Taliansky jazyk
Kategória:
Administratíva
Dobry den, ovadam taliansky jazyk, slovom aj pismom, hladam pracu z vyuzitim tajto znalosti. Prisim len v okr. Cadca.
Podobné inzeráty
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu:
-Customer support pre Slovensko/Rumunsko/Nemecko/Slovinsko/Poľsko
-občas dvihneš telefón a skontroluješ objednávku, poprípade prezistíš, či už balík od nás odišiel. Rozhodne ťa nečaká žiadne celodenné vyvolávanie bez pauzy na obed. Snažíme sa procesy automatizovať, aby otázok od zákazníkov bolo čo najmenej. Odpovieš aj na zopár e-mailov. Nehľadáme supermana, stačí nám spisovné ovládanie jedného z týcho vyššie uvedených jazykov a zodpovedný prístup k práci. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme od 900eur netto.
Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca.
Nástup od 1.3.2023
Pracovná doba 7:30-16:00(pracovná doba sa môže presunúť aj napr. 7:00-15:30 alebo 6:30-15:00 alebo 6:00-14:30) podľa dohody. Práca len interne. (Prosím o nekontaktovanie pri žiadosti na externé prekladanie)
Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť ´customer support”)
andreas.martinel21@
Slovenský jazyk
Slovinsky jazyk
Rumunsky jazyk
Nemecky jazyk
Poľsky jazyk
Slovensko
Slovinsko
Nemecko
Rumunsko
Poľsko
Slovinsčina
Nemčina
Rumunčina
Do nášho mladého a rozrastajúceho sa tímu hľadáme človeka, ktorý:
• ovláda POĽSKÝ a SLOVENSKÝ jazyk na materinskej úrovni (dôležitá je aj znalosť gramatiky, nakoľko budete často prekladať texty)
• má v sebe ducha marketéra, veľmi rád komunikuje a nemá problém „vykecať“ sa z akejkoľvek situácie
• je trpezlivý, systematický a samostatný a dokáže s chladnou hlavou vyriešiť akúkoľvek situáciu
• orientuje sa v sociálnych sieťach a pozná mená známych aj menej známych influencerov.
Prácu je možné vykonávať aj z domu. A čo všetko by bolo Vašou náplňou?
• prekladanie textov zo slovenského do poľského jazyka, prípadne opačne
• zabezpečenie zákazníckej podpory v poľskom jazyku (mailová komunikácia, telefonáty, správy na sociálnych sieťach)
• vedenie databázy influencerov a jeho aktualizácia
• komunikácia s existujúcimi influencermi, hľadanie nových tvárí
• dohadovanie a zabezpečenie spoluprác, príprava a koordinácia marketingových kampaní
Skúsenosti so zákazníckou podporou, sociálnymi sieťami a prekladmi sú vítané, ak ich však nemáte, veľmi radi vás zaučíme.A čo od Vás očakávame?
• Poľský jazyk na úrovni C1/C2
• Anglický jazyk na úrovni B1/B2
• Samostatnosť
• Komunikatívnosť
• Príjemné vystupovanie
• Schopnosť pracovať aj v tíme
• Microsoft Office - mierne pokročilý
• sociálne siete - mierne pokročilý
Tak čo, budete ďalším článkom nášho dynamického a priateľského tímu? Tešíme sa na Vás!
V prípade záujmu poprosím zaslať životopis na mail: office@
Náplň práce:
- nábor nových pracovníkov na požadované projekty
- telefonická komunikácia a pohovory s uchádzačmi
- komunikácia s uchádzačmi v nemeckom jazyku
- tvorba databázy,
- starostlivosť už o existujúce projekty
- aktívne oslovovanie obchodných kontaktov
- hľadanie ubytovania pre zamestnancov
a iné administratívne práce.
Pracovný čas: PO-PIA od 7.30 -16.00
Zamestnanecké výhody, benefity
Dlhodobá stabilná práca v mladom kolektíve
Firemný telefón
Notebook
Možnosť kariérneho a finančného rastu
Plat od 1 200€ do 1 500€
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu nám pošlite svoj životopis prostredníctvom profesie s možnosťou absolvovať pracovný pohovor v kancelárii v Žiline.
