Spracujem podvojné/jednoduché účtovníctvo, mzdovú agendu
Kategória:
Administratíva
Spracujem podvojné účtovníctvo, jednoduché účtovníctvo a mzdovú agendu.
Pracujem v programoch OMEGA a OLYMP.
V prípade záujmu má prosím kontaktujte e-mailom alebo telefonicky.
Ďakujem
Pracujem v programoch OMEGA a OLYMP.
V prípade záujmu má prosím kontaktujte e-mailom alebo telefonicky.
Ďakujem
Podobné inzeráty
Ponúkame široký sortiment účtovných služieb pre Vaše podnikanie. Vyberte si z našej ponuky nasledovných služieb:
a) Jednoduché účtovníctvo
b) Podvojné účtovníctvo
c) Mzdy a personalistika
S radosťou privítame firmy a živnostníkov aj s vyšším počtom zamestnancov. Nájdete nás na stránke , neváhajte nás kontaktovať aj telefonicky .
Hľadáme na dohodu asistentku (vhodné aj pre študentku) do účtovnej kancelárie.
Náplň: • triedenie a zakladanie dokumentov,
• nahadzovanie dodávateľských faktúr, odberateľských faktúr, pokladničné doklady, ban. výpisu, archivácia dokumentov. . . . . pod dohľadom senior účtovníka • ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadených, • udržiavanie zdvorilej a profesionálnej osobnej komunikácie resp. komunikácie prostredníctvom telefónu a e-mailu s klientmi.
Požiadavky: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa.
Zameranie, odbor: ekonomické, účtovníctvo.
Administratívne a ekonomické znalosti: Podvojné účtovníctvo - základy, Mzdové účtovníctvo - základy, Jednoduché účtovníctvo - základy
Ostatné znalosti: Personalistika - základy, Microsoft Excel - pokročilý, Microsoft Word - pokročilý, Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Uchádzač prejde zaučením do systému práce a chodu firmy.
Odmena:4,10 €/hod.(nástup).
Žiadosti prosíme posielať na sk
Hľadáme na dohodu asistentku (vhodné aj pre študentku) do účtovnej kancelárie.
Náplň: • triedenie a zakladanie dokumentov,
• nahadzovanie dodávateľských faktúr, odberateľských faktúr, pokladničné doklady, ban. výpisu, archivácia dokumentov. . . . . pod dohľadom senior účtovníka • ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadených, • udržiavanie zdvorilej a profesionálnej osobnej komunikácie resp. komunikácie prostredníctvom telefónu a e-mailu s klientmi.
Požiadavky: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa.
Zameranie, odbor: ekonomické, účtovníctvo.
Administratívne a ekonomické znalosti: Podvojné účtovníctvo - základy, Mzdové účtovníctvo - základy, Jednoduché účtovníctvo - základy
Ostatné znalosti: Personalistika - základy, Microsoft Excel - pokročilý, Microsoft Word - pokročilý, Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Uchádzač prejde zaučením do systému práce a chodu firmy.
Odmena:4,10 €/hod.(nástup).
Žiadosti prosíme posielať na email:office@
Spracujem Vám jednoduché a podvojné účtovníctvo, mzdy, personalistiku . Ponúkam Vám svoje viac ako 15 ročné skúsenosti ako externá účtovníčka. Zastúpim Vás pred finančnou správou, sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami. Súčasťou poskytovaných služieb je aj kompletné spracovanie DPH priznaní, účtovnej závierky, daňového priznania k dani z príjmov právnických aj fyzických osôb, daní z motorových vozidiel a iné súvisiace práce.
Na cene a ďalších podmienkach sa určite dohodneme.
SPRACUJEME ELEKTRONICKE UCTOVNICTVO, MZDY, PERSONALISTIKU, PODVOJNE UCTOVNICTVO, JEDNODUCHE UCT., FINANCNE ANALYZY, PODKLADY NA ISO, GDPR, ANALYZY A FIN. PLANY PRE UVER. DOKUMENTACIU KU NAKLADNEJ DOPRAVE, METROLOGIU.
NIKAM NEMUSITE CHODIT, PO DOKLADY SI PRIDEME.
KONTAKT:
MAIL: UCTOVNICTVOKOMPLEXNE@
WWW.
Dobrý deň,
hľadám si prácu v Modre, Pezinku a okolí na niekoľko hodín týždenne/mesačne u Vás vo firme, alebo spracujem podklady doma, na ktoré nemáte čas. Ponúkam akúkoľvek administratívnu pomoc, nahodím / nascanujem poštu, zmluvy, faktúry do systému, či spracujem podklady pre účtovníctvo, dochádzku, skontrolujem plnenie platieb, zaevidujem akékoľvek písomnosti, či vybavím korešpondenciu....
Mam prax a skúsenosti zo skladového hospodárstva, s fakturáciou, chystaním podkladov pre účtovníctvo, účtovaním, leasingom, personálnou evidenciou (dochádzka, obedy, prevent.prehliadky), ale aj s poskytovaním súčinností, konkurzným a exekučným právom, vymáhaním pohľadávok.... „kamarátim“ sa s počítačom, aj autom.
Som precízna, pedantná, spoľahlivá, praktická a rýchla. Pozície finančných, bankových poradcov a im podobných alebo predaj kozmetiky, či celosvetové projekty mi prosím, neponúkajte.
Veľmi pekne ďakujem za akúkoľvek serióznu ponuku, či odporúčanie.