inzercia, predaj, predám, bazár

Správca e-shopu - projektant, Edison-Electric s.r.o.

Kategória: Obchod a predaj

Do nášho tímu hľadáme flexibilného, technicky mysliaceho kolegu/kolegyňu, ktorého náplňou práce bude:

• správa e-shopu,
• komunikácia so zákazníkomi v rámci e-shopu,
• príprava a odosielanie objednávok,
• vytváranie cenových ponúk,
• vytváranie projektov – program SolarEdge.

Jazykové znalosti: Anglický jazyk – pokročilý
Vodičský preukaz: B

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• technické myslenie a samostatnosť,
• prozákaznicky orientovaný prístup,
• zmysel pre zodpovednosť,
• flexibilita.


Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Miesto výkonu práce: Nemčice

Termín nástupu: ASAP

Mzdové podmienky: dohodou

Kontaktná osoba:
Ing. Barbora Fašánková

barbora@
Správca e-shopu - projektant, Edison-Electric s.r.o.
Podobné inzeráty
Správca e-shopu
Ponúkame voľne pracovné miesto správca e-shopu. Práca na TPP alebo podľa dohody. žiaden home office, externe a podobné. Pracovná doba od 8:00 do 16:00 alebo podľa dohody, kancelária Brezno Náplň práce: Vybavovanie objednávok, tvorba grafiky, úprava e-shopu ( zaškolíme ), komunikácia so zákazníkom, balenie zásielok, tvorba nových produktov a iné podľa potreby. Požadujeme: chuť pracovať, pozitívne myslenie, prácu s PC na vyššej úrovni, pozícii vhodná ako pre muža tak aj ženu, Mzda a ďalšie podrobnejšie info telefonicky
Asistent(ka) predaja/ Asistent(ka) e-shopu
Ak Ti práca na krátky (2dni)/ dlhý (4dni) týždeň vyhovuje, rozhodne neváhaj a pošli nám svoj životopis. Novej výzvy sa nemusíš báť, vysvetlíme a naučíme Ťa všetko potrebné, nech môžeme do práce chodievať s úsmevom a bez stresu. Pracovná pozícia zahŕňa z väčšej časti prípravu tovaru do objednávok, z tej menšej časti obsluhu výdajného miesta a predajne Stručný popis pracovnej náplne: • Asistencia manažérovi e-shopu pri kompletizácii a expedícii objednávok (chystanie tovaru, balenie a označovanie etiketou) • Príprava a výdaj objednávok na osobný odber • Obsluha zákazníkov na predajni a práca s kasou (RP a Platobný terminál) • Inkasovanie hotovostných a bezhotovostných platieb • Označenie tovaru etiketou s cenovkou, pridávanie návodov k produktom • Kontrola a dokladanie tovaru do vitrín • Udržiavanie čistoty na pracovisku (umývanie vitrín a pod.) • kontrola stavu zásob a inventúry • Práca na dlhý a krátky týždeň • Dlhý týždeň : pondelok, utorok, piatok, sobota ..Krátky týždeň: streda, štvrtok • Pracovná doba od 08.00 hod do 20.00 hod • Nedele zatvorené Platové podmienky: - počas zaúčania sa MZDA pohybuje medzi cca 800 - 900 eur/mesiac v ČISTOM. hrubý základ 900 + príplatky, bonusy, príspevok na stravné nad rámec zákona - po zaučení, pribudne variabilná zložka skladajúca sa z viacerých okruhov kde si vieš prilepšiť od 50 - 500 eur v ČISTOM za mesiac (Provízie, Bonusy za dosiahnutie cieľov, Odmeny) - v prípade potreby ako sú Vianoce a pod príplatky za nadčasy Benefity a ďalšie výhody: + Zamestnanecké zľavy + Príplatky za nadčasy + Príspevok na stravné nad rámec zákona + Provízie z predaja + Bonusy za dosiahnutie cieľov + Vianočná odmena Informácie pre uchádzača: Zašli nám svoj životopis prostredníctvom reakcie na túto pracovnú ponuku. Všeobecne požadované znalosti: Osobnostné predpoklady: • precíznosť • spoľahlivosť • čestnosť • príjemné vystupovanie • priateľskosť • dochvíľnosť Zručnosti a prax: • počítačové zručnosti • práca s kasou - (výhodou) • predošlá prax na pozícii, kde sa pracuje s ľuďmi (napr. predavač) - (výhodou) • prax v eshope - (výhodou)
predavač+správa E-shopu
Máme voľné jedno miesto na pozíciu : predavač v kamennej predajni elektro s kumulovanou funkciou správa internetového obchodu . Podmienka je znalosť práce na PC na vyššej úrovni. Prax resp. vzdelanie v odbore elektro je vítaná a uprednostnená. Mzda a benefity dohodou. Žiadosti posielajte na : elektropredaj@
Predavač - Asistent do internetového obchodu
Ponúkame pracovnu pozíciu: predavac- asistent predaja do internetového a kamenneho obchodu- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny Od 900 EUR/mesiac Moznost pracovat na dohodu alebo aj brigadne, odmena 7eur/Hod + prispevok na obed. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti -komplexné vykonávanie predajných činnosti prevádzkovej jednotky v predajni -vykladanie a dokladanie tovaru na predajni, -nahrávanie tovaru do e-shopu a pripisovanie položiek do skladového systému Profit365, -následná upráva ceny podla porovnávaču cien , -objednávanie tovaru podla poklesu skladových zásob, -priamy predaj tovaru na kamennej predajni v Bratislave, Predajna je otvorena v pracovne dni od 10:00- 18:00 Hod. -obsluhovanie zákazníkov, -práca s pokladňou a interným ekonomickým a informačným systémom (Profit 365), -realizácia bezhotovostných platieb, obsluha platobného terminálu, -komunikovanie so zákazníkmi, ktorí preferujú komunikáciu po telefóne, alebo e-mailom. - príprava objednávok, ktoré si zákazníci objednajú cez e-shop, -kreatívna práca s tovarom najvyššej kvality, -práca v stabilnej, rýchlo rozvíjajúcej sa spoločnosti, -Zamestnanecké zľavy na nákup nášho tovaru. -Príspevok na stravné nad rámec zákona. Zamestnanecké výhody, benefity -Zamestnanecké zľavy na nákup nášho tovaru. -Príspevok na stravné nad rámec zákona. Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na ) Ostatné znalosti world + excel - Základy Spoločnosť sa zaoberá predajom parfumov a kozmetiky cez internet, a v Kamennej predajni v Bratislave na Mierovej145 za internetove ceny !
Ponuka práce
Ponúkam svoje služby realitným maklérom vo forme správca officu. Práca spočíva v nahadzovaním a vymazávaním nehnuteľností na realitné portáli a vyhľadávaní nových ponúk v danom regióne. Systém spolupráce je jednoduchý, podám osobne cez telefón číslo . - prípadne email : Už pracujem pre spoločnosť Focus- reality Zvolen, referencie si môžete overiť na tel.čísle . S pozdravom Eva Krnáčová