Sprostredkovanie
Kategória:
Financie a ekonomika
Dobrý deň, pracujem ako finančný sprostredkovateľ rád vám pomôžem ohľadom vybavenia ( hypo úver , spotrebný úver, poistenie všetkého druhu , sporiace produkty, investície, 2 pilier 3
pilier) atď ušetrím váš čas môžte má kontaktovať na čísle
pilier) atď ušetrím váš čas môžte má kontaktovať na čísle
Podobné inzeráty
Náplň práce:
Kontakt s ľuďmi
Dlhodobé plánovanie s klientami
Finančná analýza, servis zmlúv
Profesionálne finančné sprostredkovanie
Administratívna práca
Práca s počítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnosťami,
servisné telefonáty a stretnutia aj online cez aplikáciu Zoom.
Vedenie ľudí
Zamestnanecké výhody, benefity:
Po skúšobnej dobe odmena 300euro
Flexibilný pracovný čas
Individuálnu možnosť kariérneho rastu
Vzdelávanie
Podporu a pomoc od centrály
Benefitný program firmy
Teambuilding
Pracovné cesty, dovolenky
Požiadavky:
stredoškolské vzdelanie s maturitou
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Internet, Zoom - Pokročilý
Ponúkam Vám možnosť zaujímavého zárobku, pri sprostredkovaní služieb. Príjem záleží iba od vašej aktivity. Vhodné aj popri práci, štúdiu, či materskej. Po zaškolení aj ako hlavná pracovná činnosť.
Poskytujeme účtovné služby v jednoduchom a podvojnom účtovníctve pre SZČO a S.R.O., prípadne OZ, NO a pod.
Účtovníctvo vedieme v systéme MK-SOFT. Vykonávame:
- štandardné účtovné služby
- mzdy a styku s finančným úradom a poisťovňami.
- daňové priznania FO - typ A/B a PO
- optimalizáciu daňového základu
- podnikateľské poradenstvo a finančné sprostredkovanie
Účtujeme cenu dohodou, resp. v závislosti podľa počtu účtovných položiek.
Hľadám si šikovných ľudí na spoluprácu vo finančnom sprostretkovaní.
Náplň práce:
-vedenie bežnej administratívy
-kontaktovanie klientov
-starostlivosť o klientov, riešenie požiadaviek klientov
-audit a spracovanie dát
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi
-pozícia vhodná pre absolventov VŠ
Zamestnanecké výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas
-nezávislosť
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu
-profesionálni školitelia
-zaujímavý systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície
PRACOVNÁ PRÍLEŽITOSŤFINANČNÝ/NÁ SPROSTREDKOVATEĽ/KA
‼️Práca v kolektíve, vhodná aj ako vedlajšia pracovná činnosť popri štúdiu či inej práci alebo ako hlavná pracovná činnosť ‼️
Náplň práce :
* Stretnutia s klientmi, Finančná analýza, plánovanie, servis zmlúv klientov
* Profesionálne finančné sprostredkovanie
* Administratívna práca
* Po zaškolení vedenie teamu, pohovory a motivovanie l'udí k výsledkom
* Práca s pocítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnostami, servisné telefonáty a stretnutia.
Zamestnanecké výhody a benefity :
* Flexibilný pracovný čas
* Individuálna monosť kariérneho rastu
* Atraktívne odmeňovanie
* Vzdelávanie a odborná príprava vo všetkých fzach kariéry
* Podpora a pomoc od centrály
* Benefitný program firmy
* Teambuilding, Pracovné cesty, dovolenky
Osobnostné predpoklady a zručnosti :
* samostatnost a flexibilita, prijemné vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti, ambícia osobnostného a odborného rastu
Informujte sa o možnostiach stať sa členom nášho tímu na nasledujúcej e-mailovej adrese:
5525228@ alebo cez messenger.
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať