inzercia, predaj, predám, bazár

Špecialista plánovania a reportingu

Kategória: Financie a ekonomika

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-ročné kalkulácie a rozpočty, operatívne kalkulácie a mesačné rozpočty
- vypracúva a predkladá operatívny plán pre príslušné obdobie
-vypracováva podklady a analýzy ,súvisiace s plnením operatívneho a ročného plánu
-vypracováva rozbory a štatistiku za príslušné obdobia
-rozpis úloh na príslušný rok vrátanie zmien a úprav, metodicky riadi plánovacie činnosti
-všetky činnosti súvisiace o zabezpečením spracovania ročných a operatívnych kalkulácií a rozpočtov
-analýzy mimoriadnych dopadov na náklady, dopad zo zmeny cien surovín, energií, kurzov, cien
výrobkov, štruktúry sortimentov, vývoja fixných nákladov
-evidenciu, likvidáciu a párovanie materiálových faktúr
- vnútropodnikové doklady – rozúčtovanie energií, aktivácie, prínos fixných nákladov
Zamestnanecké výhody, benefity
- trvalá a stabilná práca s perspektívou kariérneho rastu,
- komplexné zaškolenie,
- spravodlivé a motivujúce platové ohodnotenie,
- flexibilná pracovná doba,
- možnosť práce z domu,
- motivačný príspevok za dochádzku,
- bohatý sociálny program vyplývajúci z kolektívnej zmluvy,
- poskytovanie čerstvej varenej stravy v priestoroch spoločnosti,
- príspevok pri narodení dieťaťa zamestnancovi,
- príspevok pre darcov krvi,
- zdravotná starostlivosť o zamestnancov,
- poskytovanie ochranných pracovných prostriedkov,
- zamestnanecké eventy,
- zľavy na nákup tovarov a služieb u zmluvných partnerov po predložení zamestnaneckého
preukazu,
- ľudský prístup, priateľské pracovné prostredie, demokratická firemná kultúra.
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti plánovania a reportingu výhodou,
- skúsenosť práce so SAPom výhodou (moduly FI a CO),
- zodpovednosť, lojálnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, precíznosť, flexibilita
- organizačné a komunikačné schopnosti, odolnosť voči stresu.
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
SAP FI/CO - Základy
Vzdelanie v odbore
ekonomický
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Špecialista plánovania a reportingu
Podobné inzeráty
Finančník,poradca klienta
Hľadáme do svojho tímu poradcu klienta v oblasti ekonomiky a finančného plánovania.Prax v odbore je vítaná, miesto je vhodné aj pre absolventa bez pracovných skúseností. Zaškolenie prebieha v prvých dvoch mesiacoch. Miesto výkonu práce: Galanta . Možnosť vykonanie práce čiastočne v režime home office. Nástup ihneď, resp. podľa dohody. Plat: 800-1500 ( podľa výkonu) V prípade záujmu pošlite životopis na adresu: pracovnaponuka.mr@ Vybraných uchádzačov kontaktujeme mailom aj telefonicky.
Finančný analytik a obchodník
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov Administratívna práca Obchodný vedúci: Koordinácia obchodného tímu Školenie a vedenie spolupracovníkov Vyparcovanie finančných plánov Personalistiku Zamestnanecké výhody, benefity: Bezplatné a profesionálne zaškolenie (aj ONLINE) Flexibilný pracovný čas Možnosť využitia kancelárie, alebo HOME OFFICE KNOW HOW v medzinárodnej spoločnosti Garantovaný karierny rast Možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu Motivačné odmeny Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii Práca v mladom a dynamickom kolektíve Možnosť využiť CRM systém - starostlivosť už o existujúcu databázu klientov Našim klientom poskytujeme služby elitného finančného plánovania na najvyššej úrovni podľa prestížnej európskej certifikácie EFA. Informácie o výberovom konaní Ak hľadáte nové povolanie, brigádu alebo prípadne chcete zmenu, zašlite nám svoj životopis na mailovú adresu: monikamadarcikova@ Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá: 1.Kolo- osobný pohovor 2.Kolo- vstupný online webinár Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: Stredoškolské s maturitou Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Študent vysokej školy Vysokoškolské I. stupňa Vysokoškolské II. stupňa Vysokoškolské III. Stupňa Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Internet ( e-mail) - Základy Mzdové podmienky (brutto) od 300-2500 EUR/mesiac Hodnotenie výkonu prebieha na základe povízneho systému, ktorý umožňuje získať výrazne vyšší zárobok. Monika Maďarčíková Reprezentant pre OVB Allfinanz Slovensko, a.s.
Obchodný zástupca
