inzercia, predaj, predám, bazár

Riaditeľ zariadenia Sociálnych Služieb

Kategória: Administratíva

Spoločnosť DODS SYSTEM, s.r.o. príjime do trvalého pracovného pomeru riaditeľa, resp. sociálneho pracovníka s praxou v zariadení sociálnych služieb.

V prípade záujmu o prácu v našej spoločnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:

praca.

a následne si dohodneme termín pracovného pohovoru.
Riaditeľ zariadenia Sociálnych Služieb
Podobné inzeráty
Sociálny pracovník
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb. Sociálny Pracovník / Školiteľ DODS SYSTEM, s.r.o. Miesto práce Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu 1.4.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 2 000 EUR/mesiac Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom. Zamestnanecké výhody, benefity Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o prácu v našej spol očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Sociálna Práca Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Internet Explorer - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb Osobnostné predpoklady a zručnosti: reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb. Počet zamestnancov 5-9 zamestnancov
Správa sociálnych sieti a jednoduchá práca s PC
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch a baví ťa tvoriť kontent na sociálnych sieťach neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu: -správa sociálnych sieti(instagram, facebook, tiktok) -vytváranie obsahu, tvorenie obsahu, vylepšovanie kontentu…) Stačí nám spisovné ovládanie Slovenský jazyk, zodpovedný prístup k práci, preukázať znalosť na sociálnych sieťach, logické myslienie a samozrejme byť zdatný v ovládaní socialných sieti a PC. Nehľadáme experta ale ani začiatočnika. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme od 700eur netto. Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca. Nástup možný ihneď Pracovná doba 7:30-16:00 Práca len interne. Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť “siete”) andreas.martinel21@
Administratívny pracovník
Miesto výkonu práce: Stará Ľubovňa Termín nástupu: ihneď Druh pracovného pomeru: v rámci národného projektu „Prax pre mladých“ Mzdové podmienky: 234, 42 €/mesiac (20 hod. týždenne) - vypláca Úrad práce sociálnych vecí a rodiny Získavanie a prehlbovanie pracovných zručností a praktických skúseností, ktoré zodpovedajú dosiahnutému stupňu vzdelania formou praxe. Prax sa môže vykonávať len na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi uchádzačom o zamestnanie, vedeným v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny a na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi zamestnávateľom a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny. Prax sa vykonáva najmenej 3 a najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne (4 hodiny denne). Základné podmienky Úradu práce sociálnych vecí a rodiny, ktoré musí kandidát spĺňať: -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí mať uchádzač o zamestnanie vek do 29 rokov -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí byť uchádzač o zamestnanie vedený v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac -dosiahnutý stupeň vzdelania Náplň práce: -kopírovanie, skenovanie a zakladanie určenej dokumentácie -práca s počítačom a internetom -administratívne práce -príprava a expedícia odoslanej pošty -asistencia pri rôznych projektoch Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: -stredoškolské s maturitou Osobnostné predpoklady a zručnosti: -práca s počítačom a internetom -Microsoft Excel – pokročilý -Microsoft Word – pokročilý -komunikatívnosť V prípade, že máte záujem a zároveň spĺňate vyššie uvedené požiadavky zašlite nám svoj životopis na adresu: profesia@ Sme rýchlo rastúca firma zameraná na zber kuchynského a potravinového odpadu s najväčším pokrytím poskytovaných služieb na celom Slovensku. Viac informácií na
Asistentka na PRENÁJOM Pre živnostníkov a malé firmy
