inzercia, predaj, predám, bazár

Spracovanie miezd, administratívne práce, finančné služby

Kategória: Financie a ekonomika

Spracujem mzdy Vašich zamestnancov, TPP aj dohodári, vrátane evidencie, mesačných výkazov, pomôžem Vám s administratívnymi prácami, na ktoré nemáte čas a chuť, napr:
- prihlášky, odhlášky do Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne
- elektronická komunikácia s daňovým úradom
- daňová evidencia
- zapisovanie údajov
- vedenie databázy
- prepis textov do elektronickej podoby,
aj z rukopisov
Máte odložené daňové priznania? pomôžem vám ich spracovať.
Pomôžem Vám s výberom produtov finančného trhu, úvermi, PZP, II. pilier, III. pilier, refinancovanie hypotéky, konsolidácia úverov, refinancovanie.

Rada budem súčasťou vašich finančných rozhodnutí.
Som mzdová účtovníčka s 25ročnou praxou.

Môže byť home office, dohoda, čiastočný úväzok, živnosť

Na odmene sa určite dohodneme.
Spracovanie miezd, administratívne práce, finančné služby
Podobné inzeráty
účtovníčka a mzdárka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Zodpovednosť za: - komplexné vedenie podvojného účtovníctva - zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce, - posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska, - kontrola a podanie daňových priznaní, - komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH), - komunikácia so štatistickým úradom, - vypracovanie štatistík a analýz, - sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti, - komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy, - archivácia a registratúra, - inventarizácia. Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za: - komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov, - posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky, - ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia, - komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, - prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných), - spracovanie agendy pri evidencii PN, - mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy, - spracovanie dochádzky zamestnancov, - vypracovanie a vyplácanie miezd. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomika, účtovníctvo, personalistika Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Fakturácia - pokročilý Podvojné účtovníctvo - pokročilý Mzdové účtovníctvo - pokročilý Hospodárska korešpondencia - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Windows - pokročilý Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy, - orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov, - znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy, - skúsenosti v oblasti spracovania miezd, - spoľahlivosť a zodpovednosť, - precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci, - administratívne zručnosti, - odbornosť, - samostatnosť, - príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, - vzdelanie v príslušnom odbore, -znalosť práce s PC, Mzda: 8,50€/hod
Účtovnícke a ekonomické služby
Ponúkame Vám komplexné služby v oblasti účtovníctva, daňového poradenstva a ekonomiky. Naši skúsení účtovníci sú pripravení poskytnúť Vám kvalitné a spoľahlivé služby, ktoré pomôžu zlepšiť finančnú situáciu Vašej spoločnosti. Naše služby zahŕňajú: Spracovanie jednoduchého účtovníctva podľa platnej legislatívy Spracovanie podvojného účtovníctva Spracovanie miezd Spracovanie daňových priznaní pre fyzické a právnické osoby Spracovanie DPH Poradenstvo v oblasti ekonomiky a riadenia podniku Pomoc pri zostavovaní ročných závierok a účtovných závierok Sme si vedomí, že každá spoločnosť má odlišné potreby a požiadavky, preto stanovujeme ceny individuálne podľa rozsahu práce a potrieb zákazníka. Kontaktujte nás a urobte si život jednoduchším. Zabezpečíme Vám všetky náležitosti ohľadom účtovníctva a poradenstva v oblasti ekonomiky, takže sa môžete plne venovať svojmu podnikaniu Cena sa stanovuje individuálne podľa rozsahu práce a potrieb zákazníka.
➡️ Hlavný účtovník - do našej firmy v Modre
Hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu : ➡️ Hlavného účtovníka/čky do našej firmy v Modre na vedenie kompletnej účtovnej agendy, ideálne ak máte aspoň 3 ročné skúsenosti na tejto pozícii. ➡️Tvojou náplňou práce bude: - samostatné účtovanie a kontrola dokladov - príprava podkladov - príprava, účtovanie a evidencia dodávateľských a odberateľských faktúr - príprava a účtovanie pokladničných blokov - príprava a účtovanie bankových výpisov, kreditných kariet - spracovanie mesačných výkazov k DPH - spracovanie uzávierkových prác, vypracovanie výkazov UZ a DPPO - komplexné spracovanie miezd - spracovanie RZZC, hlásenia - odosielanie výkazov SP, ZP - fakturácia - skenovanie, kontrola a archivácia dokladov - úhrada faktúr a ich zaúčtovanie na strediská - pomocné administratívne práce - práca s objednávkami ➡️Zamestnanecké výhody, benefity - príjemné pracovné prostredie v mladom kolektíve - možnosť kariérneho rastu - pravidelné firemné akcie - rôznorodá práca - dlhodobá spolupráca ➡️ Informácie o výberovom konaní Záujem každého kandidáta starostlivo a uvážlivo posúdime a budeme kontaktovať vhodných uchádzačov. Ak neuspejete v tomto výberovom procese, naďalej prosím sledujte naše ponuky práce, nakoľko máme viacero novootvorených pracovných pozícii v rámci našej firmy. ➡️ Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa ➡️ Vzdelanie v odbore Ekonomické vzdelanie, účtovníctvo, obchodná akadémia ➡️ Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1) ➡️ Ostatné znalosti Strojopis - Mierne pokročilý Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Outlook - Mierne pokročilý Podvojné účtovníctvo - Základy Vodičský preukaz : B Počet rokov praxe : 3 ➡️ Osobnostné predpoklady a zručnosti - analytické myslenie, schopnosť vidieť súvislosti, - zmysel pre detail a prácu s číslami, - MS Excel na pokročilej úrovni - spoľahlivosť a zodpovedný prístup k práci ➡️ Druh pracovného pomeru : živnosť ➡️ Stručná charakteristika spoločnosti Sme stabilná dynamická firma, ktorá vznikla po dlhoročných skúsenostiach v automobilovom priemysle najmä pri montáži, demontáži výrobných liniek. Ich integrovanie podľa potrieb klienta vrátane elektromontážnych prác v rámci Európy.
Spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva
Komplexne spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, miezd. - DPH, daňové priznanie FO a PO - spracovanie miezd a personalistiky - komunikácia s úradmy Spracovanie účtovníctva aj na diaľku (celé Slovensko) Cena dohodou
ÚCTOVNÍCTVO
Ponúkam externé spracovanie jednoduchého alebo podvojného účtovníctva a miezd pre SZČO a s.r.o. Účtovníctvo vediem v systéme MK-SOFT. Vykonávam všetky štandardné účtovné služby vrátane miezd a styku s finančným úradom a poisťovňami. Cenu za spracovanie účtovníctva môže byť určená dohodou, alebo podľa účtovného cenníka a počtu spracovaných položiek, prípadne mesačná záloha + ročné vyúčtovanie.
Externé spracovanie účtovníctva
Externá účtovníčka s 20 ročnou praxou rozširujúca svoju klientelu ponúka služby v oblasti spracovania podvojného účtovníctva,personalistiky a miezd.Účtovníctvo spracúvam pre fyzické a právnické osoby. Zaúčtovanie dokladov a účtovných prípadov v cene 0,80euro za zápis, spracovanie mzdy 10eur/osoba,mesiac.V cene spracovania miezd je aj komunikácia s úradmi a ročné zúčtovanie dane. Výkazy súvisiace s DPH sú v cene účtovných prípadov. Dodanie dokladov osobne alebo mailom. Teším sa na spoluprácu s Vami.