inzercia, predaj, predám, bazár

Servisný špecialista na správu klientely

Kategória: Obchod a predaj

Z dôvodu nárastu firmy a klientov sa rozšírilo množstvo pracovných miest, ktoré môžeme ponúknuť.
Danému človeku poskytneme zaučenie v priebehu 3 mesiacov, zázemie v centre mesta, nadštandarný príjem, flexibilný pracovný čas.

Hľadáme človeka na pozíciu SERVISNÝ ŠPECIALISTA - správa, úprava, uzatváranie, zmena zmlúv, stretávania sa so stálymi klientmi (nejde o vyhľadávanie nových klientov). Príjem po 3 mesiacoch skúšobnej doby 2500€.

Hľadáme človeka na pozíciu OBCHODNÝ ZÁSTUPCA - vyhľadávanie nových klientov a spolupracovníkov do našej firmy. Príjem po 3 mesiacoch skúšobnej doby 1200€ + obratová zložka.

Hľadáme ľudí, ktorí sú ochotní na seba pracovať v oblasti osobnostného rozvoja poprípade ak má niekto skúsenosť s obchodom alebo v ňom pracuje môže to byť preňho výhodou. Ak si človek, ktorý nemá skúsenosti vôbec nevadí, vieme ťa všetko naučiť, pre nás je dôležité aby si mal chuť do života, ambície rásť u nás karierne a pozitívny mindset.

