnými klientmi - monitoring konkurencie, prieskum trhu, analýza konkurenčného prostredia, premietnutie poznatkov do spolupráce s klientmi - občasné cestovanie podľa prideleného regiónu Zamestnanecké výhody, benefity: mobilný telefón, notebook, služobný automobil Jazykové znalosti: slovenský, český, maďarský, nemecký - postačuje ovládať jeden z jazykov. Vodičský preukaz: B Osobnostné predpoklady a zručnosti: Komunikatívnosť je podmienkou • Zodpovednosť • Schopnosť samostatného rozhodovania • Pozitívny a aktívny prístup k práci • Skúsenosti a kontakty v obchode sú výhodou Od 1 000 EUR/mesiac + špeciálne finančné ohodnotenie na základe pracovných výsledkov Miesto výkonu práce: prevádzka v Kostoľanoch nad Hornádom, možnosť práce z domu z ktoréhokoľvek regiónu Slovenska. Životopis spolu s motivačným listom zasielajte na adresu: porada@