Spravovanie e-shopu v rumuncine
Kategória:
Administratíva
Hladame zenu,prip.muza na spravovanie e-shopu v rumunskom .
Podobné inzeráty
Spoločnosť OBIFON v Novej Bani hľadá plnohodnotného pracovníka na pozíciu obchodu a obsluhy e-shopu. Hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti s prevádzkou a správou e-shopov, je motivovaný a má solídne počítačové znalosti.
Zodpovednosti:
Správa a aktualizácia obsahu na e-shope
Zabezpečenie zákazníckej podpory a služieb, vrátane komunikácie so zákazníkmi cez email a telefon
Správa objednávok a plnenie zákazníckych požiadaviek,správa cenníkov a TL.
Prispôsobenie obsahu e-shopu na základe analýzy predaja a zákazníckych požiadaviek
Požiadavky:
Skúsenosti s obsluhou e-shopu a
počítačové zručnosti, vrátane práce s Microsoft Office (najmä Excel) prip. práce s grafickým softvérom komunikačná zručnosť a schopnosť riešiť zákaznícku podporu cez email a telefon
Schopnosť riešiť problémy a nájsť riešenia pre zákazníkov a chuť rásť s riešením problémov
Ponúkame:
900 euro brutto nástup a možnosť získania rastu platu a odmien za dosiahnutie výsledkov
Príležitosť rozvíjať svoje zručnosti a kariéru v oblasti e-commerce a digitálnych technológií
Ak vás táto pozícia zaujíma a veríte, že spĺňate požiadavky, pošlite nám váš životopis a pár viet o tom, prečo si myslíte, že ste tou správnou osobou pre túto pozíciu."
Hľadám si prácu na doma.
Mám skúsenosti s prácou ako je virtuálna asistentka.
Podvojné účtovníctvo,Práca v call centre - aktívny a pasívny predaj,Vymáhanie pohľadávok, Aktívny predaj,Práca pre poisťovňu a banku,Práca vo Worde, Exceli, Power Pointe,Prepisovanie, Nahadzovanie, Copywrighting, Spravovanie eshopu, Fakturácia, Obvolávanie klientov a dohadovanie stretnutí, reklamácie, Spravovanie sociálnych sietí, Tvorba obsahu, Interakcia s publikom, Príprava podkladov pre účtovníctvo, Pomocná sila, Mailová a telefonická komunikácia, Adminovanie webu, Tvorba newsletterov, Vybavovanie poštových zásielok, Správa kalendárov.
Ďakujem za každú jednu pracovnú ponuku.
Teším sa na možno spoluprácu s Vami.
Stavebná firma MIPE Invest, s. r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce:
-spravovanie firemných nehnuteľností,
-obhliadky nehnuteľností s potenciálnymi kupujúcimi,
-vytváranie kúpnych zmlúv,
-vytváranie nájomných zmlúv,
-správa firemného vozového parku,
-zabezpečovanie školení,
-evidencia došlých faktúr,
-spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram,
-zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev),
-zodpovednosť za kancelárske priestory (office management),
-prijímanie a uvádzanie návštev,
-plnenie úloh podľa pokynov konateľa
Ponúkaná mzda btto 824€, 13-ty plat, 1xročne výkonnostná odmena
Pracovná doba: 7,30 - 16,00
Svoj štruktúrovaný životopis prosím zašlite na mail mipeinvest@
Stavebno - obchodná spoločnosť FERIBAU,spol.s.r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce:
- vytváranie cen.ponúk
-spravovanie firemnej dokumentácie
- plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád
- administratívna podpora
- e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi
-evidencia došlých faktúr,
-spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram,
-zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev),
-zodpovednosť za kancelárske priestory (office management),
-prijímanie a uvádzanie návštev.
-plnenie úloh podľa pokynov konateľa
Požiadavky:
*Vodičský preukaz skupiny B
*Znalosť ekonom.programu POHODA,OFFICE WORD,EXCEL
*stredoškolské s maturitou
*nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
*vysokoškolské I. stupňa
*vysokoškolské II. stupňa
*vysokoškolské III. stupňa
*Osobnostné predpoklady a zručnosti
zodpovednosť, precíznosť, organizačná schopnosť, komunikatívnosť, lojálnosť
Práca je na skrátený, alebo plný úväzok podľa dohody .
Hľadám Administrátorka e-shopu / Predavačka
Mesto: Bardejov
-predaj oblečenia a doplnkov pre motorkárov
-starostlivosť o zákazníka, komunikácia so zákazníkom
-telefonická komunikácia so zákazníkmi
-aktívne vyhľadávanie nových zákazníkov
-udržiavanie kontaktov s existujúcimi zákazníkmi
-administratívna činnosť
- inzercia
- vypracovávanie cenových ponúk
- fakturácia
- vybavovanie telefonických hovorov a mailovej korešpondencie
-reprezentatívne vystupovanie
Pracovný čas jednosmenný:
Pondelok - Piatok 8:00 - 16:30
Plat + provízia z predaja
Viac info telefonicky !!!