Suzuki GSXR 1000 2005 - ram na slovenskych TP
Kategória:
Cestné motocykle
Predam ram na Suzuki Gsxr 1000,ktory ma platne slovenske papiere. Rocnik v TP je 3.2. 2005, ale, motorka bola 1000 K1. Farba je pisana zlta. Ram je pisany na moje meno, SPZ mam. Ram je rovny, motorka nebola burana. Cena za ram 450e.
Podobné inzeráty
Predám Suzuki GSXR 750 K4
108 kW
47555km
2x kľúč
Pneumatiky Michelin - 90%
Motorka v dobrom technickom stave pripravená na sezónu
STK platná do jun 2024
Superšport: 600 750 1000 Suzuki GSXR GSX-R
Viac info po telefóne alebo sms
Značka: SUZUKI GSXR 1000
Rok výroby: 2005
Kupované v Styx
Stav 100%
Lak Originál od výroby.
Nový olej
Nový olejový a palivový filter
Nový vzduchový filter ( pena )
Nový reťazový kit
Nová sviečka
Vodný Chladič
Výfuk: Yoshimura Ladený
Padacie protektory
STK platná do 2024
Stav 27xxx km.
Druhy majiteľ
Prenos 6-rýchlostný
Max. rýchlost 299km/h
4,1l/100km
Objem 18l nádrže
Dôvod predaja: Kúpa nového Motocykla
Seriozne jednanie zaručené
Všetky potrebne papiere na prepis noveho majiteľa.
Možnosť odvozu kde koľvek po Slovensku + cena za odvoz.
Viac info SMS alebo Telefon
Tel. č.
PODOBNE: Honda cbr 1000, Yamaha R1, Kawasaki 1000…
Mám na predaj Suzuki GSXR 1000 L7, ročník 5/2017.
Výkon 202 koní a 117,6 Nm
Najazdené cca 17xxx km.
Motorka je dovoz z Talianska v roku 2018. Ja ju vlastním od 7/2021.
Výbava: ABS, tlmič riadenia, led smerovky, nastaviteľná trakčná kontrola v desiatich stupňoch, tri výkonnostné režimy motora.
Motorka po technickej stránke je v absolútne v top stave, po servise a bez investícií. Vždy parkovala vo vyhrievanej garáži.
Ku motorke mám: ladený výfuk SC project S1 GSX-R (originál je momentálne na motorke, takže žiaden problém pri STK), vzduchový filter K&N, CNC nastaviteľné páčky značky RUTAN performance + originál. Tiež mám krátky držiak ŠPZ + originál, krytku sedadla spolujazdca, padacie protektory GB racing na krytoch motora, padáky od Suzuki v ráme, ochrannú fóliu na zobrazovacom displeji, tankpad a ochranu blatníku od MOTOGRAFIX, nahodený tankvak GIVI na nádrži.
Pneumatiky: Bridgestone Battlax Hypersport S22 na cca 50%.
Servis:
Nový olej Motul 7100 10W-40 a olejový filter K&N – 138.
Nové originálne predné brzdové platničky, ktoré idú do prvovýroby.
Predná vidlica je komplet po servise.
Nové semeringy, stierky, olej v tlmičoch a ložiská v krku riadenia.
Nová brzdová kvapalina vpredu aj vzadu Motul 660.
Nová chladiaca kvapalina modrá.
Nebudem nikoho klamať, ako 90% jazdených motoriek na predaj, bola aj táto motorka padnutá.
Padol som na motorke v roku 2022 pri rozbiehaní na semafore.
Pád bol na ľavú stranu a motorka sa len šuchla po asfalte. Žiaden priamy náraz! Samozrejme viem fotografiami zdokumentovať kupujúcemu stav motorky po nehode. Všetko mám nafotené.
Všetky poškodené diely okrem niektorých kapotáží na motorke boli vymenené za originál diely Suzuki. Žiadna Čína!
Vymenené diely na ľavej strane: vodičová a spolujazdcova stupačka, radiaca páka, rukoväť, ovládač menu na rukoväti, predný plexi štít, viečko alternátora.
Rám je 100% rovný a nepoškodený, nedoškriabaný a nedotknutý.
Všetko je vidieť na fotkách. Pád bol naozaj ľahký, žiadna totálka!
Veci ktoré sú na motorke po páde ošúchané: ľavé spätné zrkadlo, ľavá predná a zadná smerovka, nádrž je v rožku škrknutá, bočné kapoty majú jemne poškriabané hrany, zadná kapotáž bola cca 5cm zváraná.
Predná maska sa v pravej hornej časti na kúsku pukla. Je to podlepené. Ľavý padák, ktorý je v ráme je tiež poškriabaný a na zadnej vidle sa zlomil úchyt padáku. Je to však odborne opravené.
Kapotáže v miestach kde boli poškriabané, som len na oko zatrel s ceruzkou laku.
Pád nemá na funkčnosť a použiteľnosť motorky žiaden vplyv. Motorka funguje a jazdí ako pred pádom.
Dôvod predaja: Zmena je život. Motorku už nevyužívam naplno.
Nikdy nebola jazdená na okruhu a ani na závodoch.
Na fotkách je vidieť aktuálny stav motorky.
Nakoľko je motorka veľmi silná, skúšobná jazda je možná len po zložení zálohy a to v plnej cene motorky.
Motorku nevymieňam.
Prosím len seriózny záujem.
Viac info. poskytnem telefonicky.
Mám na predaj Suzuki GSXR 1000 L7, ročník 5/2017.
Výkon 202 koní a 117,6 Nm
Najazdené cca 17xxx km.
Motorka je dovoz z Talianska v roku 2018. Ja ju vlastním od 7/2021.
Výbava: ABS, tlmič riadenia, led smerovky, nastaviteľná trakčná kontrola v desiatich stupňoch, tri výkonnostné režimy motora.
Motorka po technickej stránke je v absolútne v top stave, po servise a bez investícií. Vždy parkovala vo vyhrievanej garáži.
Ku motorke mám: ladený výfuk SC project S1 GSX-R (originál je momentálne na motorke, takže žiaden problém pri STK), vzduchový filter K&N, CNC nastaviteľné páčky značky RUTAN performance + originál. Tiež mám krátky držiak ŠPZ + originál, krytku sedadla spolujazdca, padacie protektory GB racing na krytoch motora, padáky od Suzuki v ráme, ochrannú fóliu na zobrazovacom displeji, tankpad a ochranu blatníku od MOTOGRAFIX, nahodený tankvak GIVI na nádrži.
Pneumatiky: Bridgestone Battlax Hypersport S22 na cca 50%.
Servis:
Nový olej Motul 7100 10W-40 a olejový filter K&N – 138.
Nové originálne predné brzdové platničky, ktoré idú do prvovýroby.
Predná vidlica je komplet po servise.
Nové semeringy, stierky, olej v tlmičoch a ložiská v krku riadenia.
Nová brzdová kvapalina vpredu aj vzadu Motul 660.
Nová chladiaca kvapalina modrá.
Nebudem nikoho klamať, ako 90% jazdených motoriek na predaj, bola aj táto motorka padnutá.
Padol som na motorke v roku 2022 pri rozbiehaní na semafore.
Pád bol na ľavú stranu a motorka sa len šuchla po asfalte. Žiaden priamy náraz! Samozrejme viem fotografiami zdokumentovať kupujúcemu stav motorky po nehode. Všetko mám nafotené.
Všetky poškodené diely okrem niektorých kapotáží na motorke boli vymenené za originál diely Suzuki. Žiadna Čína!
Vymenené diely na ľavej strane: vodičová a spolujazdcova stupačka, radiaca páka, rukoväť, ovládač menu na rukoväti, predný plexi štít, viečko alternátora.
Rám je 100% rovný a nepoškodený, nedoškriabaný a nedotknutý.
Všetko je vidieť na fotkách. Pád bol naozaj ľahký, žiadna totálka!
Veci ktoré sú na motorke po páde ošúchané: ľavé spätné zrkadlo, ľavá predná a zadná smerovka, nádrž je v rožku škrknutá, bočné kapoty majú jemne poškriabané hrany, zadná kapotáž bola cca 5cm zváraná.
