Tatra 128 - piesty, hlava, hlavné ložiská
Kategória:
Veterány
Predám piesty, hlavu a hlavné ložiská na Tatru 128
Podobné inzeráty
Predám tieto staré prospekty a dokumenty od Tatry. Ide konkrétne o:
75 rokov výroby automobilov Tatra 1897 - 1972 (veľkosť 4x A4) - 12€
Leporelový prospekt k Tatre 603, 138, President 1897 - 12€
Rozkladací prospekt k histórii automobilky Tatra (k 70 výročiu výroby vozidiel Tatra - 1967) - 10€
Obtlačky na sklo alebo batožinu (1967) - 20€
"Knižka" veľkosti A5 s mnohými vozidlami Tatra, motory Tatra, ich charakteristiky, rozmery, popis z roku 1956 (Tatra 111 A, 111 R, 111 S, 111 S2, 141, 805, 137, 137 S1, 137 NT, Ta A, Tatra 603, motory 921, 924, 926 V, 928, 928 K, 930 K) - 20€
"Obrázok" s Tatrou typ 75 cabriolet 1936 (rozmer 330x267mm) - 15€
Veci môžem zaslať. Volajte, pište SMS alebo mail.
Predám nový,nepoužitý motor Tatra 603/C.Vhodný ako alternatíva na prestavbu do Tatra 603-1,Tatra 805,ale aj ako možnosť do Tatra 87,alebo Tatra 600,kde je tiež možné použitie,aj legislatívne.Motor je kompletný so všetkým príslušenstvom,možný predaj aj bez príslušenstva.Dá sa ukázať v chode...Motor je vyrobený koncom 50-tych rokov,teda ešte z originálnych dielov kedy sa nešetrilo.Preto je ideálny na prestavbu,pri polovičných nákladoch na súčasnú generálnu opravu.Prosím prvý kontakt mailom.
Predám nepoužitý nožný prepínač svetiel na Tatra 87,Tatra 603,Tatra 600,Tatra 805,Tatra 111,Praga S5T,Praga V3S,Praga RN,Škoda Octavia,Felicia...ČSSR výroba,cena 19 eur.
Prodám knihu / brožuru - Kapesní příručka pro řidiče z povolání . Václav Jeřábek , Karel Slavík , Jiří Pávek . Vydání II. , vydalo v roce 1960 dopravní nakladatelství MD Praha . Počet stran 208 , obrázků 16 . Náklad 17.000 výtisků. Obsahuje technické údaje autobusů a nákladních automobilů - Praga RNDO , Škoda 706 RO , Škoda 706 RO lux , Škoda 706 RTO , Škoda 706 RTO lux , Karosa HB 5 , Ikarus 30 , Ikarus 55 , Praga RN , Praga RND , Praga V3S , Praga S5T , Škoda 706R , Škoda 706RS , Škoda 906R , Škoda 806RS , Škoda 706RT , Škoda RTS , Tatra 805 , Tatra 128 , Tatra 111R , Tatra 111S , Tarta 111S2 , Garant 30K , Garant 32 , Csepel D350 , Tatra 138S atd. Původní cena 6,90Kčs. Stav viz. foto, velmi dobrý, kompletní. Evidenční číslo 93. Více foto zašlu na e-mail. Možné osobní převzetí v Plzni nebo v případě platby předem na účet zašlu poštou nebo zásilkovnou. Cena 400kč / 16€ .
ponúkam zbytok ložísk klukového hriadela:
Hlavné č.627 3sady II.výbrus cena spolu 30€ €
Hlavné č. 628 1 sada III. výbrus 10 €
Hlavné č. 286 1 sada . výbrus 10 €
Ojničné 1 sada II výbrus 10 €
Ložiská š - 1203
Hlavné č.615 1 sada 10 €
ojničné č.023 1 sada 10 €
Axialne 1.výbrus 3 kusy 6 €
Axialne 2.výbrus 2 kusy 4 €
volajte tel. SMS dakujem.
