Remote asistentka (práca zdomu na PC)
Kategória:
Administratíva
Radi by sme obsadili pracovnú pozíciu firemnej asistentky, ktorá by mohla pracovať z domu na svojom počítači. Hľadáme niekoho, kto by nám pomohol s administratívnou prácou a zabezpečoval komunikáciu s našimi kolegami.
Požiadavky:
- Anglický jazyk - písmom
- Skúsenosti s prácou na počítači, ovládanie programov ako Word a Excel sú výhodou
- Komunikatívnosť a ochota učiť sa nové veci
Náplň práce:
- Spravovanie a aktualizácia údajov
- Základné vyhodnocovanie údajov
- Koordinácia komunikácie v rámci firmy cez e-mail a telefón
Hľadáme kandidátku s pozitívnym prístupom a schopnosťou učiť sa nové veci. Pokiaľ ste ochotní sa učiť a pracovať tvrdo, budeme radi, ak sa pridáte do našeho tímu. Skúsenosti s administratívnou prácou alebo prácou na počítači sú výhodou. Táto pozícia umožňuje prácu z domu na plný úväzok/živnosť/možná dohoda na brigádnickej forme.
Sabinov-Prešov a okolie.
Zašlite životopis príp. aj foto na
Požiadavky:
- Anglický jazyk - písmom
- Skúsenosti s prácou na počítači, ovládanie programov ako Word a Excel sú výhodou
- Komunikatívnosť a ochota učiť sa nové veci
Náplň práce:
- Spravovanie a aktualizácia údajov
- Základné vyhodnocovanie údajov
- Koordinácia komunikácie v rámci firmy cez e-mail a telefón
Hľadáme kandidátku s pozitívnym prístupom a schopnosťou učiť sa nové veci. Pokiaľ ste ochotní sa učiť a pracovať tvrdo, budeme radi, ak sa pridáte do našeho tímu. Skúsenosti s administratívnou prácou alebo prácou na počítači sú výhodou. Táto pozícia umožňuje prácu z domu na plný úväzok/živnosť/možná dohoda na brigádnickej forme.
Sabinov-Prešov a okolie.
Zašlite životopis príp. aj foto na
Podobné inzeráty
Dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Katarína a pracujem pre viaceré firmy ako externá asistentka. Rada robím veci inak. Efektívne, precízne ale hlavne srdcom. Do všetkého čoho sa pustím, idem s maximálnym nasadením, energiou a chuťou tvoriť a pomáhať. Tak vznikla aj vízia externej asistentky.
Prácu asistentky neberiem ako prácu, ale ako poslanie pomáhať podnikateľom, aby mohli napredovať. Aby sa mohli venovali tomu, čo ich skutočne na podnikaní napĺňa a to, čo ich otravuje, delegovali práve na mňa. Pre niekoho utrpenie, pre mňa radosť.
S prácou asistentky mám dlhoročné skúsenosti a prax. Ale ako sa hovorí človek sa učí a vzdeláva celý život a týmto heslom sa riadim aj ja. Viem, aké dôležité je pre klientov ísť s dobou, novými trendmi, mať prehľad a vedieť promptne reagovať, preto vzdelávanie sa beriem ako svoju prioritu.
Preto by som Vám rada pomohla ako asistentka. Myslím si, že spĺňam gro Vašich požiadaviek a spolu s chuťou sa učiť nové veci som tou správnou voľbou pre Vás.
Viem, že pozícia virtuálnej asistentky je ešte málo známa, ale v dnešnej dobe covidovej čoraz viac vyhľadávaná podnikateľmi a to hlavne pre svoju efektivitu.
Cestovanie nie je problém.
Svoje služby Vám viem po dohode fakturovať.
V prípade, že som Vás zaujala, neváhajte ma kontaktovať.
asistentka@
Prajem krásny deň.
Hľadám si prácu na doma.
Mám skúsenosti s prácou ako je virtuálna asistentka.
Podvojné účtovníctvo,Práca v call centre - aktívny a pasívny predaj,Vymáhanie pohľadávok, Aktívny predaj,Práca pre poisťovňu a banku,Práca vo Worde, Exceli, Power Pointe,Prepisovanie, Nahadzovanie, Copywrighting, Spravovanie eshopu, Fakturácia, Obvolávanie klientov a dohadovanie stretnutí, reklamácie, Spravovanie sociálnych sietí, Tvorba obsahu, Interakcia s publikom, Príprava podkladov pre účtovníctvo, Pomocná sila, Mailová a telefonická komunikácia, Adminovanie webu, Tvorba newsletterov, Vybavovanie poštových zásielok, Správa kalendárov.
