inzercia, predaj, predám, bazár

Služby zákazníkom po nemecky

Kategória: Administratíva

Na administratívne úkony hľadáme kolegyňu, ktorá vie dobre po nemecky a maďarsky. Práca na plný úväzok, Salgótárján (kancelária) a práca z domu. Čakáme na vašu žiadosť (foto životopis) na info@ .

Ak splníte očakávania, budeme vás hľadať a prekonzultujeme o výplate.
Služby zákazníkom po nemecky
Podobné inzeráty
Administrativna praca
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - mailová, telefonizácia komunikácia so zákazníkmi - zhromažďovanie podkladov potrebných k uzatvoreniu obchodných prípadov - zodpovednosť za správnosť a aktualizáciu dát v systéme - spracovanie zmien a dodatkov u existujúcich obchodných prípadov - spracovanie pošty, archivácia zložiek - zastupovanie spoločnosti pri predaji a prenájme nehnuteľností - aktívne vyhľadávanie nehnuteľností a záujemcov o nehnuteľnosti - príprava inzercie ponúkaných nehnuteľností - zabezpečovanie obhliadok nehnuteľností s klientami Zamestnanecké výhody, benefity - práca v stabilnej spoločnosti s tradíciou - možnosť vzdelávania a profesionálneho rastu - nadštandardné zamestnanecké benefity Informácie o výberovom konaní V prípade Vášho záujmu o tuto pozíciu nám prosím zašlite: • profesný životopis v SLOVENSKOM a v MAĎARSKOM jazyku • Vaše žiadosti zasielajte prosím priamo na náš e-mail: sunreality@ • kontakt • plat: 850,-€ - 1.350,-€ • Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise, v zmysle zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania a to až do odvolania písomnou formou. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou vodičský preukaz B Jazykové znalosti Slovenský jazyk Maďarský jazyk Výhoda: anglický, nemecký jazyk Osobnostné predpoklady a zručnosti - znalosť práce s PC (MS Office) - prax v administratíve a samostatnosť podmienkou - proaktívny prístup k práci + zákazníkom - prax na podobnej pozícii výhodou - komunikatívnosť, vzťah k práci zo zákazníkom - zodpovednosť, precíznosť, odolnosť voči stresu - organizačné schopnosti, - flexibilita, schopnosť sa rýchlo učiť
Hľadáme nemecky hovoriaceho pracovníka
Do personálnej agentúry hľadáme možno práve Vás na pozíciu projektový manažér pre vyhľadávanie nových kontaktov a spoluprác v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva, strojárstva a iných projektov. Čo od Vás očakávame ? - výborné komunikačné, organizačné a vyjednávacie schopnosti - samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť, asertivita, priebojnosť - zručnosť s PC - prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás - nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - komunikácia s už existujúcimi klientami , databázu na začiatok dostanete od nás - vyhľadávanie nových obchodných partnerov Čo môžete očakávať od nás ? - kvalitné a patričné ohodnotenie - priateľský kolektív -dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie -služobný notebook, smartfón Druh pracovného pomeru TPP / živnosť Mzda Nástupný plat prvé 3 mesiace v prípade ak Vás treba zaúčiť začína na sume 1000 € netto. Ak máte skúsenosti , na mzde ktorá bude samozrejme vyššia, sa dohodneme pri osobnom pohovore. Kancelária sídli v Prešove. Home-office nie je možný. Tešíme sa na spoluprácu ! Životopisy prosím zasielajte na email : ⬇️ office@ Alebo ma kontaktujte na uvedenom telefónom čísle pokojne aj cez víkend do 20:00.
Hľadáme tlmočníčku do kancelárie -Nemecký jazyk
Dobrý deň Do Našej firmy MAROUTGROUP, s.r.o. hľadáme Nemecky hovoriacu. Naša firma sa zaoberá pracou v zahraničí. Naplň prace: - vybavovanie ubytovania pre Našich pracovníkov - telefonická a emailová komunikácia - hľadanie nových projektov - administratívna práca v kancelárii Vyžadujeme: - nemecký jazyk (slovom aj písmom) - anglický jazyk výhoda nie však podmienka - práca s PC Ďalšie info na tel.číslo
Administratíva, služby zákazníkom s nemeckým jazykom
Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka so znalosťou nemeckého jazyka. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - telefonická a mailová komunikácia so spolupracovníkmi a zákazníkmi v slovenskom a nemeckom jazyku, - koordinácia pracovníkov, - administratívna činnosť súvisiaca s agendou zákazníkov a pracovníkov, - práca s Microsoft Office a internetom. Platové podmienky: od 800 € (navýšenie mzdy po skúšobnej dobe)
Service Coordinator
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - kontakt s klientmi a technikmi osobne, emailom a telefonicky - práca v IS spoločnosti, vo fakturačnom a skladovom systéme - objednávanie, príjem, výdaj, balenie, príprava zásielok náhradných dielov k expedícii - príjem, evidencia a odosielanie poštových zásielok, zásielok cez kuriérske spoločnosti - vystavovanie montážnych listov, dodacích listov a faktúr - vzájomná zastupiteľnosť na oddelení služieb zákazníkom - kontrola 30 dňovej zákonnej lehoty Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou Jazykové znalosti Slovenský jazyk Anglicky jazyk - základy Ostatné znalosti Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Fakturácia – pokročilý Hospodárska korešpondencia - pokročilý Pozícia je vhodná i pre absolventa Možnosť pracovať i na ½ alebo čiastočný úväzok. Osobnostné predpoklady a zručnosti - technická a manuálna zručnosť - zmysel pre detail, komunikatívnosť - prozákaznícky prístup, proaktívny prístup - osobnosť zameraná na hľadanie riešení - pozornosť, samostatnosť - analytické a logické myslenie Zamestnanecké výhody, benefity Zaškolenie priamo v priestoroch spoločnosti Notebook a mobilný telefón i na súkromné účely Pravidelný teambuilding Výrobky a služby za zamestnanecké ceny Káva a klimatizácia na pracovisku Parkovanie, voľné víkendy Stručná charakteristika spoločnosti Sme spoločnosť FIDELIA SERVICE, s.r.o., zaoberajúca sa servisom bielej techniky. Na Slovensku pôsobíme od roku 2014. link:
Náborár/ka s nemeckým jazykom Žilina, plat: 1 200-1 500€
Náplň práce: - nábor nových pracovníkov na požadované projekty - telefonická komunikácia a pohovory s uchádzačmi - komunikácia s uchádzačmi v nemeckom jazyku - tvorba databázy, - starostlivosť už o existujúce projekty - aktívne oslovovanie obchodných kontaktov - hľadanie ubytovania pre zamestnancov a iné administratívne práce. Pracovný čas: PO-PIA od 7.30 -16.00 Zamestnanecké výhody, benefity Dlhodobá stabilná práca v mladom kolektíve Firemný telefón Notebook Možnosť kariérneho a finančného rastu Plat od 1 200€ do 1 500€ Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu nám pošlite svoj životopis prostredníctvom profesie s možnosťou absolvovať pracovný pohovor v kancelárii v Žiline. Pozíciu obsadzujeme do nášho interného teamu pracovníkov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Vzdelanie v odbore nerozhoduje Jazykové znalosti Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Strojopis - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Vodičský preukaz B Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikatívnosť - nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni - samostatnosť - spoľahlivosť - odolnosť voči stresu