Predná maska sa v pravej hornej časti na kúsku pukla. Je to podlepené. Ľavý padák, ktorý je v ráme je tiež poškriabaný a na zadnej vidle sa zlomil úchyt padáku. Je to však odborne opravené.
Kapotáže v miestach kde boli poškriabané, som len na oko zatrel s ceruzkou laku.
Pád nemá na funkčnosť a použiteľnosť motorky žiaden vplyv. Motorka funguje a jazdí ako pred pádom.
Dôvod predaja: Zmena je život. Motorku už nevyužívam naplno.
Nikdy nebola jazdená na okruhu a ani na závodoch.
Na fotkách je vidieť aktuálny stav motorky.
Nakoľko je motorka veľmi silná, skúšobná jazda je možná len po zložení zálohy a to v plnej cene motorky.
Motorku nevymieňam.
Prosím len seriózny záujem.
Viac info. poskytnem telefonicky.
Mám na predaj Suzuki GSXR 1000 L7, ročník 5/2017.
Výkon 202 koní a 117,6 Nm
Najazdené cca 17xxx km.
Motorka je dovoz z Talianska v roku 2018. Ja ju vlastním od 7/2021.
Výbava: ABS, tlmič riadenia, led smerovky, nastaviteľná trakčná kontrola v desiatich stupňoch, tri výkonnostné režimy motora.
Motorka po technickej stránke je v absolútne v top stave, po servise a bez investícií. Vždy parkovala vo vyhrievanej garáži.
Ku motorke mám: ladený výfuk SC project S1 GSX-R (originál je momentálne na motorke, takže žiaden problém pri STK), vzduchový filter K&N, CNC nastaviteľné páčky značky RUTAN performance + originál. Tiež mám krátky držiak ŠPZ + originál, krytku sedadla spolujazdca, padacie protektory GB racing na krytoch motora, padáky od Suzuki v ráme, ochrannú fóliu na zobrazovacom displeji, tankpad a ochranu blatníku od MOTOGRAFIX, nahodený tankvak GIVI na nádrži.
Pneumatiky: Bridgestone Battlax Hypersport S22 na cca 50%.
Servis:
Nový olej Motul 7100 10W-40 a olejový filter K&N – 138.
Nové originálne predné brzdové platničky, ktoré idú do prvovýroby.
Predná vidlica je komplet po servise.
Nové semeringy, stierky, olej v tlmičoch a ložiská v krku riadenia.
Nová brzdová kvapalina vpredu aj vzadu Motul 660.
Nová chladiaca kvapalina modrá.
Nebudem nikoho klamať, ako 90% jazdených motoriek na predaj, bola aj táto motorka padnutá.
Padol som na motorke v roku 2022 pri rozbiehaní na semafore.
Pád bol na ľavú stranu a motorka sa len šuchla po asfalte. Žiaden priamy náraz! Samozrejme viem fotografiami zdokumentovať kupujúcemu stav motorky po nehode. Všetko mám nafotené.
Všetky poškodené diely okrem niektorých kapotáží na motorke boli vymenené za originál diely Suzuki. Žiadna Čína!
Vymenené diely na ľavej strane: vodičová a spolujazdcova stupačka, radiaca páka, rukoväť, ovládač menu na rukoväti, predný plexi štít, viečko alternátora.
Rám je 100% rovný a nepoškodený, nedoškriabaný a nedotknutý.
Všetko je vidieť na fotkách. Pád bol naozaj ľahký, žiadna totálka!
Veci ktoré sú na motorke po páde ošúchané: ľavé spätné zrkadlo, ľavá predná a zadná smerovka, nádrž je v rožku škrknutá, bočné kapoty majú jemne poškriabané hrany, zadná kapotáž bola cca 5cm zváraná.
Predná maska sa v pravej hornej časti na kúsku pukla. Je to podlepené. Ľavý padák, ktorý je v ráme je tiež poškriabaný a na zadnej vidle sa zlomil úchyt padáku. Je to však odborne opravené.
Kapotáže v miestach kde boli poškriabané, som len na oko zatrel s ceruzkou laku.
Pád nemá na funkčnosť a použiteľnosť motorky žiaden vplyv. Motorka funguje a jazdí ako pred pádom.
