Tatra 805,Jawa,ČZ,Praga RN,V3S ,S5T-nová spínacia skrinka
Kategória:
Veterány
Nová nepoužitá spínacia skrinka s pripojením na skrutky.Použitie na Tatra 805,Praga V3S,S5T,RN,moto Jawa,ČZ a mnoho dalších...Originál ČSSR výroba.
Podobné inzeráty
Predám náhradné diely do motora na Jawa, CZ 250, 350, 175, 125, 50.
OBRÁZOK 2,3:
1.Bloky motora na CZ 175/477-predané
2.Bloky motora na CZ 175/450-predané
3.Kryt motora spojky na Jawa 350/634-predaný
4.Kryt motora spojky na CZ 175/477-predaný
5.Kryt motora zapaľovania na CZ 175/477-predaný
6.Hlava valca na Jawa 175/356-predaná
7.Hlava valca na Jawa 175/356-predaná
8.Hlava valca na CZ 175/477, rebrá OK, závit bol vyvložkovaný, je OK-predaná
9.Kryt karburátora 250/559-predané
10.Kryt karburátora 175/356-predaný
11.Kryt karburátora 175/356-predaný
OBRÁZOK 4,5:
12.Valec s piestom CZ 175/477-predaný
13.Valec Jawa 175/356, rebrá OK,0.výbrus-58mm,treba výbrus-predaný
14.Valec Jawa 175/356, rebrá OK,2.výbrus-58,5mm,treba výbrus-predaný
15.Kľukový hriadeľ na CZ 175/477 prípadne jawa 175, je po dávnejšom komplet repase nemá žiadnu vôľu ale bol trochu zle skladovaný-predaný
16.Valec a piest CZ 175/450-predaný
17.Valec Jawa 175/356-predaný
OBRÁZOK 6,7:
18.Poloautomat Jawa 250/353-predaný
19.Poloautomat Jawa 250/353-predaný
20.Poloautomat mal by byť Jawa 250 perak-predaný
21.Poloautomat Jawa,CZ 175-predaný
22.Poloautomat Jawa,CZ 175-predaný
23.Viečko kľuky Jawa,CZ 175-predané
24.Spojka komplet Jawa,CZ 175-predaná
25.Spojkový kôš+3 lamely Jawa,CZ 175-cena 12€
26.Kulisa radenia Jawa,CZ, chýba jedna pružinka-predaná
27.Kulisa radenia Jawa,CZ-predaná
28.Reťazové kolečko kľuky Jawa,CZ 175, 21 zubov-predané
29.Reťazové kolečko Jawa,CZ 175, 13 zubov-cena 2€
OBRÁZOK 8,9:
30.Radiaci automat-predaný
31.Radiaci automat-predaný
32.Radiaci automat 12,5cm Jawa,CZ ,pružinky aj kolíčky sú obidva-cena 5€
33.Náhon tachometra Jawa,CZ, 18cm,11 zubov,má známku používania-predaný
34.Náhon tachometra Jawa,CZ, 18cm,11 zubov-predaný
35.Oska štartovania Jawa,CZ, 14cm-predaná
36.Oska štartovania Jawa,CZ, 13,5cm-cena 5€
37.Oska štartovania Jawa,CZ, 13,5cm-predaná
38.Náhon tachometra Jawa 350/634- predaná
OBRÁZOK 10:
39.Stator zapaľovania Jawa,CZ, 6V,45w-predaný
40.Stator zapaľovania Jawa 20,21,23,pionier-predaný
41.Stator zapaľovania CZ 150c,150 polbubon--predaný
42.Rotor Jawa 20,21,23,pionier--predaný
43.Rotor Jawa 20,21,23,pionier--predaný
44.Štartovací segment Jawa,CZ zachovalý-predaný
45.Štartovací segment CZ 175/477 zachovalý-predaný
46.Prevodovka komplet Jawa,CZ 175-predaná
47.Radiaca páka Jawa 20,21,23,pionier-predaná
48.Mix dielov do motora Jawa,CZ, je tam aj jeden kontakt neutrálu-cena spolu 7€
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Najazdené km: 9 999 999 km
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Najazdené: 9 999 999 km
Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
Inzerát č. 19018087
Aktualizované: 01.02.2023
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Najazdené km: 9 999 999 km
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Prodám knihu / brožuru - Kapesní příručka pro řidiče z povolání . Václav Jeřábek , Karel Slavík , Jiří Pávek . Vydání II. , vydalo v roce 1960 dopravní nakladatelství MD Praha . Počet stran 208 , obrázků 16 . Náklad 17.000 výtisků. Obsahuje technické údaje autobusů a nákladních automobilů - Praga RNDO , Škoda 706 RO , Škoda 706 RO lux , Škoda 706 RTO , Škoda 706 RTO lux , Karosa HB 5 , Ikarus 30 , Ikarus 55 , Praga RN , Praga RND , Praga V3S , Praga S5T , Škoda 706R , Škoda 706RS , Škoda 906R , Škoda 806RS , Škoda 706RT , Škoda RTS , Tatra 805 , Tatra 128 , Tatra 111R , Tatra 111S , Tarta 111S2 , Garant 30K , Garant 32 , Csepel D350 , Tatra 138S atd. Původní cena 6,90Kčs. Stav viz. foto, velmi dobrý, kompletní. Evidenční číslo 93. Více foto zašlu na e-mail. Možné osobní převzetí v Plzni nebo v případě platby předem na účet zašlu poštou nebo zásilkovnou. Cena 400kč / 16€ .