Ak ste ŽIVNOSTNÍK či PODNIKATEĽ a hľadáte administratívnu posilu, rady by sme Vám ponúkli naše služby formou ,, virtuálnej asistentky”. Bližšiu ponuku našich služieb nájdete na: Dá sa povedať, že je to menej finančne náročná a hlavne oveľa flexibilnejšia alternatíva pre Vás. Tento typ služby je v zahraničí už samozrejmosťou a žne veľmi veľké úspechy práve pre svoju flexibilitu a v podstate neobmedzenú geolokáciu poskytovania týchto služieb. Bežne sa tak stáva, že americký podnikateľ využíva služby virtuálneho asistenta, ktorý sedí v Indii. Viď link. Čo Vám vieme dať a akým spôsobom? V podstate všetky činnosti, ktoré je možné realizovať cez telefón či počítač. Sú to najmä - správa vybraných vnútorných systémov(eshop, wordpress po zaškolení), tvorba štatistík, reportov, analýz, dokumentov, objednávok, faktúr, prezentácií a aj ich následná archivácia. Taktiež e-mailová komunikácia s Vašimi obchodnými partnermi. Vieme Vám pomôcť aj s reklamou na sociálnych sieťach. Čo Vás táto služba bude stáť? Nakoľko sme SZČO, nemusíte riešiť odvody a tým pádom ušetríte aj peniaze aj čas. Naša odmena je hodinová alebo po dohode aj fixná mesačná. Cena pri hodinovej sadzbe je 10€/hodinu* Cena fixná(akú v podstate ponúkate, ale pre zamestnanca) - individuálne podľa dohody a podľa rozsahu služieb(jednoduchsia alternatíva pre nás všetkých) *Pri hodinovej sadzbe pre Vašu ochranu a našu kontrolu odprac. času využívame na to určený program, z ktorého Vám pravidelne zašleme výpis prac. času. Takto nás viete odkontrolovať a celý proces našej spolupráce bude od začiatku transparentný. Páči sa Vám naša ponuka? Chcete ju vyskúšať? Tak potom tu máme pre Vás ešte jeden návrh. Zavolajme si, stretnime sa online(aby ste nás aj videli) a pokiaľ sa na stretnutí dohodneme na spolupráci, tak PRVÝ TÝŽDEŇ - na skúšku máte u nás ZA POLOVIČNÚ CENU!!!
Hľadám prácu, brigádu
Hľadám si prácu, brigádu, ktorú je možné vykonávať z domu. Niečo ako administratívna výpomoc, pomoc pri správe sociálnych sietí, asistencia pri úprave webových stránok, správa e-shopu a pod. Ovládam excel, základy HTML a CSS, orientujem sa na sociálnych sieťach. Taktiež mám skúsenosti s tvorbou rozpočtov a kalkulácií. Nemám problém sa naučiť nové veci a v prípade potreby občas navštíviť aj kanceláriu (ak je to potrebné pre výkon práce kdekoľvek na Slovensku). Vlastním notebook so stabilným pripojením na internet a aj osobný automobil. Ponuky mi prosím posielajte mailom. PS: nemám záujem o predaj produktov a finančné sprostredkovanie. Ďakujem
Poľský jazyk - zákaznícka podpora, marketing
Do nášho mladého a rozrastajúceho sa tímu hľadáme človeka, ktorý: • ovláda POĽSKÝ a SLOVENSKÝ jazyk na materinskej úrovni (dôležitá je aj znalosť gramatiky, nakoľko budete často prekladať texty) • má v sebe ducha marketéra, veľmi rád komunikuje a nemá problém „vykecať“ sa z akejkoľvek situácie • je trpezlivý, systematický a samostatný a dokáže s chladnou hlavou vyriešiť akúkoľvek situáciu • orientuje sa v sociálnych sieťach a pozná mená známych aj menej známych influencerov. Prácu je možné vykonávať aj z domu. A čo všetko by bolo Vašou náplňou? • prekladanie textov zo slovenského do poľského jazyka, prípadne opačne • zabezpečenie zákazníckej podpory v poľskom jazyku (mailová komunikácia, telefonáty, správy na sociálnych sieťach) • vedenie databázy influencerov a jeho aktualizácia • komunikácia s existujúcimi influencermi, hľadanie nových tvárí • dohadovanie a zabezpečenie spoluprác, príprava a koordinácia marketingových kampaní Skúsenosti so zákazníckou podporou, sociálnymi sieťami a prekladmi sú vítané, ak ich však nemáte, veľmi radi vás zaučíme.A čo od Vás očakávame? • Poľský jazyk na úrovni C1/C2 • Anglický jazyk na úrovni B1/B2 • Samostatnosť • Komunikatívnosť • Príjemné vystupovanie • Schopnosť pracovať aj v tíme • Microsoft Office - mierne pokročilý • sociálne siete - mierne pokročilý Tak čo, budete ďalším článkom nášho dynamického a priateľského tímu? Tešíme sa na Vás! V prípade záujmu poprosím zaslať životopis na mail: office@