RUČNÁ BRZDA
Kategória:
Veterány
Predám funkčnú ručnú brzdu na LADA 1500, 1600(žiguli). Cena 10eur.(klikni ďalej)
Podobné inzeráty
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Najazdené km: 9 999 999 km
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Najazdené: 9 999 999 km
Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
Inzerát č. 19018087
Aktualizované: 01.02.2023
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Najazdené km: 9 999 999 km
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Zdravim, predám moje 2 projekty plus kopu vecí k nim, jedná sa o amatérske závodné lady 2105 a 2107 bez papierov obe
Lada 2105
Motor 1.7, ostrá vačka 296°, 4 klapka, elektrická palivová pumpa, regulátor tlaku paliva, torsen(samosvorný differenciál), podvozok monroe, pružiny niva, športový výfuk 4-2-1, holá rúra, koncový tlmič turboworks prerobený na "proex" štýl, 4q prevodovka, most na vfts zvody, elektrická sahara, štartovanie na gombík, športové 5 bodové pásy races, športové sedačky OMP(šoferova OMP RSPT ušanka s prepadnutou homolog)(spolujazdcova OMP TRS s platnym homologom do 2024) hydraulická ručná brzda ZeroOne, batéria v zadu, nový brzdový a spojkový valček, nové zadné brzdové valčeky, zosilnená kasňa aj stabilizačné tyčky, podložky pod kolesá, robený celolak z vonka čieno biela z vnútra sivá, kasňa v minulosti vyváraná, čisto nová káblovačka, kapoty na rýchloupináky, na dverách lexanové tapacíre, v predu vrtane kotúčové brzdy, nové čapy, dvojité predné stabilizačné tyče, prerobené/spevnené uloženia tmličov, odparník karterovych plynov, rozširovacie podložky
(Auto je momentálne v stave na dokončenie čiže treba ho doskladať a naladiť)
Lada 2107
Kasňa na nápravách, s rámom podla novšej prílohy J, lexanové okná, športová nádrž v zadu v strede, zadná náprava (iba most), predná náprava komplet aj s prerobenímy ramenamy aj tlmičmy, kasna komplet zosilnená, z vonka dosť obúchaná no mám k nej nejakú novú plecharinu
(Auto neni hnilé, je to dobrý základ na stavbu)
Ku autám dávam
Rozperná tyč prednej nápravy
3 alebo 4 chladiče + sahary
Silnejšie palivove čerpadlo pre 4 klapku
2x čisto nové sachs tlmiče lada niva
2x zadné dvere
1x kapota 07
2x Predné blatníky
Zadné čelo
2107 palubovka
2103 palubovka
2105 predny a zadny naraznik
Seriovy interier
Zadná komplet náprava lada niva
1x motor 1.7mpi 4 bodovy vstrek komplet s kabelažou, komplet nastrojený
1x holomotor 1.7
1x 5q prevodovka
1x 4q prevodovka s čelným zubom
Nejake sady kolies
+Nejake gumy
+Nejake diely sa ešte nájdu
Rozširovacie podložky
Autá treba dokončiť, niesu hotové na štýl sadnúť a jazdiť!!!
Predstava o cene 3300€ mozná dohoda
Predaj aj osobitne
Možná výmena (ponúkajte hocičo)
Rally race racing drift slalom okruhy kopce hrc mrc lada žigulak žiga veteran vaz sparco omp borbet oz racing toyo tyres proxes races race shop brembo xyz eibach bilstein kyb bosch recaro bride sabelt pilot yokohama advan zestino westlake pirelly hankook fia
Predám Volhu 21 II. série De Luxe
rok výroby 1960
VIN: 100593
Biele TP+SPZ písané na mňa.
Volha slúžila pôvodne na Litovskom ministerstve.
Má madlo na stĺpiku spolujazdca podľa vtedajšieho protokolu.
Volha má právom jeleňa na kapote - v roku 1961 sa prestal použivať kôli bezpečnosti chodcov.
V roku 1962 zanikla celkom stredová lišta kapoty.
Volha je odlišná od III. série
Nové brzdy- komplet, nová spojka, nová ručná brzda prevodovky, opravený synchrón 2. stupňa prevodovky,
vymenené hadice palivového systému, nový rozdelovač, nová AC pumpa a veľa iného.
Auto predávam z dôvodu dokončenia iného projektu. Auto po celú dobu garážované, málo jazdené.
Má horší lak a na vodičových dverách sú 2 preliačiny.
Viac foto môžem poslať na Whatsapp/ email.
Volať po 16:00, ďakujem.
Volga, GAZ, GAZ21, Volha, Volga 21,