Pozíciu obsadzujeme do nášho interného teamu pracovníkov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
nerozhoduje
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- odolnosť voči stresu
Dobrý deň
Do Našej firmy MAROUTGROUP, s.r.o. hľadáme Nemecky hovoriacu. Naša firma sa zaoberá pracou v zahraničí.
Naplň prace:
- vybavovanie ubytovania pre Našich pracovníkov
- telefonická a emailová komunikácia
- hľadanie nových projektov
- administratívna práca v kancelárii
Vyžadujeme:
- nemecký jazyk (slovom aj písmom)
- anglický jazyk výhoda nie však podmienka
- práca s PC
Ďalšie info na tel.číslo
Hľadáme administratívneho pracovníka
• 500 eur (brutto) + výkonnostný bonus
• na čiastočný úväzok
Chcete pracovať v mladom, dynamickom, anglicky hovoriacom tíme? Ste komunikatívny/a a zvládate administratívne úlohy?
Neváhajte nás kontaktovať!
Náplň práce
• Vedenie kancelárie a showroomu;
• Vybavovanie telefonických hovorov
(zákazníci, dodávatelia);
• Písomná komunikácia;
• Spracovávanie objednávok;
• Fakturácia a administratívna podpora;
• Správa kalendára a úloh;
Zamestnanecké výhody
• zamestnanecký balíček zo sortimentu spoločnosti,
• odborné a osobné školenia,
• mobilný telefón na služobné a súkromné
účely Požiadavky
• stredná škola s maturitou
• ďalšie vzdelávanie / HBO
• študent vysokej školy
• vysokoškolské vzdelanie I. stupňa • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Jazyk
• Anglický jazyk - stredne pokročilý (B2) • Slovenský jazyk - pokročilý (C1)
Odborné zručnosti
• Obchodná korešpondencia - pokročilý • Pokladňa - pokročilý
• Typografia - základy
• Skladové hospodárstvo - základy
• Fakturácia - základná znalosť systému KROS • Microsoft Excel - pokročilý
• Microsoft Outlook - pokročilý
• Microsoft Word - pokročilý
• Vodičský preukaz B Osobné zručnosti
• samostatnosť,
• komunikatívnosť,
• priateľský prístup,
• schopnosť zvládať stres,
• dôslednosť pri plnení pridelených úloh, • plynulá komunikácia v anglickom jazyku
Štruktúrovaný životopis s motivačným listom zasielajte na adresu
Vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- mailová, telefonizácia komunikácia so zákazníkmi
- zhromažďovanie podkladov potrebných k uzatvoreniu obchodných prípadov
- zodpovednosť za správnosť a aktualizáciu dát v systéme
- spracovanie zmien a dodatkov u existujúcich obchodných prípadov
- spracovanie pošty, archivácia zložiek
- zastupovanie spoločnosti pri predaji a prenájme nehnuteľností
- aktívne vyhľadávanie nehnuteľností a záujemcov o nehnuteľnosti
- príprava inzercie ponúkaných nehnuteľností
- zabezpečovanie obhliadok nehnuteľností s klientami
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti s tradíciou
- možnosť vzdelávania a profesionálneho rastu
- nadštandardné zamestnanecké benefity
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o tuto pozíciu nám prosím zašlite:
• profesný životopis v SLOVENSKOM a v MAĎARSKOM jazyku
• Vaše žiadosti zasielajte prosím priamo na náš e-mail: sunreality@
• kontakt
• plat: 850,-€ - 1.350,-€
• Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise, v zmysle zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania a to až do odvolania písomnou formou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vodičský preukaz B
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk
Maďarský jazyk
Výhoda: anglický, nemecký jazyk
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť práce s PC (MS Office)
- prax v administratíve a samostatnosť podmienkou
- proaktívny prístup k práci + zákazníkom
- prax na podobnej pozícii výhodou
- komunikatívnosť, vzťah k práci zo zákazníkom
- zodpovednosť, precíznosť, odolnosť voči stresu
- organizačné schopnosti,
- flexibilita, schopnosť sa rýchlo učiť