Technický riaditeľ pre ekonomický sektor
Kategória:
Administratíva
O spoločnosti:
Spoločnosť TIMEA, s.r.o. pôsobí na trhu už 22 rokov. Má dlhoročné skúsenosti v oblasti poľnohospodárstva a výroby živočíšnych výrobkov. TIMEA má viacero stredísk, ktoré zastrešuje, medzi nimi je napr. PÍLA, AUTOSERVIS, atď..
Náplň práce:
- kontrola a riadenie ekonomického úseku
- pravidelná tvorba reportov jednotlivých stredísk
- zodpovednosť za plnenie obchodných plánov a celkový chod zverených stredísk
- komunikácia s partnermi
- vyhľadávanie nových obchodných príležitostí
Mzda: od 1800€/netto. Finančné ohodnotenie závisí od kvalifikácie, praxe a pracovného nasadenia kandidáta.
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. a II. stupňa
Vzdelanie v odbore:
- ekonomické alebo riadenie podniku
Prax na obdobnej pozícii:
- 3-5 rokov
Ostatné znalosti:
- Microsoft OUTLOOK - pokročilý
- Microsoft OFFICE - pokročilý
- Softvér OMEGA - expert
- Softvér ALFA - expert
Osobnostné predpoklady:
- komunikatívnosť, flexibilita, zodpovednosť, ambicióznosť, pracovitosť
Jazykové znalosti:
- anglický - komunikatívna úroveň (B2)
Benefity pre zamestnanca:
- Mozňosť bývanie vo firemnom byte alebo príspevok na bývanie
- Odmeňovanie na základe preukázaných výsledkov a výkonov
Spoločnosť TIMEA, s.r.o. pôsobí na trhu už 22 rokov. Má dlhoročné skúsenosti v oblasti poľnohospodárstva a výroby živočíšnych výrobkov. TIMEA má viacero stredísk, ktoré zastrešuje, medzi nimi je napr. PÍLA, AUTOSERVIS, atď..
Náplň práce:
- kontrola a riadenie ekonomického úseku
- pravidelná tvorba reportov jednotlivých stredísk
- zodpovednosť za plnenie obchodných plánov a celkový chod zverených stredísk
- komunikácia s partnermi
- vyhľadávanie nových obchodných príležitostí
Mzda: od 1800€/netto. Finančné ohodnotenie závisí od kvalifikácie, praxe a pracovného nasadenia kandidáta.
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. a II. stupňa
Vzdelanie v odbore:
- ekonomické alebo riadenie podniku
Prax na obdobnej pozícii:
- 3-5 rokov
Ostatné znalosti:
- Microsoft OUTLOOK - pokročilý
- Microsoft OFFICE - pokročilý
- Softvér OMEGA - expert
- Softvér ALFA - expert
Osobnostné predpoklady:
- komunikatívnosť, flexibilita, zodpovednosť, ambicióznosť, pracovitosť
Jazykové znalosti:
- anglický - komunikatívna úroveň (B2)
Benefity pre zamestnanca:
- Mozňosť bývanie vo firemnom byte alebo príspevok na bývanie
- Odmeňovanie na základe preukázaných výsledkov a výkonov
Podobné inzeráty
Spoločnosť DODS SYSTEM, s.r.o. príjime do trvalého pracovného pomeru riaditeľa, resp. sociálneho pracovníka s praxou v zariadení sociálnych služieb.
V prípade záujmu o prácu v našej spoločnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne si dohodneme termín pracovného pohovoru.
Radi by ste pracovali s projektami? Chcete sa intenzívne podieľať na rozvoji regiónu v dobre fungujúcej miestnej akčnej skupine? Ak vám nie je cudzia spolupráca, zodpovednosť a samostatnosť, možno je táto pracovná ponuka určená práve pre vás. Občianske druženie MAS Orava hľadá nového kolegu na pozíciu odborný administratívny asistent/ekonomický manažér s termínom nástupu do práce od 1. júla 2023.
miesto práce: Oravský Podzámok
druh pracovného pomeru: plný úväzok na dobu neurčitú
mzdové podmienky (nástupný plat brutto): 1 100 €
Zároveň ponúkame možnosť vyskúšať si prácu v našom kolektíve ešte pred výberom uchádzača na inzerovanej pracovnej pozícií. Uchádzač tak môže získať potrebnú skúsenosť a pripraviť sa pre inzerovanú pozíciu počas práce na dohodu o vykonaní práce. Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať uvedené požiadavky, budú pozvaní na osobný pohovor. Dátum, miesto a čas pohovoru im bude oznámený najmenej desať dní pred jeho uskutočnením.
Náplň práce, požadované dokumenty, požiadavky na zamestnanca aj zamestnanecké benefity a podrobnejšie informácie k pracovnej pozícii nájdete na tomto linku:
Ak si komunikatívna, ovládaš word, excel a máš záujem o prácu v administratíve, neváhaj a ozvi sa nám.
Hľadáme sekretárku/asistentku z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce.
Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h.
Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti.
Pracovná náplň:
styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce
Požadujeme:
SŠ vzdelanie – ekonomický smer
znalosť Word, Excel, Outlook
HM: 646 EUR
Benefit - stravné lístky
Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@
Kontakt:
Dobry den, hladam si pracu/privyrobenie popri MD a inej praci ( na 2 hodiny denne ). Mam ukoncene VS vzdelanie, ekonomicky smer.
Potencialne ponuky prosim zasielat na email, pripadne sms.
Dakujem
Príjmeme do TPP sekretárku, z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce.
Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h.
Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti.
Pracovná náplň:
styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce
Požadujeme:
SŠ vzdelanie – ekonomický smer
znalosť Word, Excel, Outlook
HM: 646 EUR
Benefit - stravné lístky
Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@ (uveďte prac.pozíciu)
Kontakt:
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch, ktorá sa zameriava na finančný sektor.
Ponúkame príležitosť pre cieľavedomých ľudí na projekt pre východné Slovensko.
Zameriavame sa na riešenie problémov klientov na finančnom trhu a taktiež vybavujeme
tie najlepšie podmienky na trhu, kde klient vidí ako nepreplácať voči žiadnej spoločnosti.
Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné.
Vyžadujeme:
- stredné odborné vzdelanie
- chuť sa učiť nové veci
Príležitosť aj pre:
- zamestnaných, ktorí v práci nie sú spokojný
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Finančný konzultant
- administratíva
- servis
- pomoc klientom
- mailová komunikácia
- telefonická komunikácia
Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu.
Benefity a ďalšie výhody:
- zaujímavé finančne ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- osobnostný rast
- kolektív
- dovolenky platené firmou
- home office
Platové ohodnotenie:
- Flexibilné (závisí od odpracovaného času uchádzača, bližšie na pohovore)
V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis s fotkou na e-mail: gudan.management@