Reprezentant - Vedúci pobočky - Pezinok -Bratislava - Trnava
Kategória:
Financie a ekonomika
Do svojho obchodného týmu hľadám nových ľudí na viacero pracovných pozícií - reprezentant spoločnosti - vedúci pobočky .
Práca je vhodná pre nezamestnaných, mamičky na materskej dovolenke , študentov VŠ , ale aj popri práci .
Mzdové podmienky od 500eur ( záleží od výkonu a kariérneho stupňa )
Ponúkam vám : Spoluprácu s medzinárodnou firmou,flexibilný čas, kariérny rast, vzdelávanie a odbornú prípravu + rôzne benefity .
Pre viac informácií ma neváhajte kontaktovať cez email .
Práca je vhodná pre nezamestnaných, mamičky na materskej dovolenke , študentov VŠ , ale aj popri práci .
Mzdové podmienky od 500eur ( záleží od výkonu a kariérneho stupňa )
Ponúkam vám : Spoluprácu s medzinárodnou firmou,flexibilný čas, kariérny rast, vzdelávanie a odbornú prípravu + rôzne benefity .
Pre viac informácií ma neváhajte kontaktovať cez email .
Podobné inzeráty
Náplň práce:
Kontakt s ľuďmi
Dlhodobé plánovanie s klientami
Finančná analýza, servis zmlúv
Profesionálne finančné sprostredkovanie
Administratívna práca
Práca s počítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnosťami,
servisné telefonáty a stretnutia aj online cez aplikáciu Zoom.
Vedenie ľudí
Zamestnanecké výhody, benefity:
Po skúšobnej dobe odmena 300euro
Flexibilný pracovný čas
Individuálnu možnosť kariérneho rastu
Vzdelávanie
Podporu a pomoc od centrály
Benefitný program firmy
Teambuilding
Pracovné cesty, dovolenky
Požiadavky:
stredoškolské vzdelanie s maturitou
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Internet, Zoom - Pokročilý
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
Administratívna práca
Obchodný vedúci:
Koordinácia obchodného tímu
Školenie a vedenie spolupracovníkov
Vyparcovanie finančných plánov
Personalistiku
Zamestnanecké výhody, benefity:
Bezplatné a profesionálne zaškolenie (aj ONLINE)
Flexibilný pracovný čas
Možnosť využitia kancelárie, alebo HOME OFFICE
KNOW HOW v medzinárodnej spoločnosti
Garantovaný karierny rast
Možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
Motivačné odmeny
Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Možnosť využiť CRM systém - starostlivosť už o existujúcu databázu klientov
Našim klientom poskytujeme služby elitného finančného plánovania na najvyššej úrovni podľa prestížnej európskej certifikácie EFA.
Informácie o výberovom konaní
Ak hľadáte nové povolanie, brigádu alebo prípadne chcete zmenu, zašlite nám svoj životopis na mailovú adresu: monikamadarcikova@
Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá:
1.Kolo- osobný pohovor
2.Kolo- vstupný online webinár
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
Stredoškolské s maturitou
Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Študent vysokej školy
Vysokoškolské I. stupňa
Vysokoškolské II. stupňa
Vysokoškolské III. Stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet ( e-mail) - Základy
Mzdové podmienky (brutto) od 300-2500 EUR/mesiac
Hodnotenie výkonu prebieha na základe povízneho systému, ktorý umožňuje získať výrazne vyšší zárobok.
Monika Maďarčíková
Reprezentant pre
OVB Allfinanz Slovensko, a.s.
Dobrý deň, obsadzujeme do kancelárie pozíciu asistentka predaja. Náplň práce je vytváranie zložiek, práca na PC a rôzne administratívne práce. Ďalej pozícia obchodného vedúceho a Realitného makléra.
Asistentka od 900 €
Obchodný vedúci od 1500 €
Realitný maklér 2500 €
Info na tel. čisle
Alebo na mail jozefmestanek@
Dobrý deň, ponúkam prácu pre človeka, ktorý sa chce vzdelávať v oblasti finančného trhu, chce poskytovať profesionálne finančné služby a chce sa osobnostne ako i komunikačne rozvíjať. Pracovné pozície sú obsadzované v BNB, TN.
Náplň práce finančného sprostredkovateľa:
Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu
Práca s PC a firemných systémom
Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi
Jednoduchá administratíva
Náplň práce na pozícii manažéra pobočky:
Vedenie a riadenie ľudí
Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke)
Benefity:
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Garantovaný plán kariery
Firemné benefity
Nadštandardné finančné ohodnotenie
Flexibilný pracovný čas
Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť
V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@
Do novootvorenej kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície.
Klientsky pracovník, Vedúci obchodnej skupiny
Oblasť práce
- Manažment a marketing,
- Administratíva,
- Kontrola a štatistika,
- Podnikové financie,
- Obchod,
- Finančné služby.
Požadované vzdelanie
- ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa.
Nástup ihneď
Práca možná online z domu 80%-100% času, preferovaná platforma ZOOM, možná aj práca v kancelárskych priestoroch
Je potrebné aspoň 1x mesačne vycestovať do jedného z miest - Nitra, Bratislava, Pezinok, Senec, Prešov, Košice, Žilina.
V prípade záujmu o danú pozíciu zašlite váš životopis na adresu: nikola.nagyova7@
Do novootvorenej kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície.
Klientsky pracovník, Vedúci obchodnej skupiny
Oblasť práce
- Manažment a marketing,
- Administratíva,
- Kontrola a štatistika,
- Podnikové financie,
- Obchod,
- Finančné služby.
Požadované vzdelanie
- ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa.
Nástup ihneď
Práca možná online z domu 80%-100% času, preferovaná platforma ZOOM, možná aj práca v kancelárskych priestoroch
Pohyblivý mesačný príjem bude záležať hlavne od vašich ambícií, šikovnosti, flexibilite a schopnosti skĺbiť pracovný a súkromný život.
Je potrebné aspoň 1x mesačne vycestovať do jedného z miest - Nitra, Bratislava, Pezinok, Senec, Prešov, Košice, Žilina.
V prípade záujmu o danú pozíciu zašlite váš životopis na adresu: nikola.nagyova7@