Ďakujem za každú jednu pracovnú ponuku.
Teším sa na možno spoluprácu s Vami.
Hľadám si prácu, ktorú môžem vykonávať z domu (anglicky alebo slovensky). Som špecializovaná administratívna asistentka s praxou. Pracovala som na množstve pozícií, čo mi umožňuje uľahčiť efektívny pracovný tok a zlepšiť komunikáciu medzi viacerými oddeleniami. Mám odbornú úroveň znalosti Microsoft Office. Vykonávala som rôzne druhy prác, recepcia, osobný asistent, právny asistent, správca sociálnych sietí a teraz som ekzekutívna asistentka na plný úväzok. Mzdu si predstavujem 20€/h
Dobrý deň,
Hľadám si prácu na doma, ako telefonistka alebo asistentka. Mám skúsenosť s prácou telefonistky, ako obvolavanie prieskumov, zákaznícky servis, starostlivosť o zákazníka a pod. Ako asistentka Vám pomôžem s administratívou, príprava účtovných dokumentov pre účtovníčku, pomoc zo zákazníkmi, správa sociálnych sietí a pod.V prípade záujmu pošlem aj svoj životopis.
Ďakujem za prípadné ponuky práce.
Firma JV Intersad spol. s.r.o.,Svätý Jur ponúka pracovnú pozíciu asistentka riaditeľa.
Mzda : 800 eur + odmeny podľa výkonov
Pracovná doba od 7:00 do 15:30 hod.
Náplň práce :
- zaistenie bežného chodu kancelárie
- vybavovanie e-mailov, telefonátov, stretnutí
- práca v exceli
- kopírovanie, tlač, spracovanie dokladov podľa potrieb riaditeľa
Podmienky prijatia :
- komunikatívnosť
- kolektívnosť
- ochota vzdelávať sa
- čestnosť
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- vodičský preukaz výhodou
Informácie pre uchádzačov :
Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás zaujala, prosíme, aby ste svoj životopis posielali na e-mail : ekonomika@
Spoločnosť HGC centrum Poprad obsadzuje pracovnú pozíciu Asistentka / asistent predaja a administratívy.
Hlavnou činnosťou spoločnosti je Malo a veľkoobchodný predaj exterierových dizajnových stavebných materiálov, realizácia stavebných prác a predaj a výroba drevených architektonických konštrukcií a slnečných clon.
Náplň práce: administratívne práce, objednávky tovaru, príprava účtovníctva, práca so skladovým systémom a fakturácie, tvorba cenových ponúk, komunikácia so zákazníkmi a správa eshopov a firemných sociálnych sieti a web stránok resp. resp zadávanie podkladov IT správcom webu, vybavovanie pošty a zásielok a iné klasické administrativne a asistenčné práce.
Základné potrebné požiadavky na uchádzača:
- Vodičský preukaz sk. B
- Znalosti MS Office Pokročilý
- Znalosť zakl. správy soc. sieti FB, INST.
Pozícia nie je vhodná pre absolventa bez základných znalosti horeuvedených podmienok.
Samozrejme sme schopný akceptovať ak neovláda uchádzač jednu z vecí a ma záujem sa v nej doškoliť.
Výhodou:
- Znalosť Sketchup a grafické programy
- Znalosť jazykov ANJ a PL
- Skúsenosti s pracou v stavebnom odvetví
Nastúp: okamžite, inzerát platný do zmazania
Forma TPP resp. živnosť podľa dohody
Pracovná doba: pon - pia 8:00-17:00
Miesto výkonu: Poprad
Ohodnotenie: Dohodou podľa znalosti a rozsahu možnosti výkonu a formy zamestnania.
ŽIVOTOPIS ZASIELAŤ NA ADRESU: centrum@
Prosíme vo veci žiadosti o prijatia do zamestnania nás nekontaktovať telefonicky ale splniť základné podmienky zaslania CV.
Vybraný uchádzači budú kontaktovaný a prizvaný na pohovor.