Špecialista/tka do nášho tímu - Šaľa a okolie
Kategória:
Administratíva
Hľadáme špecialistu/tku do nášho tímu do kancelárie v Šali. Fixná zložka mzdy + odmeny.
Podmienka: stredoškolské vzdelanie s maturitou, príjmeme aj absolventov bez skúseností. V prípade záujmu kontaktovať v pracovné dni telefonicky od 9:00 - 17:00 hod.
Ďakujeme
Podmienka: stredoškolské vzdelanie s maturitou, príjmeme aj absolventov bez skúseností. V prípade záujmu kontaktovať v pracovné dni telefonicky od 9:00 - 17:00 hod.
Ďakujeme
Podobné inzeráty
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Otvárame novú biznis skupinu, preto máte teraz jedinečnú možnosť obsadiť u nás pozíciu koordinátor. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy.
Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu.
Náplňou práce:
-vedenie bežnej administratívy
-komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi
-aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu
-nehľadáme ľudí do priameho predaja
-pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky
-zaškoľovanie
Výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje
-nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke
-podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia
-zaujímavý a motivačný systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€
Požiadavky a znalosti:
- ovládať PC a mobil
- slovenský jazyk - expert
- iný cudzí jazyk - výhoda
- vodičský preukaz - výhoda
- príjemné vystupovanie a prejav
- chuť pracovať a rozvíjať sa
- disciplína, dôslednosť
- samostatnosť
Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť.
Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo.
Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce.
Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Do nášho mladého a rozrastajúceho sa tímu hľadáme človeka, ktorý:
• ovláda POĽSKÝ a SLOVENSKÝ jazyk na materinskej úrovni (dôležitá je aj znalosť gramatiky, nakoľko budete často prekladať texty)
• má v sebe ducha marketéra, veľmi rád komunikuje a nemá problém „vykecať“ sa z akejkoľvek situácie
• je trpezlivý, systematický a samostatný a dokáže s chladnou hlavou vyriešiť akúkoľvek situáciu
• orientuje sa v sociálnych sieťach a pozná mená známych aj menej známych influencerov.
Prácu je možné vykonávať aj z domu. A čo všetko by bolo Vašou náplňou?
• prekladanie textov zo slovenského do poľského jazyka, prípadne opačne
• zabezpečenie zákazníckej podpory v poľskom jazyku (mailová komunikácia, telefonáty, správy na sociálnych sieťach)
• vedenie databázy influencerov a jeho aktualizácia
• komunikácia s existujúcimi influencermi, hľadanie nových tvárí
• dohadovanie a zabezpečenie spoluprác, príprava a koordinácia marketingových kampaní
Skúsenosti so zákazníckou podporou, sociálnymi sieťami a prekladmi sú vítané, ak ich však nemáte, veľmi radi vás zaučíme.A čo od Vás očakávame?
• Poľský jazyk na úrovni C1/C2
• Anglický jazyk na úrovni B1/B2
• Samostatnosť
• Komunikatívnosť
• Príjemné vystupovanie
• Schopnosť pracovať aj v tíme
• Microsoft Office - mierne pokročilý
• sociálne siete - mierne pokročilý
Tak čo, budete ďalším článkom nášho dynamického a priateľského tímu? Tešíme sa na Vás!
V prípade záujmu poprosím zaslať životopis na mail: office@
NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI
Hľadáme skúseného kolegu/kolegyňu v oblasti verejného obstarávania, ktorý sa orientuje v zákone o verejnom obstarávaní a má záujem svoje doterajšie skúsenosti naďalej rozvíjať.
Pridajte sa do dynamického tímu a stabilnej spoločnosti. Od úspešného kandidáta požadujeme praktické skúsenosti v oblasti verejného obstarávania
NFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ
Oslovila Vás naša ponuka? Dajte nám o sebe čo najskôr vedieť prostredníctvom svojho životopisu. Motivačný alebo sprievodný list poteší, radi sa o Vás dozvieme čo najviac.
Ideálnym kandidátom pre nás ste, ak máte:
- najmenej tri roky praxe v oblasti verejného obstarávania,
- dobré komunikačné a argumentačné zručnosti,
- orientáciu na výsledok,
- ochotu vzdelávať sa a pracovať na sebe,
- schopnosť pracovať v prospech tímu,
- precíznosť a trpezlivosť.
OSTATNÉ ZNALOSTI
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
E-mail: poslať životopis
buceksro@
Hľadáme auditora - 3000€ -
V tím kolegov na Audit oddelení a ponúkame príležitosť pripojiť sa k nám, ako Audit Senior.
Audit Senior sa u nás stará o:
- riadenie zakázok auditu u klienta
- junior audítorov, o ich vedenie a monitoring práce, podporu rozvoja
- zabezpečenie efektívneho toku informácií od klientov do tímu audítorov, starostlivosť o klientov
- komunikáciu zistení smerom na Manažérov a Partnerov
- identifikáciu príležitostí pre možné zlepšenia (v tíme, procesoch a nastaveniach, a i.)
Naši kolegovia u nás hrajú kľúčovú úlohu a pomáhajú meniť k lepšiemu smerovanie oddelenia, spoločnosti, ako aj našich klientov. Dáme priestor Tvojej aktivite, návrhom a vynaliezavosti a pomôžeme Ti napredovať rýchlymi krokmi.
