ŠPECIALISTA VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Kategória:
Administratíva
NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI
Hľadáme skúseného kolegu/kolegyňu v oblasti verejného obstarávania, ktorý sa orientuje v zákone o verejnom obstarávaní a má záujem svoje doterajšie skúsenosti naďalej rozvíjať.
Pridajte sa do dynamického tímu a stabilnej spoločnosti. Od úspešného kandidáta požadujeme praktické skúsenosti v oblasti verejného obstarávania
NFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ
Oslovila Vás naša ponuka? Dajte nám o sebe čo najskôr vedieť prostredníctvom svojho životopisu. Motivačný alebo sprievodný list poteší, radi sa o Vás dozvieme čo najviac.
Ideálnym kandidátom pre nás ste, ak máte:
- najmenej tri roky praxe v oblasti verejného obstarávania,
- dobré komunikačné a argumentačné zručnosti,
- orientáciu na výsledok,
- ochotu vzdelávať sa a pracovať na sebe,
- schopnosť pracovať v prospech tímu,
- precíznosť a trpezlivosť.
OSTATNÉ ZNALOSTI
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
E-mail: poslať životopis
buceksro@
Hľadáme skúseného kolegu/kolegyňu v oblasti verejného obstarávania, ktorý sa orientuje v zákone o verejnom obstarávaní a má záujem svoje doterajšie skúsenosti naďalej rozvíjať.
Pridajte sa do dynamického tímu a stabilnej spoločnosti. Od úspešného kandidáta požadujeme praktické skúsenosti v oblasti verejného obstarávania
NFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ
Oslovila Vás naša ponuka? Dajte nám o sebe čo najskôr vedieť prostredníctvom svojho životopisu. Motivačný alebo sprievodný list poteší, radi sa o Vás dozvieme čo najviac.
Ideálnym kandidátom pre nás ste, ak máte:
- najmenej tri roky praxe v oblasti verejného obstarávania,
- dobré komunikačné a argumentačné zručnosti,
- orientáciu na výsledok,
- ochotu vzdelávať sa a pracovať na sebe,
- schopnosť pracovať v prospech tímu,
- precíznosť a trpezlivosť.
OSTATNÉ ZNALOSTI
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
E-mail: poslať životopis
buceksro@
Podobné inzeráty
Dobrý deň
hľadám si prácu v oblasti administratívy, mzdového účtovníctva,verejného obstarávania.Prax 24 rokov.Vzdelanie VŠ ekonomického zamerania. Môže byť aj čiastočný pracovný pomer .
Hľadame do zákazníckej podpory do Bratislavy troch zamestnancov.
Pracovná pozícia: Špecialista na riadenie objednávok a technickej podpory
Nástup možný od februára 2023
Nástupný plat 1700 EUR/ mesačná hrubá mzda plus 13.plat
HPP doba neurčitá
Možnosť prace z domu po zaučení
Potrebné je ovládať Holandský jazyk
Telefonista, oddlžovací špecialista
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova, bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Telefonista, oddlžovací špecialista
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o., dohoda
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, na živnosť alebo s.r.o. v priemere cca 1300 €, na dohodu 800 € brutto
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Profil spoločnosti:
Etablovaná spoločnosť pôsobiaca viac ako 20 rokov na trhu.
Náplň práce:
- kompetencie, úlohy a zodpovednosť
- príprava a kompletizácia podkladov, vytváranie zmluvných dokumentov
- komplexná administratívno-organizačná podpora
- telefonická a e-mailová komunikácia
Požadované vzdelanie :
- SŠ, VŠ
Osobnostné predpoklady:
- radosť z práce a pozitívny cieľavedomý prístup
- spoľahlivosť, lojalita, precíznosť, komunikatívnosť, kreativita
Iné požadované znalosti:
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Iné požadované znalosti:
vodičský preukaz sk. B (aktívne)
Miesto výkonu práce:
Nitra
Termín nástupu
dohodou
Benefity a ďalšie výhody:
mesačné odmeny po splnení podmienok
Práca na: SZČO
Platové podmienky:
od 850 Eur/mesačne do 1000 Eur/mesačne fixný príjem
K fixnému príjmu prislúchajú mesačné odmeny vo výške 100 až 250 Eur/mesačne netto
Poprosím o zaslanie životopisov na e-mail : email:
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, v priemere cca 1000 €
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.