Rok: 10/1968
Palivo: benzín
Objem motora: 4 948 cm³ (4.9 l)
Počet km: 49 239 km
Výkon motora: 162 kW (220 PS)
Prevodovka: 3-st. automatická
Pohon: zadný
Farba: biela
VIN: 9R02F111829
Karoséria: iné
Počet dverí: 2
Miest na sedenie: 4
Komfort
klimatizácia manuálna
Ďalšia výbava
vozidlo zakúpené v nálezovom stave, nepojazdné. Nasledovala rozsiahla rekonštrukcia, kompletne rozobraté. Renovácia trvala 6 rokov a vyžiadala si asi 6000 hodín práce. Karoséria-po rozmontovaní bola samotná karoséria opravená-nahradené všetky skorodované miesta (vymenené podlahy, časť zadných blatníkov, zadné čelo, zadná kapota , vodičové dvere, výrobky od firmy Dynacorn) nová nádrž. Následne lakovaná do pôvodného odtieňa profesionálnou lakovacou dielňou so zameraním na veterány. Interiér bol celý obnovený, vymenené diely, koberce, zvuková izolácia, molitány a poťahy sedadiel, strop, bočnice dverí, klučky,čalúnenie, palubná doska, bezpečnostné pásy ) použité materiály dobovo správne. Prevodovka- GO, vymenené všetky púzdra a ložiská aj výstupný diel kardanu. Zadná náprava a diferenciál- Rozmontované vyčistené, vymenené všetky ložiská a tesnenia. Brzdový systém-Vymenené boli všetky komponenty ( brzdové bubny, valčeky, čeľuste, pružiny, brzdové potrubia, hadice a hlavný brzdový valec). Predná náprava-Vymenené všetky komponenty, všetky čapy, ramená, pomocný čap riadenia. Prevodka riadenia rozobratá, vymenené ložiská a mazivo. Servo-čerpadlo vymenené za nové. Motor-Rozobratý, vyčistený, vymenené diely- vačkový hriadeľ, zdvihadlá, ventily, piestne krúžky, ojničné ložiská, hlavné ložiská, palivové čerpadlo, vodné čerpadlo, snímače, senzory, tesnenia, guferá, brúsenie kľukového hriadeľa, renovácia rozdeľovača, vysoko-napäťové káble, sviečky, indukčná cievka, alternátor, oprava chladiča, všetky hadice, obnova karburátora, výmena všetkých relevantných komponentov, nové výfukové potrubie. Chrómové diely a doplnky-obnovené, vyleštené, vymenené čelné okno, dverové sklá, nové nárazníky. Motorizácia 302 8V kód motora 1F Automatická prevodovka C4. Servoriadenie,Tento mustang je jediný na svete vo svojej kombinacií viď Marty report (zarámovaná kópia faktúry). Rekonštrukcia vychádzala z myšlienky urobiť auto tak ako vyšlo z výrobnej linky. Farba je rovnaká ako originálna - Wimbledon White. Interiér Dark Red kiwi vinyl. Vyrobených modelov 1969 bolo spolu 299 036 kusov. z toho bolo 133 801 kusov Sportsroof (fastback). z toho 30 649 malo motor 302-2V. z toho 22 321 malo automatickú prevodovku. z toho 1 388 bolo lakovaných odtieňom Wimbledon White. z toho 498 malo Dark Red farbu interieru. z toho 132 malo klimatizáciu. z toho 6 malo pneumatiky 7,35x14. z toho 1 nemal namontované autorádio a to je tento Mustang.
Doplňujúce údaje
STK
EK
dovezené
garážované
možná výmena
top stav!
veterán
Poznámka
V tejto kombinácií je jediný na svete. Vozidlo je plne funkčné !! Momentálne nevyžaduje žiadne opravy, je v TOP STAVE. V prípade ob