inzercia, predaj, predám, bazár

Spracovanie ponúk financie, reality, investície.

Kategória: Financie a ekonomika


Do kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície.
Klientsky pracovník, Manažér
Oblasť práce financie, reality, investície
- riadenie tímu a marketing,
- administratíva,
- kontrolná a štatistická činnosť,
Príjem podľa zvolenej pozície od 800€ -4000€
Požadované vzdelanie
- min. ukončené stredoškolské s maturitou.
Nástup ihneď.
Pôsobnosť Západoslovenský kraj.
V prípade záujmu o niektorú z pozícií zašlite váš životopis na adresu: peter.matasovsky@
Pri osobnom pohovore budú podané podrobnejšie informácie.
Spracovanie ponúk financie, reality, investície.
Podobné inzeráty
Účtovnícke a ekonomické služby
Ponúkame Vám komplexné služby v oblasti účtovníctva, daňového poradenstva a ekonomiky. Naši skúsení účtovníci sú pripravení poskytnúť Vám kvalitné a spoľahlivé služby, ktoré pomôžu zlepšiť finančnú situáciu Vašej spoločnosti. Naše služby zahŕňajú: Spracovanie jednoduchého účtovníctva podľa platnej legislatívy Spracovanie podvojného účtovníctva Spracovanie miezd Spracovanie daňových priznaní pre fyzické a právnické osoby Spracovanie DPH Poradenstvo v oblasti ekonomiky a riadenia podniku Pomoc pri zostavovaní ročných závierok a účtovných závierok Sme si vedomí, že každá spoločnosť má odlišné potreby a požiadavky, preto stanovujeme ceny individuálne podľa rozsahu práce a potrieb zákazníka. Kontaktujte nás a urobte si život jednoduchším. Zabezpečíme Vám všetky náležitosti ohľadom účtovníctva a poradenstva v oblasti ekonomiky, takže sa môžete plne venovať svojmu podnikaniu Cena sa stanovuje individuálne podľa rozsahu práce a potrieb zákazníka.
účtovníčka a mzdárka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Zodpovednosť za: - komplexné vedenie podvojného účtovníctva - zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce, - posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska, - kontrola a podanie daňových priznaní, - komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH), - komunikácia so štatistickým úradom, - vypracovanie štatistík a analýz, - sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti, - komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy, - archivácia a registratúra, - inventarizácia. Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za: - komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov, - posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky, - ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia, - komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, - prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných), - spracovanie agendy pri evidencii PN, - mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy, - spracovanie dochádzky zamestnancov, - vypracovanie a vyplácanie miezd. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomika, účtovníctvo, personalistika Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Fakturácia - pokročilý Podvojné účtovníctvo - pokročilý Mzdové účtovníctvo - pokročilý Hospodárska korešpondencia - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Windows - pokročilý Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy, - orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov, - znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy, - skúsenosti v oblasti spracovania miezd, - spoľahlivosť a zodpovednosť, - precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci, - administratívne zručnosti, - odbornosť, - samostatnosť, - príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, - vzdelanie v príslušnom odbore, -znalosť práce s PC, Mzda: 8,50€/hod
Prijmeme uctovnika/uctovnicku do obchodnej spolocnosti
Príjmeme účtovníka/účtovníčku s praxou na kompletné spracovanie účtovníctva. Náplň práce: Účtovanie dodávateľských a odberateľských faktúr Účtovanie pokladničných dokladov Účtovanie bankových výpisov Spracovanie daňových priznaní, kontrola a vyhotovenie DPH a KV Evidencia a účtovanie majetku Spracovanie inventarizácie majetku a záväzkov Spracovanie ročnej závierky a daňového priznania Administratívne práce spojené s pozíciou Mzdové účtovníctvo (do 25 zamestnancov) Nástup: ihneď Miesto práce: Kysucké Nové Mesto Druh pracovného pomeru: plný úväzok Mzdové podmienky: 950 eur brutto
Kompletné externé spracovanie účtovníctva, účtovníctvo
Prijmeme nových klientov pre našu rozrastajúcu sa ekonomickú firmu. Ponúkame komplexné vedenie účtovníctva (jednoduché, podvojné). Naše služby zahŕňajú : - Komunikácia s úradmi (zdravotná a sociálna poisťovňa, daňový úrad) - Spracovanie miezd a personálnej agendy - Prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov, pracovné zmluvy - Spracovanie DPH - Spracovanie súhrnných výkazov - Všetky druhy daňových prznení - Poradenstvo - Poradenstvo v prácnej oblasti sektoru podnikania A veľa iných veci spojených s vašim podnikaním Účtovníctvo spracovávame elektronicky, doklady je možne vyzdvihnúť (týždenne/mesačne) podľa potreby na miestach: PP, KK, SL, LM, RK, BB (na trase PP – BB) V prípade otázok nás kontaktujte telefonicky. V prípade vypracovania cenovej ponuky nám napíšte SMS správu.
Spracovanie účtovníctva
Ponúkam služby vedenia externého účtovníctva: - celoročne vedenie a spracovanie podvojného účtovníctva, - komplexné spracovanie miezd, - spracovanie daňových priznaní (DPH, DPPO, daň z motorových vozidiel), - komunikácia s Finančnou správou, sociálnou poisťovňou a zdravotnou poisťovňou. Zodpovednosť, lojálnosť a diskrétnosť je samozrejmosťou. Lokalita: Košice a okolie Kontaktovať ma môžete v pracovných dňoch od 8:00-17:00 na tel. čísle alebo kedykoľvek mailom na uctovnik45@ a obratom Vám zašlem cenovú ponuku.
Spracovanie účtovníctva
Ponúkam služby vedenia externého účtovníctva: - celoročne vedenie a spracovanie podvojného účtovníctva, - komplexné spracovanie miezd, - spracovanie daňových priznaní (DPH, DPPO, daň z motorových vozidiel), - komunikácia s Finančnou správou, sociálnou poisťovňou a zdravotnou poisťovňou. Zodpovednosť, lojálnosť a diskrétnosť je samozrejmosťou. Lokalita: Prešov a okolie Kontaktovať ma môžete v pracovných dňoch od 8:00-17:00 na tel. čísle alebo kedykoľvek mailom na uctovnik45@ a obratom Vám zašlem cenovú ponuku.