Spracovanie podvojného účtovníctva a miezd
Kategória:
Financie a ekonomika
Ponúkam externé spracovanie podvojného účtovníctva a miezd v programe Omega a Olymp.
Okolie Trnavy. V prípade záujmu pošlem cenník.
Okolie Trnavy. V prípade záujmu pošlem cenník.
Podobné inzeráty
Komplexne spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, miezd.
- DPH, daňové priznanie FO a PO
- spracovanie miezd a personalistiky
- komunikácia s úradmy
Spracovanie účtovníctva aj na diaľku (celé Slovensko)
Cena dohodou
Ponúkame Vám komplexné služby v oblasti účtovníctva, daňového poradenstva a ekonomiky. Naši skúsení účtovníci sú pripravení poskytnúť Vám kvalitné a spoľahlivé služby, ktoré pomôžu zlepšiť finančnú situáciu Vašej spoločnosti.
Naše služby zahŕňajú:
Spracovanie jednoduchého účtovníctva podľa platnej legislatívy
Spracovanie podvojného účtovníctva
Spracovanie miezd
Spracovanie daňových priznaní pre fyzické a právnické osoby
Spracovanie DPH
Poradenstvo v oblasti ekonomiky a riadenia podniku
Pomoc pri zostavovaní ročných závierok a účtovných závierok
Sme si vedomí, že každá spoločnosť má odlišné potreby a požiadavky, preto stanovujeme ceny individuálne podľa rozsahu práce a potrieb zákazníka.
Kontaktujte nás a urobte si život jednoduchším. Zabezpečíme Vám všetky náležitosti ohľadom účtovníctva a poradenstva v oblasti ekonomiky, takže sa môžete plne venovať svojmu podnikaniu
Cena sa stanovuje individuálne podľa rozsahu práce a potrieb zákazníka.
Mzda: 1 300 - 1 500 EUR/mesiac brutto
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vedenie podvojného účtovníctva pre externých klientov
- samostatné účtovanie dokladov
- spracovanie a zasielanie výkazu k DPH
- spracovanie ročnej účtovnej závierky a dane z príjmu právnických osôb
- spracovanie dane z motorových vozidiel
- práca v SW Kros OMEGA
- práca v účtovnej kancelárii s pestrou a zaujímavou prácou
- príjemná šéfka vždy k dispozícii (rada poradí a pomôže pri zložitejších prípadoch)
- práca v centre mesta v atraktívnom prostredí - na kávičku iba na skok
- v prípade šikovnosti možné zvýšenie platu podľa výkonu
V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu nám prosím pošlite svoj životopis, alebo nás kontaktujte na t. č. .
Ostatné znalosti:
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Mierne pokročilý
OmegaT - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- prax vo vedení podvojného účtovníctva na Slovensku nutná
- spoľahlivosť a ochota pracovať z kancelárie v centre Bratislavy
- dôslednosť pri účtovaní a spracovaní dokladov a výkazov
- vzdelanie v odbore, alebo primeraná prax na pozícii samostatnej účtovníčky
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za:
- komplexné vedenie podvojného účtovníctva
- zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce,
- posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska,
- kontrola a podanie daňových priznaní,
- komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH),
- komunikácia so štatistickým úradom,
- vypracovanie štatistík a analýz,
- sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti,
- komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy,
- archivácia a registratúra,
- inventarizácia.
Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov,
- posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky,
- ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia,
- komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami,
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných),
- spracovanie agendy pri evidencii PN,
- mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy,
- spracovanie dochádzky zamestnancov,
- vypracovanie a vyplácanie miezd.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo, personalistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - pokročilý
Mzdové účtovníctvo - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy,
- orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov,
- znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy,
- skúsenosti v oblasti spracovania miezd,
- spoľahlivosť a zodpovednosť,
- precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci,
- administratívne zručnosti,
- odbornosť,
- samostatnosť,
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť,
- vzdelanie v príslušnom odbore,
-znalosť práce s PC,
Mzda: 8,50€/hod
Ponúkam komplexné spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, miezd a mzdovej agendy v rámci Zilinského, Banskobystrického a Bratislavského kraja. Účtujem v programoch OMEGA, ALFA a OLYMP uz od roku 2003. Práca okrem spracovania účtovníctva spočíva aj v komunikácii s FS, poisťovňami a inými úradmi, tiež poskytujem poradenstvo v súvislosti s meniacou sa legislatívou a daňovou optimalizáciou. Cena dohodou.
Ponúkam služby vedenia externého účtovníctva:
- celoročne vedenie a spracovanie podvojného účtovníctva,
- komplexné spracovanie miezd,
- spracovanie daňových priznaní (DPH, DPPO, daň z motorových vozidiel),
- komunikácia s Finančnou správou, sociálnou poisťovňou a zdravotnou poisťovňou.
Zodpovednosť, lojálnosť a diskrétnosť je samozrejmosťou.
Lokalita: Košice a okolie
Kontaktovať ma môžete v pracovných dňoch od 8:00-17:00 na tel. čísle alebo kedykoľvek mailom na uctovnik45@ a obratom Vám zašlem cenovú ponuku.