Špecialista na riadenie objednávok a technickej podpory
Kategória:
Administratíva
Hľadame do zákazníckej podpory do Bratislavy troch zamestnancov.
Pracovná pozícia: Špecialista na riadenie objednávok a technickej podpory
Nástup možný od februára 2023
Nástupný plat 1700 EUR/ mesačná hrubá mzda plus 13.plat
HPP doba neurčitá
Možnosť prace z domu po zaučení
Potrebné je ovládať Holandský jazyk
Pracovná pozícia: Špecialista na riadenie objednávok a technickej podpory
Nástup možný od februára 2023
Nástupný plat 1700 EUR/ mesačná hrubá mzda plus 13.plat
HPP doba neurčitá
Možnosť prace z domu po zaučení
Potrebné je ovládať Holandský jazyk
Podobné inzeráty
Kompletný izerát je spracovaný na Profesii:
VYNIKAJÚCA LOKÁCIA AJ PRE UCHÁDZAČOV Z BA KRAJA.
AVION - PETOMAR cca 30min.
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 500 EUR/mesiac
Ku mzde: plus príspevok na stravovanie, plus dochádzkový bonus Mzdové podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru skúseností v danej oblasti a rýchlosti začlenenia do pracovného procesu.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo bude tvojou náplňou práce?
• spracovávanie internetových objednávok (administratívne)
• aktívne telefonické riešenie agendy objednávok so zákazníkmi eshopu v Slovenskom jazyku
• fakturácia v systéme POHODA
• administratívne práce spojené s danou pozíciou
• denná práca s PC, ostatné kancelárske práce podľa potreby, internet, MS Office
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
• Práca v rozvíjajúcej spoločnosti
• Zaškolenie na danej pozícii
• Možnosť výberu kurzov osobného rozvoja a školení v oblastí e-commerce a obchodu, uvítame všetky tvoje návrhy na sebavzdelávanie v danej problematike
• Zamestnanecké zľavy na sortiment z našej ponuky
• Káva a čaj zdarma v kuchynke je u nás samozrejmosťou
• Spoločné firemné akcie v menších skupinkách podľa záľub, ale aj celofiremné
teambuildingy
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
viac na Profesii.
Operator E-SHOP (zastupovanie počas MD)
Náplň práce a zodpovednosti:
- prijem telefonických a emailových objednávok,
- zodpovedný prístup k práci,
- príjemné vystupovanie
- poskytovanie informácií o tovare
- kontrola objednávok a komunikácia so zákazníkom v eshope,
- administratívne a pomocné úlohy
- odbavenie objednávok
- prijemné vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti
- samostatnosť, zodpovednosť
- preklad produktov do poľskeho jazyka
Jazykové znalosti:
- poľsky jazyk: pokročilý (ústne aj písomne) VITANA
Microsoft Excel
Microsoft Word
Nastup od 01.07.2023
Ponúkame administratívnu prácu pre ženu.
Sme internetový obchod a náplň práce bude.
Osobný výdaj objednávok
Komunikácia so zákazníkmi
Spolupráca v sklade
Riešenie online objednávok
Práca na jednu zmenu.
Práca sa vykonáva v Giraltovciach.
NASTUP IHNEĎ
Poprosím iba vážnych záujemcov. Životopisy zasielať na info@
Spoločnosť OBIFON v Novej Bani hľadá plnohodnotného pracovníka na pozíciu obchodu a obsluhy e-shopu. Hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti s prevádzkou a správou e-shopov, je motivovaný a má solídne počítačové znalosti.
Zodpovednosti:
Správa a aktualizácia obsahu na e-shope
Zabezpečenie zákazníckej podpory a služieb, vrátane komunikácie so zákazníkmi cez email a telefon
Správa objednávok a plnenie zákazníckych požiadaviek,správa cenníkov a TL.
Prispôsobenie obsahu e-shopu na základe analýzy predaja a zákazníckych požiadaviek
Požiadavky:
Skúsenosti s obsluhou e-shopu a
počítačové zručnosti, vrátane práce s Microsoft Office (najmä Excel) prip. práce s grafickým softvérom komunikačná zručnosť a schopnosť riešiť zákaznícku podporu cez email a telefon
Schopnosť riešiť problémy a nájsť riešenia pre zákazníkov a chuť rásť s riešením problémov
Ponúkame:
900 euro brutto nástup a možnosť získania rastu platu a odmien za dosiahnutie výsledkov
Príležitosť rozvíjať svoje zručnosti a kariéru v oblasti e-commerce a digitálnych technológií
Ak vás táto pozícia zaujíma a veríte, že spĺňate požiadavky, pošlite nám váš životopis a pár viet o tom, prečo si myslíte, že ste tou správnou osobou pre túto pozíciu."
Som ZŤP a hľadám prácu vykonávateľnú z domu. Som počítačovo zdatný a mám dostatok voľného času. Môže byť niečo na spôsob zákazníckej podpory eshopu, dopĺňanie položiek eshopu, príjem objednávok, práca s tabuľkami a pod. Kľudne aj jednorazovápráca. Nemám záujem o aktívny predaj, MLM a pod.
Do existujúcej pobočky v Nových Zámkoch privítame ambicióznych ľudí, ktorí hľadajú zmenu a priestor na sebarealizáciu. Ponúkame zaujímavé finančné ohodnotenie v jednom z najlepšie platených sektorov, časovú slobodu s možnosťou kariérneho a osobného rastu.
Tvojou hlavnou činnosťou bude aktívna práca s klientom. Po zaškolení budeš poskytovať servis a poradenstvo novým aj existujúcim klientom UNIQA.
Istý čas stráviš za počítačom pri administratívnych činnostiach. Budeš oporou ľudom pri ich dôležitých životných rozhodnutiach.
Ponúkame jednu z najlepších kariér na trhu s možnosť finančnej podpory počas zapracovania na 2 roky, možnosť home office po dohode a zapracovaní (cca po 6-12 mesiacoch)
Uľahčíme ti prácu tým, že dostaneš potrebné vybavenie - firemný mobil, tablet, SIM kartu s možnosťou využitia na súkromné účely.
Možnosť finančnej podpory počas prvých 2 rokov až do výšky 20 900€.
Záujemcov o uvedenú pracovnú pozíciu prosíme o zaslanie štruktúrovaného životopisu.
email: andrea35@