inzercia, predaj, predám, bazár

Tatra 805,Jawa,ČZ,Praga RN,V3S ,S5T-nová spínacia skrinka

Kategória: Veterány

Nová nepoužitá spínacia skrinka s pripojením na skrutky.Použitie na Tatra 805,Praga V3S,S5T,RN,moto Jawa,ČZ a mnoho dalších...Originál ČSSR výroba.
Tatra 805,Jawa,ČZ,Praga RN,V3S ,S5T-nová spínacia skrinka
Podobné inzeráty
Predám náhradné diely do motora na Jawa, CZ 250, 350, 175
Predám náhradné diely do motora na Jawa, CZ 250, 350, 175, 125, 50. OBRÁZOK 2,3: 1.Bloky motora na CZ 175/477-predané 2.Bloky motora na CZ 175/450-predané 3.Kryt motora spojky na Jawa 350/634-predaný 4.Kryt motora spojky na CZ 175/477-predaný 5.Kryt motora zapaľovania na CZ 175/477-predaný 6.Hlava valca na Jawa 175/356-predaná 7.Hlava valca na Jawa 175/356-predaná 8.Hlava valca na CZ 175/477, rebrá OK, závit bol vyvložkovaný, je OK-predaná 9.Kryt karburátora 250/559-predané 10.Kryt karburátora 175/356-predaný 11.Kryt karburátora 175/356-predaný OBRÁZOK 4,5: 12.Valec s piestom CZ 175/477-predaný 13.Valec Jawa 175/356, rebrá OK,0.výbrus-58mm,treba výbrus-predaný 14.Valec Jawa 175/356, rebrá OK,2.výbrus-58,5mm,treba výbrus-predaný 15.Kľukový hriadeľ na CZ 175/477 prípadne jawa 175, je po dávnejšom komplet repase nemá žiadnu vôľu ale bol trochu zle skladovaný-predaný 16.Valec a piest CZ 175/450-predaný 17.Valec Jawa 175/356-predaný OBRÁZOK 6,7: 18.Poloautomat Jawa 250/353-predaný 19.Poloautomat Jawa 250/353-predaný 20.Poloautomat mal by byť Jawa 250 perak-predaný 21.Poloautomat Jawa,CZ 175-predaný 22.Poloautomat Jawa,CZ 175-predaný 23.Viečko kľuky Jawa,CZ 175-predané 24.Spojka komplet Jawa,CZ 175-predaná 25.Spojkový kôš+3 lamely Jawa,CZ 175-cena 12€ 26.Kulisa radenia Jawa,CZ, chýba jedna pružinka-predaná 27.Kulisa radenia Jawa,CZ-predaná 28.Reťazové kolečko kľuky Jawa,CZ 175, 21 zubov-predané 29.Reťazové kolečko Jawa,CZ 175, 13 zubov-cena 2€ OBRÁZOK 8,9: 30.Radiaci automat-predaný 31.Radiaci automat-predaný 32.Radiaci automat 12,5cm Jawa,CZ ,pružinky aj kolíčky sú obidva-cena 5€ 33.Náhon tachometra Jawa,CZ, 18cm,11 zubov,má známku používania-predaný 34.Náhon tachometra Jawa,CZ, 18cm,11 zubov-predaný 35.Oska štartovania Jawa,CZ, 14cm-predaná 36.Oska štartovania Jawa,CZ, 13,5cm-cena 5€ 37.Oska štartovania Jawa,CZ, 13,5cm-predaná 38.Náhon tachometra Jawa 350/634- predaná OBRÁZOK 10: 39.Stator zapaľovania Jawa,CZ, 6V,45w-predaný 40.Stator zapaľovania Jawa 20,21,23,pionier-predaný 41.Stator zapaľovania CZ 150c,150 polbubon--predaný 42.Rotor Jawa 20,21,23,pionier--predaný 43.Rotor Jawa 20,21,23,pionier--predaný 44.Štartovací segment Jawa,CZ zachovalý-predaný 45.Štartovací segment CZ 175/477 zachovalý-predaný 46.Prevodovka komplet Jawa,CZ 175-predaná 47.Radiaca páka Jawa 20,21,23,pionier-predaná 48.Mix dielov do motora Jawa,CZ, je tam aj jeden kontakt neutrálu-cena spolu 7€
Praga S5T Valník
TECHNICKÉ ÚDAJE Rok: 1968 Najazdené km: 9 999 999 km Palivo: diesel Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l) Výkon motora: 72 kW (98 PS) Výbava praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod. Doplňujúce údaje možná výmena nehavarované veterán Poznámka Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Praga S5T Valník
Najazdené: 9 999 999 km Ročník: 1968 Výkon motora: 72 kW (98 PS) Stav: Používané Lokalita: Svätý Jur Inzerát č. 19018087 Aktualizované: 01.02.2023 TECHNICKÉ ÚDAJE Rok: 1968 Najazdené km: 9 999 999 km Palivo: diesel Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l) Výkon motora: 72 kW (98 PS) Výbava praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod. Doplňujúce údaje možná výmena nehavarované veterán Poznámka Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Praga S5T Valník
Ročník: 1968 Výkon motora: 72 kW (98 PS) Stav: Používané Lokalita: Svätý Jur TECHNICKÉ ÚDAJE Rok: 1968 Palivo: diesel Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l) Výkon motora: 72 kW (98 PS) Výbava praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod. Doplňujúce údaje možná výmena nehavarované veterán Poznámka Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Kapesní příručka pro řidiče z povolání ( 1960 )
Prodám knihu / brožuru - Kapesní příručka pro řidiče z povolání . Václav Jeřábek , Karel Slavík , Jiří Pávek . Vydání II. , vydalo v roce 1960 dopravní nakladatelství MD Praha . Počet stran 208 , obrázků 16 . Náklad 17.000 výtisků. Obsahuje technické údaje autobusů a nákladních automobilů - Praga RNDO , Škoda 706 RO , Škoda 706 RO lux , Škoda 706 RTO , Škoda 706 RTO lux , Karosa HB 5 , Ikarus 30 , Ikarus 55 , Praga RN , Praga RND , Praga V3S , Praga S5T , Škoda 706R , Škoda 706RS , Škoda 906R , Škoda 806RS , Škoda 706RT , Škoda RTS , Tatra 805 , Tatra 128 , Tatra 111R , Tatra 111S , Tarta 111S2 , Garant 30K , Garant 32 , Csepel D350 , Tatra 138S atd. Původní cena 6,90Kčs. Stav viz. foto, velmi dobrý, kompletní. Evidenční číslo 93. Více foto zašlu na e-mail. Možné osobní převzetí v Plzni nebo v případě platby předem na účet zašlu poštou nebo zásilkovnou. Cena 400kč / 16€ .
Tatra 603,Škoda Octavia,Praga RN-nový prepínač svetiel
Predám nepoužitý nožný prepínač svetiel na Tatra 87,Tatra 603,Tatra 600,Tatra 805,Tatra 111,Praga S5T,Praga V3S,Praga RN,Škoda Octavia,Felicia...ČSSR výroba,cena 19 eur.