Sociálna Práca
Kategória:
Administratíva
Ponúkame voľné pracovné miesto pre absolventa vysokej školy, odbor Sociálna Práca, požiadavky vodičský preukaz. Prax v zariadení sociálnych služieb je výhodou.
V prípade záujmu vyplňte dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne si s Vami dohodneme termín pracovbného pohovoru.
V prípade záujmu vyplňte dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne si s Vami dohodneme termín pracovbného pohovoru.
Podobné inzeráty
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb.
Sociálny Pracovník / Školiteľ
DODS SYSTEM, s.r.o.
Miesto práce
Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
1.4.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiac
Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o prácu v našej spol
očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Sociálna Práca
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Pokročilý
Internet Explorer - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz B
Prax na pozícii/v oblasti
min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Miesto práce - sereď
Druh pracovneho pomeru - trvalý,dohoda,živnosť
Termin nástupu- ihneď
Mzdové podmienky: od 4€/hodina
Pracovna doba: 8.00hod - 17.00hod alebo dohoda
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Prepisovanie dát do nášho systému
Vytvárenie databázy
Práca so systémami spoločnosti
Administratívna činnosti
Príprava e-mailov
Práca v slovenskom jazyku
Práca s word / excel - základy
Príprava inzeratov na FB stranky
Komunikacia,telefonovanie
Práca v mladom kolektíve
nformácie o výberovom konaní
Ide o veľmi jednoduchú pracovnú pozíciu s požiadavkou na precíznosť,komunikatívnosť. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky, kde si personalista dohodne ďaľšie kroky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Schvalovanie auto úverov.
Spoločnosť ANSleasing s.r.o. bola založena v roku 2022 a venuje sa predajom jazdennych vozidiel prostrednictvom leasingov/auto úverov. Sme mladý kolektív, ktorý ma vtomto odbore bohaté skúsenosti. Hľadáme asistentku, ktorá by mala na starosti hlavne prácu za počitačom, nahadzovanie klientov, práca s emailom, telefonovanie a komunikáciu s predajcami a s klientmi.
Práca je stabilna a dlhodoba.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Kontakt
Kontaktná osoba: Marek Kotlár
Tel:
Email: obchod.ans@
Životopis prosím zasielať na danný email.
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko
Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia),
Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra)
Čo Vás čaká?
- Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem
- Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.)
- Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami.
- Vedenie databázy firiem a komunikácie a
Čo Vám ponukáme?
- Firemný mobil
- práca 8:00 - 15:00
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom
zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne
550€ v čistom
práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu
práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba
zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba
Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom
- Práca na HTPP alebo na živnosť.
Koho hľadáme?
- Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať
- Cieľavedomý
- Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer
- Ochota pracovať a vzdelávať sa
- Milá a ústretová komuníkácia
- Nemecky hovoriaci slovom aj písmom
Anglický jazyk výhodou
- Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou!
(vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku)
Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega.
Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi.
Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo
Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@
Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre/Čermáň
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko
Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia),
Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra)
Čo Vás čaká?
- Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem
- Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.)
- Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami.
- Vedenie databázy firiem a komunikácie a
Čo Vám ponukáme?
- Firemný mobil
- práca 8:00 - 15:00
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom
zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne
550€ v čistom
práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu
práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba
zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba
Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom
- Práca na HTPP alebo na živnosť.
Koho hľadáme?
- Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať
- Cieľavedomý
- Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer
- Ochota pracovať a vzdelávať sa
- Milá a ústretová komuníkácia
- Nemecky hovoriaci slovom aj písmom
- Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou!
(vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku)
Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega.
Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi.
Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo
Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@
Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre
Prijmeme do trvalého pracovného pomeru mzdovú účtovníčku/personalistku do našej spoločnosti so sídlom v centre Bratislavy.
Náplň práce:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy podľa platných predpisov
- komunikácia so štátnymi inštitúciami - zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, DÚ, ÚP
- vyhotovovanie pracovných zmlúv, dodatkov k PZ, pracovných náplní
- zabezpečovanie výchovno-vzdelávacích aktivít v rámci organizácie
- zabezpečovanie lekárskych prehliadok v súvislosti s prácou
- spracovanie mesačných výkazov poistného,
- mesačných prehľadov a ročných hlásení dane zo závislej činnosti, štatistických a iných výkazov
- vydávanie potvrdení o výške príjmov
- spracovanie ročného zúčtovania dane zo závislej činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť vzdelávania
- moderné pracovné prostredie
- práca v dynamickom kolektíve
- adekvátne finančné ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- práca v modernom a dynamickom prostredí
- možnosť práce z domu
- sick day
- ročná prémia
- stravné v plnej výške hradené zamestnávateľom
O ďalších zamestnaneckých benefitoch našej spoločnosti Vás radi informujeme na osobnom stretnutí.
V prípade ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám svoj životopis na mail kariera@
Zaujímavá práca na 4 hod. denne.
Administratíva zaujímavé ohodnotenie, možnosť okamžitého nástupu.
Privyrábanie popri zamestnaní, podnikaní, MD, dôchodku.
Jednoduchá práca.
Personálna práca.
Práca z domu.
Práca pre spoľahlivých a šikovných ľudí.
Veľmi zaujímavý privýrobok pre komunikatívnych ľudí.
Odmena na úrovni.
Osobný pohovor podmienkou. (Košice/Bratislava)
Informujte sa viac ak máte záujem, kontaktuje ma výhradne emailom alebo sms správou.
Na telefonáty neodpovedám kvôli pracovnej vyťaženosti.