Skladník náhradných dielcov Opel a Hyundai
Kategória:
Administratíva
Príjmeme pracovníka na pozíciu skladník, práca 80% na PC.
Náplň práce je objednávanie, skladovanie a vydávanie náhradných dielcov vozidiel Opel a Hyundai. Podmienkou je základná znalosť automobilov a ich súčiastok
Náplň práce je objednávanie, skladovanie a vydávanie náhradných dielcov vozidiel Opel a Hyundai. Podmienkou je základná znalosť automobilov a ich súčiastok
Podobné inzeráty
Prijmeme manažéra do autoservisu
Náplň práce
*objednávanie náhradných dielov
*predaj náhradných dielov (v rámci EU, ale aj do 3tích krajín), komunikácia s colnicou
*komunikáciou so zákazníkmi v predajni
*vybavovanie osobných aj telefonických objednávok zákazníkov
*práca v Exceli, (objednávanie tovaru, fakturácie,...)
*evidenciou hotovostných tržieb
*naskladňovanie a vyskladňovanie tovaru
*prijímanie, vozidiel do opravy, (fotodokumentácia)
Základná ponúkaná mzda je 800€. Výška mzdy bude závisieť od predajov našich produktov.
Znalosti v oblasti automobilového priemyslu budú považované za výhodu.
Znalosť anglického jazyka výhodou.
Adresa servisu:
Jesenná 1
Prešov
Areál Nostromo
Želám Vám krásny deň,
Pracujem ako skladník, vodič NZV a hľadám si novú prácu.
Prax mám v oblasti výroby, logistiky a gastronómie.
Nie je mi cudzia ani práca v obchode, so zákazníkmi či s PC.
Môžem pomôcť dohnať resty v obchode, ale aj na eshope. Zvládnem zaobstarať korešpondenciu v kancelárii, alebo zaskočiť za pokladňou.
Som ten typ človeka čo vie z každého rožku trošku a rada sa nechám naučiť ďalšie nové veci.
Vlastním preukaz na VZV a potravinársky preukaz. Momentálne pracujem na kurzoch excelu.
Vodičské oprávnenie bohužiaľ nemám.
Ideálne by pre mňa bolo pracovať v Seredi, keďže by som mohla pracovať dlhšie, keby som nemusela cestovať, ale rada si vypočujem ponuky aj z Trnavy, Galanty, Nitry či Bratislavy.
Za každú ponuku budem vďačná.
Ak ma nezastihnete telefonicky, môžete zaslať sms alebo email.
Kompletné CV môžem zaslať na e-mail.
Príjmeme predajcu vozidiel Hyundai
Predajcu vozidiel sme povýšili na vedúceho predaja a na jeho pozíciu hľadáme náhradu.
Práca predajcu obnáša hlavne samotný predaj vozidla, t.z. zistenie potrieb zákazníka, nájdenie najlepšieho riešenia pre klienta, nacenenie jazdeného vozidla a administratíva okolo predaja.
Hľadáme administratívneho pracovníka skladu, ktorý by rozšíril náš tím. Jedná sa o prácu v prestížnej firme zaoberajúcej sa predajom, prenájom a servisom stavebných strojov a náhradných dielov.
V čom spočíva táto práca?
- zabezpečovať obstarávanie, evidenciu, skladovanie, príjem a výdaj tovaru zo skladu podľa požiadaviek jednotlivých obchodov
- vykonávať fyzickú inventarizáciu,
- vykonávať mesačné uzávierky skladov
- fyzická manipulácia s tovarom
Platobné podmienky dohodou. Viac pri osobnom pohovore.
Máte záujem alebo viete o niekom? Dajte nám vedieť do správy, alebo nám pošlite svoj životopis na info@
Ďakujeme!
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- kontakt s klientmi a technikmi osobne, emailom a telefonicky
- práca v IS spoločnosti, vo fakturačnom a skladovom systéme
- objednávanie, príjem, výdaj, balenie, príprava zásielok náhradných dielov k expedícii
- príjem, evidencia a odosielanie poštových zásielok, zásielok cez kuriérske spoločnosti
- vystavovanie montážnych listov, dodacích listov a faktúr
- vzájomná zastupiteľnosť na oddelení služieb zákazníkom
- kontrola 30 dňovej zákonnej lehoty
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk
Anglicky jazyk - základy
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Fakturácia – pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Pozícia je vhodná i pre absolventa
Možnosť pracovať i na ½ alebo čiastočný úväzok.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- technická a manuálna zručnosť
- zmysel pre detail, komunikatívnosť
- prozákaznícky prístup, proaktívny prístup
- osobnosť zameraná na hľadanie riešení
- pozornosť, samostatnosť
- analytické a logické myslenie
Zamestnanecké výhody, benefity
Zaškolenie priamo v priestoroch spoločnosti
Notebook a mobilný telefón i na súkromné účely
Pravidelný teambuilding
Výrobky a služby za zamestnanecké ceny
Káva a klimatizácia na pracovisku
Parkovanie, voľné víkendy
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť FIDELIA SERVICE, s.r.o., zaoberajúca sa servisom bielej techniky. Na Slovensku pôsobíme od roku 2014. link:
Príjmeme administratívneho pracovníka do dopravnej spoločnosti. Náplň práce : evidencia a vybavenie objednávok, evidencia vozového parku - STK TK, objednávky náhradných dielov, ostatná administratíva podľa potreby. Požiadujeme: Prax min. 3 roky ,práca s PC, mail ,excel ,word , apsoň jeden cudzí jazyk ,komunikačné schopnosti, logické myslenie,schopnosť zvládať stresové situácie , skúsenosti v doprave výhodou. Životopis prosím posielať na : obchod@ Nastupný plat od 1100,- eur. Ostatné info na osobnom pohovore. Ďakujem .