Miesto práce Košice Druh pracovného pomeru živnosť Termín nástupu 01.1.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 250 EUR/mesiac Pre seniorných ľudí so skúsenosťami ponúkame fixnú zložku 1000 EUR/mesiac + variabilnú zložku od 250 EUR bez obmedzenia hornej hranice. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Analýza potrieb a prianí klientov, tvorba finančného plánu a návrh vhodného riešenia pre klientov, Získavanie odporúčaní od klientov a následne dohodnutie termínov s nimi, Poskytovanie komplexných finančných služieb existujúcim aj novým klientom, Starostlivosť o vlastný klientský kmeň, Vzdelávanie vo financiách, aby si bol všeobecný odborník vo všetkých segmentoch financií – bankovníctvo, poisťovníctvo, investície aj úvery. Zamestnanecké výhody, benefity Fixný a nadštandardný príjem za výkon, Zaujímavé a rastúce platové ohodnotenie, vyplácanie obchodných bonusov štvrťročne a aj následných provízií od začiatku, Unikátny a rýchlo sa rozvíjajúci projekt s možnosťou sebarealizácie a kariérneho rastu, V prípade zodpovedného prístupu určitá časová flexibilita, príp. práca z domu, Možnosť vypracovať sa na manažéra pobočky a prekonať aj max. výšku príjmu, Príjemný kolektív, ľudský prístup, Moderná a nová pobočka, Škála benefitov v oblasti vzdelávania a firemných akcií, víkendových či viacdenných poznávacích ciest, Sme plne digitalizovaní a odpadá tak papierová agenda (s výnimkou žiadostí o hypotéku), Nepracujeme s hotovosťou, naša banka bude plne digitalizovaná. Informácie o výberovom konaní Pre spoločnosť SB-KOŠICE I. z našej skupiny hľadáme šikovných a skúsených ľudí s príjemným vystupovaním, ktorí sa chcú venovať bankovo – poradenskej činnosti. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 20.12.2022 Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Naša spoločnosť ponúka komplexné služby v oblasti podnikania, financií a investícií. Informácie o práci Vyberáme šikovných ľudí s chuťou učiť a rozvíjať sa. Či už si na začiatku svojej kariéry, alebo skúsený špecialista - naša ponuka je práve pre Teba. Žiadne tlačenie na mesačné plány či predávanie nepotrebných produktov. Sme súčasťou českej finančnej skupiny, ktorá má vlastnú sieť pobočiek, poisťovňu, investičnú a dôchodkovú spoločnosť. Finalizuje sa veľký projekt novej fintechovej banky, vďaka čomu na jednom mieste dokážete dostať tú najlepšiu službu zo všetkých možností na trhu. Na našich pobočkách máme pohodovú rodinnú atmosféru, všetci sa dobre poznáme a fungujeme ako tím. Svoju prácu máme radi, robíme ju s nadšením, zodpovedne a profesionálne. Kontakt Kontaktná o
Investičný špecialista
Informácie o pracovnom mieste Hľadáme zodpovedného, samostatného pracovníka s chuťou neustále sa vzdelávať do našej kancelárie vo Zvolene. Práca je určená aj pre ľudí bez praxe vo financiách. Môže sa uplatniť aj šikovný študent končiaci VŠ, absolvent alebo je pozícia vhodná aj pre človeka, ktorý chce zmeniť profesiu. Náplň práce a zodpovednosť: komplexné riešenie finančných služieb našim existujúcim klientom od investícií, renty, hypotéky, poistenia, dôchodkov a ďalších sektorov finančného trhu až po investičné nehnuteľnosti. Vďaka prepojeniu realít a financií v našej spoločnosti, je získavanie klientov jednoduchšie. Budete tak riešiť finančné služby nielen pre vlastných klientov, ale aj pre klientov našich realitných maklérov. Pokiaľ máte ambíciu zmeniť svoj profesijný život, posúvať svoje hranice hore a začať budovať kariéru vo financiách a realitách, sme správna voľba. Informácie o výberovom konaní Pošli nám svoj životopis. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 15.11.2022 Pozícii vyhovujú uchádzači s minimálnym vzdelaním: stredoškolské s maturitou Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti Základy ovládania PC - Základy
Práca v kancelárii BB, ZV, ZH aj s možnosťou práce z domu
voľné pracovné pozície na pobočke Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom: Finančný konzultant junior Finančný špecialista senior Manažér obchodnej skupiny so skúsenosťami Ponúkame: -stabilitu, zázemie, značku -zaujímavé provízne odmeňovanie + fix, bonusy -výška príjmu neobmedzená, kto robí, zarobí -bezplatné vzdelávanie, zaškolenie -databázovú podporu -provízie + fix, bonusy -špeciálne odmeňovanie pre skúsených Podmienky: -komunikatívnosť -empatia, ľudskosť -profesionálne vystupovanie -minimálne stredoškolské vzdelanie -akákoľvek práca s klientom vítaná Vieme si vážiť a oceniť kvalitných, šikovných ľudí bez ohľadu na vek, pôvodné povolanie, dĺžku praxe Ak Vás obchod a práca s ľuďmi baví, chcete zarábať viac a zastupovať najstabilnejšiu finančnú inštitúciu, pošlite životopis na mail: poradenstvo.pomoc@ prípadne zavolajte: poisťovňa Allianz - najlepšia likvidácia poistných udalostí, najviac spokojných klientov
klienský špecialista
Dávam príležitosť šikovným, komunikatívnym ľuďom na spoluprácu vo finančnom a poisťovacom sektore, Poisťovňa Allianz. Náplň práce: -vedenie bežnej administratívy -kontaktovanie klientov -starostlivosť o klientov, riešenie požiadaviek klientov -servis a spracovanie dát -pozícia vhodná aj pre absolventov VŠ Zamestnanecké výhody, benefity -flexibilný pracovný čas -nezávislosť -osobnostný rozvoj aj kariérny rast -možnosť práce z domu -profesionálni školitelia -zaujímavý systém odmeňovania -finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície