inzercia, predaj, predám, bazár

Sales-manager/ka (Nemecky jazyk) do stavebnej spoločnosti

Kategória: Administratíva

Do stavebnej spoločnosti hľadá sa Sales manažér/ka so znalosťou Nemeckého jazyka
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii v Bratislave (prvý mesiac home office)
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra

Nástup ihneď
Mzdové podmienky- od 1000 eur( prvý mesiac-pokiaľ bude home office, ďalej 1200 a možnosť rastu
( ostatné dohodnime na osobnom stretnutí)

Pre akékoľvek otázky neváhajte sa kontaktovať na číslo,radi odpovedáme
Sales-manager/ka (Nemecky jazyk) do stavebnej spoločnosti
Podobné inzeráty
Sales Manager
Miesto práce Crowne Plaza, Hodžovo námestie, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, na dohodu (brigády) Termín nástupu 1.5.2023 Mzdové podmienky (brutto) Od 1 322,2 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Pozícia je vhodná aj pre čerstvých absolventov bez praxe, poskytneme vám kvalitné zaškolenie aj ďalší odborný rozvoj. Čo ťa na tejto pozícii čaká? • Budeš stále v pohybe a aktívne oslovovať našich potenciálnych ale aj existujúcich zákazníkov s pestrou ponukou služieb. • Vykonávať telefonickú, písomnú komunikáciu a pomoc potencionálnym klientom • Tvojou hlavnou úlohou bude poskytnúť im radu pri výbere služby z nášho portfólia investicii. •telefonicky oslovovať zákazníkov z internej databázy • Súčasťou tvojej práce bude dať bodku za každým obchodom uzatvorením obchodnej zmluvy. • zabezpečovanie nadštandardnej starostlivosti o klientov angažovaním sa v projektoch na neustále zlepšovanie klientskej spokojnosti • Aby sme ťa vedeli podporiť v tvojej práci, budeš nám pravidelne reportovať svoju predajnú činnosť. Zamestnanecké výhody, benefity Čo ti ponúkame? •finančné ohodnotenie je individuálne podľa skúsenosti v priemere 1250€ až 3000€ fix •provizie od 5% • Benefity • Poskytneme ti individuálne a komplexné zaškolenie (hradené firmou). • Pri predaji ti pomôže naša kvalitne vybudovaná infraštruktúra a vysoký potenciál klientov v jednotlivých regionoch • Ak využiješ svoj potenciál, môžeš spolu s nami kariérne rásť až na pozíciu tím lídra. O ďalších benefitoch ti radi povieme viac na osobnom stretnutí. Informácie o výberovom konaní Daj nám o sebe vedieť a pošli nám svoj životopis. Záujemcom, ktorí spĺňajú naše požiadavky podľa profilu sa ozveme a dohodneme si termín osobného pohovoru. Kontaktná osoba: Erik Ondrus Tel.: E-mail: office.manager@
PERSONÁLNY KOORDINÁTOR / RECRUITER HOVORIACI NEMECKY
Miesto práce: Banská Bystrica Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda Termín nástupu: Ihneď Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI: Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi. - komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov -komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov - koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov - riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí - práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy - výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne) - v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting - veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY - Nadštandardné platové ohodnotenie - Možnosť navýšenia platu - Výkonnostné prémie - Služobný mobil, - Notebook, - Práca v stabilnej spoločnosti, - Možnosť zálohy - V prípade potreby služobné vozidlo Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@ alebo nás kontaktujte telefonicky na . POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Prax na pozícii/v oblasti Hr koordinátor / Tlmočník Počet rokov praxe 1 OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI: Príjemné a seriózne vystupovanie Výborné komunikačné a organizačné schopnosti Zodpovedný prístup k práci Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť Komunikatívnosť Chuť pracovať Stručná charakteristika spoločnosti: Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí
Office manager-koordinátor
Ponúkame prácu v kancelárii na pozíciu Office manager. Sme firma s dlhoročným pôsobením na trhu v oblasti stavebnej (obnovy historických budov) a kamionovej dopravy. Zabezpečenie chodu kancelárie. Koordinácia vozidiel MKD.
Hľadáme tlmočníčku do kancelárie -Nemecký jazyk
Dobrý deň Do Našej firmy MAROUTGROUP, s.r.o. hľadáme Nemecky hovoriacu. Naša firma sa zaoberá pracou v zahraničí. Naplň prace: - vybavovanie ubytovania pre Našich pracovníkov - telefonická a emailová komunikácia - hľadanie nových projektov - administratívna práca v kancelárii Vyžadujeme: - nemecký jazyk (slovom aj písmom) - anglický jazyk výhoda nie však podmienka - práca s PC Ďalšie info na tel.číslo
Customer support
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu: -Customer support pre Slovensko/Rumunsko/Nemecko/Slovinsko/Poľsko -občas dvihneš telefón a skontroluješ objednávku, poprípade prezistíš, či už balík od nás odišiel. Rozhodne ťa nečaká žiadne celodenné vyvolávanie bez pauzy na obed. Snažíme sa procesy automatizovať, aby otázok od zákazníkov bolo čo najmenej. Odpovieš aj na zopár e-mailov. Nehľadáme supermana, stačí nám spisovné ovládanie jedného z týcho vyššie uvedených jazykov a zodpovedný prístup k práci. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme od 900eur netto. Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca. Nástup od 1.3.2023 Pracovná doba 7:30-16:00(pracovná doba sa môže presunúť aj napr. 7:00-15:30 alebo 6:30-15:00 alebo 6:00-14:30) podľa dohody. Práca len interne. (Prosím o nekontaktovanie pri žiadosti na externé prekladanie) Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť ´customer support”) andreas.martinel21@ Slovenský jazyk Slovinsky jazyk Rumunsky jazyk Nemecky jazyk Poľsky jazyk Slovensko Slovinsko Nemecko Rumunsko Poľsko Slovinsčina Nemčina Rumunčina
Administratívny pracovník - Nemecký jazyk
Ponuka práce: Administratívny pracovník - Nemecký jazyk •stabilná práca v rastúcej spoločnosti •fixná mzda + provízia z obratu spoločnosti •firemný notebook + telefon Podmienky pre uchádzača: •znalosť Nemeckého jazyka - C1 (plynulý písomný a hovorový prejav) •prax v personálnej sfére •samostatnosť, zodpovednosť, časová flexibilnosť V prípade záujmu nás kontaktujte na čísle