Staň sa súčasťou nášho audit tímu - stretneš sa s komplexnosťou a rozmanitosťou klientov v rôznych sektoroch. Spoznáš individuálny prístup a rodinnú atmosféru
Zamestnanecké výhody, benefity
- dni dovolenky navyše (3 dni pri podpise pracovnej zmluvy, do 10 dní v závislosti od seniority v Mazars)
- flexibilita pracovného času, hybridný model práce (práca z domu/z kancelárie)
- letné krátke piatky
- 5 voľných dní na dobrovoľnícke aktivity
- firemné a tímové teambuildingy, menšie eventy a workshopy
- sprostredkovanie Multisport karty, Sphere karta, Up-karta (príspevok na stravné nad rámec zákona)
- notebook a mobilný telefón s dátami aj pre súkromné účely
- podpora v rámci členstva komôr a vzdelávania (SKAU, SKDP)
- Mentoring program
- Referral bonus program (finančná odmena za odporúčanie nových kolegov)
- vianočné a darčeky k výročiam
- pravidelné každoročné prehodnocovanie platu, ako aj kariérny postup (žiadne tabuľky – rýchlosť rastu môže byť akcelerovaná Tvojim výkonom)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo je pre nás u Teba dôležité?
- min. 2-3 roky skúseností v oblasti auditu
- znalosť ISA štandardov
- znalosť účtovných noriem a relevantných právnych predpisov
- schopnosť viesť tím 2-4 mladších kolegov
- tímovosť, samostatnosť a schopnosť budovať/ udržiavať silné vzťahy s klientmi
- flexibilita cestovania v rámci Slovenska
Stručná charakteristika spoločnosti
- Profesionálna spoločnosť na audit účtovných závierok
Životopis zasielajte na certifikat@
V rozširujeme tím kolegov na Audit oddelení a ponúkame príležitosť pripojiť sa k nám, ako Audit Senior.
Audit Senior sa u nás stará o:
- riadenie zakázok auditu u klienta
- junior audítorov, o ich vedenie a monitoring práce, podporu rozvoja
- zabezpečenie efektívneho toku informácií od klientov do tímu audítorov, starostlivosť o klientov
- komunikáciu zistení smerom na Manažérov a Partnerov
- identifikáciu príležitostí pre možné zlepšenia (v tíme, procesoch a nastaveniach, a i.)
Naši kolegovia u nás hrajú kľúčovú úlohu a pomáhajú meniť k lepšiemu smerovanie oddelenia, spoločnosti, ako aj našich klientov. Dáme priestor Tvojej aktivite, návrhom a vynaliezavosti a pomôžeme Ti napredovať rýchlymi krokmi.
Staň sa súčasťou nášho audit tímu - stretneš sa s komplexnosťou a rozmanitosťou klientov v rôznych sektoroch. Spoznáš individuálny prístup a rodinnú atmosféru
Zamestnanecké výhody, benefity
- dni dovolenky navyše (3 dni pri podpise pracovnej zmluvy, do 10 dní v závislosti od seniority v Mazars)
- flexibilita pracovného času, hybridný model práce (práca z domu/z kancelárie)
- letné krátke piatky
- 5 voľných dní na dobrovoľnícke aktivity
- firemné a tímové teambuildingy, menšie eventy a workshopy
- sprostredkovanie Multisport karty, Sphere karta, Up-karta (príspevok na stravné nad rámec zákona)
- notebook a mobilný telefón s dátami aj pre súkromné účely
- podpora v rámci členstva komôr a vzdelávania (SKAU, SKDP)
- Mentoring program
- Referral bonus program (finančná odmena za odporúčanie nových kolegov)
- vianočné a darčeky k výročiam
- pravidelné každoročné prehodnocovanie platu, ako aj kariérny postup (žiadne tabuľky – rýchlosť rastu môže byť akcelerovaná Tvojim výkonom)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo je pre nás u Teba dôležité?
- min. 2-3 roky skúseností v oblasti auditu
- znalosť ISA štandardov
- znalosť účtovných noriem a relevantných právnych predpisov
- schopnosť viesť tím 2-4 mladších kolegov
- tímovosť, samostatnosť a schopnosť budovať/ udržiavať silné vzťahy s klientmi
- flexibilita cestovania v rámci Slovenska
Stručná charakteristika spoločnosti
- Profesionálna spoločnosť na audit účtovných závierok
Životopis zasielajte na certifikat@
Do nášho tímu hľadáme administratívno - personálneho konzultanta.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- denná komunikácia s uchádzačmi o zamestnanie
- telefonické poradenstvo pre zamestnaných klientov
- kontrola plnenia činností svojho prideleného HR tímu
- tvorba inzercie
- operatívne riešenia vzniknutých situácií
- práca s PC
Ponúkané výhody:
- občasná práca z domu (možnosť Home Office)
- teambuilding
- vzdelávacie aktivity
- služobný notebook + telefón
Platové podmienky: 800 € (možné navýšenie mzdy po skúšobnej dobe)
Neváhajte nás kontaktovať na tel. č.:
alebo mailom: globalweb.presov@