SPARCO
Kategória:
Honda
Disky sparco assetto gara rozmer 8X18 5x114,3 R18 sú vo veľmi peknom stave ešte zánovne s menšími škrabancami z používania s pneumatikami continental 225/40 r18 Dot2020
Podobné inzeráty
Predám disky značky SPARCO R17 8J/17 , rozteč 5x114,30.
Pneumatiky Dunlop sportmax 225/45ZR17 .
Jeden disk je trošku oškretý ale nieje skrivený. Všetko je vidno na fotkách.
Civic 6g vti
Auto vlastním asi 7rokov
1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať.
Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto ???? sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási obyčajne race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500.
Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.
Predám Honda Civic EM2 1.7 EX jedná sa o verziu s VTEC-om 92kw zlatá metalíza. Ročník 2001, nájazd 275000km. Zachovalý a hlavne plne sériový stav, žiadne tuningy ani tuzingy! Keďže auto má viac ako 20 rokov kozmetické chyby sa nájdu ale nič vážne.
Nové tesnenie pod hlavou, v predu nové stabilizačné tyčky, silentbloky, nové všetky tlmiče aj s uložením, menilo sa ložisko kolesa v zadu, rozvody menené pred cca 15tisíc km. Samozrejmosť je pravidelne menený olej každých nie viac ako 10tisíc km. Na zadnej náprave sa ozýva jeden silentblok. Štartuje a jazdí bez problémov. Strešné okno funguje a nezateká. Koncový tlmič výfuku je z type r neviem si presne spomenúť z ktorej ale má decentný zvuk no nehučí ako 90% civicov s holou rúrou.
Obuté na Sparco (O.Z.) R16 diskoch + zimné prezutie na R15 Honda elektrónoch.
Som ochotný sa rozumne dohodnúť na cene ale o tom jednám len pri aute.
NOVÁ STK/EK DO 1/2025!
Predám Honda Civic EM2 1.7 - jedná sa o verziu EX s VTEC-om 92kw, strešným oknom a ostrekovačmi svetiel. Zlatá metalíza, ročník 2001, nájazd 275000km. Zachovalý a hlavne plne sériový stav, žiadne tuningy ani tuzingy! Keďže auto má viac ako 20 rokov kozmetické chyby sa nájdu ale nič vážne.
Menilo sa tesnenie pod hlavou, v predu nové stabilizačné tyčky, nové všetky tlmiče aj s uložením, menili sa ložiská kolies, rozvody... Samozrejmosť je menený olej každých nie viac ako 10tisíc km. Štartuje a jazdí bez problémov. Strešné okno funguje a nezateká. Koncový tlmič výfuku je z type r neviem si presne spomenúť z ktorej ale má decentný zvuk no nehučí ako 90% civicov s holou rúrou.
V cene sú Sparco (O.Z.) R16 disky + zimné prezutie na R15 Honda elektrónoch.
Civic 6g vti
Auto vlastním asi 7rokov
1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať.
Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto ???? sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási obyčajne race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500.
Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.
Predám hondu accord 2,0i benzín s lpg zapísané v tp r. v. 2003 stk, ek 4/2023
auto predávam za cenu Lpg porucha motora klepe výfukova vačka... Auto sa dá naštartovať a vyskúšať vhodné pre niekoho kto ma druhý motor alebo si to vie opraviť. Kód motora K20A6. lpg plne funkčné montované pred 3.rokmi málo jazdené... Na aute je všetko funkčné aj clima nové brzdy...Karoséria zdravá bez hrdze. Auto sa predáva za cenu Lpg 1300€ bez elektrónov čo sú na foto alebo aj s nimi ale cena +400€ sú to orig. SPARCO r16 nové... Pali košice