Dôvod predaja: Zmena je život. Motorku už nevyužívam naplno.
Nikdy nebola jazdená na okruhu a ani na závodoch.
Na fotkách je vidieť aktuálny stav motorky.
Nakoľko je motorka veľmi silná, skúšobná jazda je možná len po zložení zálohy a to v plnej cene motorky.
Motorku nevymieňam.
Prosím len seriózny záujem.
Viac info. poskytnem telefonicky.
Mám na predaj Suzuki GSXR 1000 L7, ročník 5/2017.
Výkon 202 koní a 117,6 Nm
Najazdené cca 17xxx km.
Motorka je dovoz z Talianska v roku 2018. Ja ju vlastním od 7/2021.
Výbava: ABS, tlmič riadenia, led smerovky, nastaviteľná trakčná kontrola v desiatich stupňoch, tri výkonnostné režimy motora.
Motorka po technickej stránke je v absolútne v top stave, po servise a bez investícií. Vždy parkovala vo vyhrievanej garáži.
Ku motorke mám: ladený výfuk SC project S1 GSX-R (originál je momentálne na motorke, takže žiaden problém pri STK), vzduchový filter K&N, CNC nastaviteľné páčky značky RUTAN performance + originál. Tiež mám krátky držiak ŠPZ + originál, krytku sedadla spolujazdca, padacie protektory GB racing na krytoch motora, padáky od Suzuki v ráme, ochrannú fóliu na zobrazovacom displeji, tankpad a ochranu blatníku od MOTOGRAFIX, nahodený tankvak GIVI na nádrži.
Pneumatiky: Bridgestone Battlax Hypersport S22 na cca 50%.
Servis:
Nový olej Motul 7100 10W-40 a olejový filter K&N – 138.
Nové originálne predné brzdové platničky, ktoré idú do prvovýroby.
Predná vidlica je komplet po servise.
Nové semeringy, stierky, olej v tlmičoch a ložiská v krku riadenia.
Nová brzdová kvapalina vpredu aj vzadu Motul 660.
Nová chladiaca kvapalina modrá.
Nebudem nikoho klamať, ako 90% jazdených motoriek na predaj, bola aj táto motorka padnutá.
Padol som na motorke v roku 2022 pri rozbiehaní na semafore.
Pád bol na ľavú stranu a motorka sa len šuchla po asfalte. Žiaden priamy náraz! Samozrejme viem fotografiami zdokumentovať kupujúcemu stav motorky po nehode. Všetko mám nafotené.
Všetky poškodené diely okrem niektorých kapotáží na motorke boli vymenené za originál diely Suzuki. Žiadna Čína!
Vymenené diely na ľavej strane: vodičová a spolujazdcova stupačka, radiaca páka, rukoväť, ovládač menu na rukoväti, predný plexi štít, viečko alternátora.
Rám je 100% rovný a nepoškodený, nedoškriabaný a nedotknutý.
Všetko je vidieť na fotkách. Pád bol naozaj ľahký, žiadna totálka!
Veci ktoré sú na motorke po páde ošúchané: ľavé spätné zrkadlo, ľavá predná a zadná smerovka, nádrž je v rožku škrknutá, bočné kapoty majú jemne poškriabané hrany, zadná kapotáž bola cca 5cm zváraná.
Predná maska sa v pravej hornej časti na kúsku pukla. Je to podlepené. Ľavý padák, ktorý je v ráme je tiež poškriabaný a na zadnej vidle sa zlomil úchyt padáku. Je to však odborne opravené.
Kapotáže v miestach kde boli poškriabané, som len na oko zatrel s ceruzkou laku.
Pád nemá na funkčnosť a použiteľnosť motorky žiaden vplyv. Motorka funguje a jazdí ako pred pádom.
Dôvod predaja: Zmena je život. Motorku už nevyužívam naplno.
Nikdy nebola jazdená na okruhu a ani na závodoch.
Na fotkách je vidieť aktuálny stav motorky.
Nakoľko je motorka veľmi silná, skúšobná jazda je možná len po zložení zálohy a to v plnej cene motorky.
Motorku nevymieňam.
Prosím len seriózny záujem.
Viac info. poskytnem telefonicky.