Informácie o výberovom konaní
Životopis
Stručný motivačný list - prečo práve vy
Servisný špecialista na správu klientely
Podobné inzeráty
Špecialista sortimentu nábytok
Špecialista sortimentu nábytok v čistom dostanete +/- 950 až 1150 e Pri splnení požiadaviek , ktoré vyžadujeme PRAX v obore, plynulý maďarský jazyk . Hľadáme aj druhého predavača , kde prax nie je nutná ani jazykové znalosti . Mzda pri tejto pozícii je o niečo nižšia . V prípade zaslania životopisu prosíme o definícia či sa uchádzate o pozíciu 1 - Skúsený predavač s praxou a znalosťou maďarského jazyka , alebo pozíciu 2 - pomocný predavač bez praxe a znalosti maďarského jazyka Viete sa nadchnúť pre predaj? Chcete spolu s naším tímom poskytovať najlepší zákaznícky servis na Slovensku? Máte radi rôznorodosť práce, chcete pracovať v najkrajšom showroome s nábytkom na Slovenskú ? V tom prípade ste možno asistentom predaja, ktorého hľadáme! ČO BUDETE ROBIŤ ? Predávate: Našim zákazníkom s úsmevom ponúkate špičkový zákaznícky servis a poctivý nábytok z masívu v novej predajni Nábytok Mirek na Južnej trieda 82/ A Budete pomáhať pri prijímaní, naskladňovaní a dopĺňaní tovaru na predajnej ploche, Máte nezameniteľnú príležitosť získať zodpovednosť za svoj vlastný úsek predajne. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - profesionálna komunikácia so zákazníkom na kamennej predajni - vypočutie potrieb zákazníka - vytvorenie návrhu podľa požiadaviek zákazníka k jeho spokojnosti - spracovanie objednávky a s tým spojená administratívna činnosť - reporting nadriadenemu Zamestnanecké výhody, benefity - práca v stabilnej spoločnosti s dlhoročne významnou pozíciou na trhu - kvalitná podpora v zaškoľovacom procese, podpora manažmentu - práca v najkrajšom showroome s nábytkom , v prijemnom prostredí - zamestnanecká zľava na produkty spoločnosti - kreatívna práca s možnosťou ďalšieho vzdelávania Požiadavky na zamestnanca Jazykové znalosti jeden z jazykov Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2) alebo Maďarský jazyk plynule Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Vedenie prevádzky - Základy Komunikačné schopnosti - Pokročilý Kreativita - Pokročilý Asertívna komunikácia - Základy Prax na pozícii/v oblasti Nevyhnutné Osobnostné predpoklady a zručnosti komunikácia so zákazníkmi, kreativita, dôslednosť, základné znalosti s ovládaním grafických programov a iných predajných zručností výhodou Požadujeme : • minimálne stredoškolské vzdelanie (výučný list) • trestnú bezúhonnosť • skúsenosť s predajom (predaj v oblasti nábytku výhodou) • orientácia na zákazníka • časovú flexibilitu • samostatnosť a spoľahlivosť Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu prosím pošlite životopis s fotografiou na email manager@ , do predmetu správu prosím uvies
obchodný reprezentant
Hotel Siglisberg v Štiavnických Baniach hľadá obchodného reprezentanta pre firemnú klientelu v oblasti Bratislavského kraja. Práca pozostáva z vyhľadávania biznis klientely v rámci BA kraja, oslovovanie týchto klientov, prezentáciu hotela a možných služieb. Od uchádzača sa vyžaduje skúsenosť s prácou obchodného reprezentanta. Iná súbežná práca alebo brigáda nie je prekážkou. Podmienkou spolupráce je absolvovanie služieb hotela (na náklady hotela, bez dopravy), osobné školenie a pravidelné reporty. Práca na dohodu / brigádu. Mzda dvojzložková fix + paušál. Bližšie informácie na osobnom pohovore. Životopisy zasielať na mailovú adresu riaditel@
Realitný a finančný špecialista ALLRISK SLOVAKIA
Spoločnosť Allrisk Slovakia obsadzuje voľné pracovné miesta na pozície : REALITNÝ MAKLÉR FINANČNÝ ŠPECIALISTA Požiadavky na uchádzača : - živnostenský list alebo sro - mobilita (vodičský preukaz skup.B, vlastné auto) - komunikatívnosť - chuť pracovať a vzdelávať sa - schopnosť pracovať v kolektíve - pro-klientsky prístup - primerané sebavedomie - nekonfliktná povaha - skúsenosti v realitnej a finančnej sfére výhodou Ponúkame : - prácu v mladom aktívnom kolektíve - bezplatné zaškolenie - možnosť práce v akejkoľvek lokalite - zaúčanie pod vedením skúseného manažéra - nadštandardný príjem - firemné dovolenky zadarmo - bonusové provízie - firemné auto za zvýhodnených podmienok V prípade, že Vás táto ponuka zaujala a máte záujem o bližšie informácie, kontaktujte ma e-mailom na : kovacova.silvia@ alebo telefonicky na
Majetkový špecialista
Majetkový špecialista Zamestnávateľ: ideál+ servis s. r. o. Miesto výkonu práce: Čadca (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Termín nástupu: ASAP, dohodou Pracovná oblasť: obchod, marketing a reklama, bankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality Druh pracovného pomeru: živnosť Mzdové podmienky: od 1 000 - 3 000€. Viac informácií o odmeňovaní a benefitoch poskytneme na výberovom konaní Popis práce: odpovedanie na emaily a telefonáty dohľadávanie a úprava informácií o ponukách v internom systéme komunikácia s ďalšími členmi tímu schopnosť pružne reagovať na aktuálne množstvo dotazov vyhľadávanie vhodných produktov podľa prianí zákazníka dodržiavanie a zlepšovanie interných šablón a procesov sprostredkovateľská činnosť zabezpečenie komplexných finančných služieb (servis) zabezpečenie servisu pre stálych klientov Hľadáme človeka, ktorý: má výborné komunikačné zručnosti je zdatný v písanom aj komunikačnom prejave je empatický so snahou pomôcť klientom je schopný riešiť nečakané situácie a dohľadať si informácie má pozitívne myslenie a vie pracovať v tíme je spoľahlivý, zodpovedný a samostatný Skúsenosti: má VŠ, prípadne SŠ vzdelanie s maturitou - ekonomické zameranie prax v danej oblasti - výhodou vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint) ideálne predchádzajúce skúsenosti z klientského alebo call centra Zamestnanecké výhody a benefity: flexibilný pracovný čas práca z domu kurzy a školenia teambuildingy a firemné konferencie vianočné odmeny príspevok na dôchodok Informácie o výberovom konaní: Zaujala Vás naša ponuka a máte skúsenosti v oblasti majetkového poistenia? Pošlite nám svoj životopis spolu s fotografiou a dajte nám o sebe vedieť na e-mail: idealplus@ Výberové konanie bude prebiehať formou ústneho pohovoru, na základe ktorého preveríme Vaše znalosti, skúsenosti, schopnosti a spoznáme sa nielen na základe fotografie. Naša spoločnosť si veľmi váži všetky reakcie na pracovnú ponuku, avšak budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ak Vaše skúsenosti a znalosti vyhovujú viac inej pozícii, v budúcnosti Vás môžeme kontaktovať s ponukou práce. Spolupracujte s nami a zažite prácu, v ktorej môžete byť sami sebe pánom, neustále na sebe pracovať a vzdelávať sa, zabávať sa a mať možnosť výšky príjmu, akú si stanovíte. My Vám v tom radi pomôžeme. Sme IDEÁL Ideál+ servis je servisné centrum, ktorého cieľom je poskytovať najkvalitnejší servis a starostlivosť pre klientov, samospotrebiteľov a spolupracovníkov v oblasti financií. Pomáhame ľudom mať peniaze pod vlastnou kontrolou, vďaka čomu si zabezpečia slobodu a žijú život poďla vlastných predstáv. Prinášame ľuďom vždy viac…
Finančný a investičný špecialista
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Úlohou odborného asistenta je vykonávať administratívnu podporu na základe pokynov oblastného riaditeľa: 1. Spracovanie a vyhodnocovanie kľúčových informácií o klientoch 2. Monitorovanie potrieb a požiadaviek klientov 3. Modelovanie finančných riešení 4. Riešenie konkrétnych dielčích krokov v spolupráci s odborníkmi 5. Príprava podkladov pre klientov, inštitúcie a spoločnosť 6. Komunikácia s klientmi, inštitúciami a konzultácie s odborníkmi a konzultantmi v spoločnosti. 7. Jedná sa o prácu na SZČO 8. Príjem od 1800 do 2500 Eur/mesačne V prípade záujmu nám posielajte Vaše životopisy na e-mail:
Obchodný zástupca - zázemie nadnárodnej poisťovne
voľné pracovné pozície na pobočke Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom: Finančný konzultant junior Finančný špecialista senior Manažér obchodnej skupiny so skúsenosťami Ponúkame: -stabilitu, zázemie, značku -zaujímavé provízne odmeňovanie + fix, bonusy -výška príjmu neobmedzená, kto robí, zarobí -bezplatné vzdelávanie, zaškolenie -databázovú podporu -provízie + fix, bonusy -špeciálne odmeňovanie pre skúsených Podmienky: -komunikatívnosť -empatia, ľudskosť -profesionálne vystupovanie -minimálne stredoškolské vzdelanie -akákoľvek práca s klientom vítaná Vieme si vážiť a oceniť kvalitných, šikovných ľudí bez ohľadu na vek, pôvodné povolanie, dĺžku praxe Ak Vás obchod a práca s ľuďmi baví, chcete zarábať viac a zastupovať najstabilnejšiu finančnú inštitúciu, pošlite životopis na mail: poradenstvo.pomoc@ prípadne zavolajte: poisťovňa Allianz - najlepšia likvidácia poistných udalostí, najviac spokojných klientov