inzercia, predaj, predám, bazár

ŠPECIALISTA VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Kategória: Administratíva

NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI
Hľadáme skúseného kolegu/kolegyňu v oblasti verejného obstarávania, ktorý sa orientuje v zákone o verejnom obstarávaní a má záujem svoje doterajšie skúsenosti naďalej rozvíjať.

Pridajte sa do dynamického tímu a stabilnej spoločnosti. Od úspešného kandidáta požadujeme praktické skúsenosti v oblasti verejného obstarávania
NFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ
Oslovila Vás naša ponuka? Dajte nám o sebe čo najskôr vedieť prostredníctvom svojho životopisu. Motivačný alebo sprievodný list poteší, radi sa o Vás dozvieme čo najviac.

Ideálnym kandidátom pre nás ste, ak máte:

- najmenej tri roky praxe v oblasti verejného obstarávania,
- dobré komunikačné a argumentačné zručnosti,
- orientáciu na výsledok,
- ochotu vzdelávať sa a pracovať na sebe,
- schopnosť pracovať v prospech tímu,
- precíznosť a trpezlivosť.

OSTATNÉ ZNALOSTI
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

E-mail: poslať životopis
buceksro@
ŠPECIALISTA VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Podobné inzeráty
Hľadám prácu
Dobrý deň hľadám si prácu v oblasti administratívy, mzdového účtovníctva,verejného obstarávania.Prax 24 rokov.Vzdelanie VŠ ekonomického zamerania. Môže byť aj čiastočný pracovný pomer .
Špecialista na riadenie objednávok a technickej podpory
Hľadame do zákazníckej podpory do Bratislavy troch zamestnancov. Pracovná pozícia: Špecialista na riadenie objednávok a technickej podpory Nástup možný od februára 2023 Nástupný plat 1700 EUR/ mesačná hrubá mzda plus 13.plat HPP doba neurčitá Možnosť prace z domu po zaučení Potrebné je ovládať Holandský jazyk
Telefonista, oddlžovací špecialista
Telefonista, oddlžovací špecialista Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o. Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu? Pridajte sa k nám. Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova, bez opakovania starých chýb. Náplň práce: – práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot – telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo – práca v kancelárií s firemným systémom Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov. Vzdelanie: – stredoškolské s maturitou – nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie – vysokoškolské I. stupňa – vysokoškolské II. stupňa Požiadavky: – prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie – skúsenosti s prácou s klientmi – Microsoft Word, Microsoft Excel – komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup – ochota napredovať a vzdelávať sa Jazykové znalosti: – slovenský jazyk – úroveň C2 – maďarský jazyk – vítaný Miesto výkonu práce: Office Košice Ponúkame: – motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu – priateľská tímová spolupráca – pravidelné a bezplatné školenia Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Telefonista, oddlžovací špecialista
Telefonista, oddlžovací špecialista Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o., dohoda Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu? Pridajte sa k nám. Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb. Náplň práce: – práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot – telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo – práca v kancelárií s firemným systémom Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov. Vzdelanie: – stredoškolské s maturitou – nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie – vysokoškolské I. stupňa – vysokoškolské II. stupňa Požiadavky: – prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie – skúsenosti s prácou s klientmi – Microsoft Word, Microsoft Excel – komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup – ochota napredovať a vzdelávať sa Jazykové znalosti: – slovenský jazyk – úroveň C2 – maďarský jazyk – vítaný Miesto výkonu práce: Office Košice Ponúkame: – motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, na živnosť alebo s.r.o. v priemere cca 1300 €, na dohodu 800 € brutto – priateľská tímová spolupráca – pravidelné a bezplatné školenia Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Back office špecialista
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Profil spoločnosti: Etablovaná spoločnosť pôsobiaca viac ako 20 rokov na trhu. Náplň práce: - kompetencie, úlohy a zodpovednosť - príprava a kompletizácia podkladov, vytváranie zmluvných dokumentov - komplexná administratívno-organizačná podpora - telefonická a e-mailová komunikácia Požadované vzdelanie : - SŠ, VŠ Osobnostné predpoklady: - radosť z práce a pozitívny cieľavedomý prístup - spoľahlivosť, lojalita, precíznosť, komunikatívnosť, kreativita Iné požadované znalosti: Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Outlook - pokročilý Iné požadované znalosti: vodičský preukaz sk. B (aktívne) Miesto výkonu práce: Nitra Termín nástupu dohodou Benefity a ďalšie výhody: mesačné odmeny po splnení podmienok Práca na: SZČO Platové podmienky: od 850 Eur/mesačne do 1000 Eur/mesačne fixný príjem K fixnému príjmu prislúchajú mesačné odmeny vo výške 100 až 250 Eur/mesačne netto Poprosím o zaslanie životopisov na e-mail : email:
Telefonista, oddlžovací špecialista
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o. Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu? Pridajte sa k nám. Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb. Náplň práce: – práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot – telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo – práca v kancelárií s firemným systémom Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov. Vzdelanie: – stredoškolské s maturitou – nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie – vysokoškolské I. stupňa – vysokoškolské II. stupňa Požiadavky: – prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie – skúsenosti s prácou s klientmi – Microsoft Word, Microsoft Excel – komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup – ochota napredovať a vzdelávať sa Jazykové znalosti: – slovenský jazyk – úroveň C2 – maďarský jazyk – vítaný Miesto výkonu práce: Office Košice Ponúkame: – motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, v priemere cca 1000 € – priateľská tímová spolupráca – pravidelné a bezplatné školenia Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.