inzercia, predaj, predám, bazár

Stavebno obchodna spolocnost z Bratislavy

Kategória: Administratíva

Stavebno obchodna spolocnost z Bratislavy hlada do svojho profesionalneho timu nemecky hovoriaceho - cu asistenta-tku.
Blizsie info telefonicky alebo mailom.
Stavebno obchodna spolocnost z Bratislavy
Podobné inzeráty
Asistentka konateľa -administratívny pracovník
Stavebno - obchodná spoločnosť FERIBAU,spol.s.r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce: - vytváranie cen.ponúk -spravovanie firemnej dokumentácie - plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád - administratívna podpora - e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi -evidencia došlých faktúr, -spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram, -zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev), -zodpovednosť za kancelárske priestory (office management), -prijímanie a uvádzanie návštev. -plnenie úloh podľa pokynov konateľa Požiadavky: *Vodičský preukaz skupiny B *Znalosť ekonom.programu POHODA,OFFICE WORD,EXCEL *stredoškolské s maturitou *nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie *vysokoškolské I. stupňa *vysokoškolské II. stupňa *vysokoškolské III. stupňa *Osobnostné predpoklady a zručnosti zodpovednosť, precíznosť, organizačná schopnosť, komunikatívnosť, lojálnosť Práca je na skrátený, alebo plný úväzok podľa dohody .
Administratívny pracovník s nemeckým jazykom
Dobrý deň, Pre našu spoločnosť hľadáme zodpovedného, šikovného človeka -muž alebo žena. Náplň práce: -komunikácia s nemeckým klientom, -telefonovanie (v nemčine), -písanie emailov (v nemčine), -jednoduchá administratíva ( v slovenskom jazyku ) Požiadavky: - nemecký jazyk na komunikativnej urovni B2/C1+ gramatika Benefity: -firemný telefón, notebook, -flexibilný pracovný čas, -home office. Mzdové podmienky: -dohodou. Druh pracovného pomeru: -TPP, skrátený úväzok, Szčo, brigádnická činnosť. Spoločnosť: -Slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti stavebníctva na Nemeckom trhu. V prípade záujmu alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať: Tel.kontakt: Email : kariera@ Tešíme sa na spoluprácu !
Hľadám si zamestnanie
Vysokoškolsky vzdelaná (odbor Andragogika - vzdelávanie dospelých, SŠ - obchodná akadémia), prax 2,5 roka na pozícii Špecialista vzdelávania pre kórejskú spoločnosť, 3 roky prax s HR recruitingom v personálnej agentúre. Hľadám si prácu v oblasti administratívy, konzultanta, pomocných účtovníckych prác a iné, na ktoré budem pre Vašu firmu prínosom. Som zodpovedná, spoľahlivá osoba a rada sa naučím nové veci. Ďalšie informácie o mojej osobe rada doplním či už osobne alebo telefonicky. PS: O oblasť finančného poradenstva nemám záujem. Ďakujem za pochopenie.
Administratívny pracovník, referent, referentka
Administratívny pracovník, referent, referentka Obchodná spoločnosť poskytujúca služby v oblasti predaja hutníckeho materiálu príjme do TPP administratívneho pracovníka/referent-ka. Náplň práce: - komunikácia s obchodnými partnermi - dojednávanie obchodu - spracovanie dokumentácie súvisiacej s obchodným prípadom Zamestnanecké výhody, benefity: - stravné lístky Požiadavky na zamestnanca: - ukončené stredoškolské s maturitou, - anglický jazyk - základy - Microsoft Office - mierne pokročilý, komunikatívnosť, zodpovednosť, samostatnosť, príjemné vystupovanie Mzdové podmienky: 1000€/netto + stravné lístky
Administratívny pracovník
Obchodná spoločnosť KATEX s.r.o zaoberajúca sa predajom, montážou a servisom katexových zmäkčovačov vody, ponúka prácu personalistu/ky a ďalej prácu obchodníka/čky pre každý okres v SR. Predchádzajúce skúsenosti nie sú potrebné zaškolíme. Máme pobočky v Košiciach a v Bratislave kde sa aj uskutočnia pohovory a školenia. Je možnosť uskutočniť aj online pohovor. Platové podmienky 1000-1600 eur. podmienky  na uchádzača - obchodnícky talent - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - maximálne nasadenie - flexibilita V prípade vášho záujmu nás kontaktujte na tel čísle , alebo elektronickou poštou.
Administratívny pracovník
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Hľadáme ľudí na pozíciu administratívny pracovník. Práca s PC, komunikácia s obchodnými partnermi a zákazníkmi, audit, plánovanie. Vieš predstaviť aj niečo iné ako pracovať od 8:00 do 17:00 v práci, ktorá ťa nebaví? Zamestnanecké výhody, benefity: Motivačné ohodnotenie, plus rôzne benefity. Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ideálna príležitosť aj pre absolventov stredných a vysokých škôl. Vodičský preukaz: B Ekonomicko-obchodná spoločnosť so stabilným zázemím na trhu, s dynamickým rastom aj počas pandémie. Kontakt: Loitte s.r.o. Kontaktná osoba: Adam Agh Tel.: E-mail: loitte.sala@