inzercia, predaj, predám, bazár

Technický riaditeľ pre ekonomický sektor

Kategória: Administratíva

O spoločnosti:
Spoločnosť TIMEA, s.r.o. pôsobí na trhu už 22 rokov. Má dlhoročné skúsenosti v oblasti poľnohospodárstva a výroby živočíšnych výrobkov. TIMEA má viacero stredísk, ktoré zastrešuje, medzi nimi je napr. PÍLA, AUTOSERVIS, atď..

Náplň práce:
- kontrola a riadenie ekonomického úseku
- pravidelná tvorba reportov jednotlivých stredísk
- zodpovednosť za plnenie obchodných plánov a celkový chod zverených stredísk
- komunikácia s partnermi
- vyhľadávanie nových obchodných príležitostí

Mzda: od 1800€/netto. Finančné ohodnotenie závisí od kvalifikácie, praxe a pracovného nasadenia kandidáta.

Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. a II. stupňa

Vzdelanie v odbore:
- ekonomické alebo riadenie podniku

Prax na obdobnej pozícii:
- 3-5 rokov

Ostatné znalosti:
- Microsoft OUTLOOK - pokročilý
- Microsoft OFFICE - pokročilý
- Softvér OMEGA - expert
- Softvér ALFA - expert

Osobnostné predpoklady:
- komunikatívnosť, flexibilita, zodpovednosť, ambicióznosť, pracovitosť

Jazykové znalosti:
- anglický - komunikatívna úroveň (B2)

Benefity pre zamestnanca:
- Mozňosť bývanie vo firemnom byte alebo príspevok na bývanie
- Odmeňovanie na základe preukázaných výsledkov a výkonov

Technický riaditeľ pre ekonomický sektor
Podobné inzeráty
Riaditeľ zariadenia Sociálnych Služieb
Spoločnosť DODS SYSTEM, s.r.o. príjime do trvalého pracovného pomeru riaditeľa, resp. sociálneho pracovníka s praxou v zariadení sociálnych služieb. V prípade záujmu o prácu v našej spoločnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne si dohodneme termín pracovného pohovoru.
Miestna akčná skupina hľadá administratívneho manažéra
Radi by ste pracovali s projektami? Chcete sa intenzívne podieľať na rozvoji regiónu v dobre fungujúcej miestnej akčnej skupine? Ak vám nie je cudzia spolupráca, zodpovednosť a samostatnosť, možno je táto pracovná ponuka určená práve pre vás. Občianske druženie MAS Orava hľadá nového kolegu na pozíciu odborný administratívny asistent/ekonomický manažér s termínom nástupu do práce od 1. júla 2023. miesto práce: Oravský Podzámok druh pracovného pomeru: plný úväzok na dobu neurčitú mzdové podmienky (nástupný plat brutto): 1 100 € Zároveň ponúkame možnosť vyskúšať si prácu v našom kolektíve ešte pred výberom uchádzača na inzerovanej pracovnej pozícií. Uchádzač tak môže získať potrebnú skúsenosť a pripraviť sa pre inzerovanú pozíciu počas práce na dohodu o vykonaní práce. Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať uvedené požiadavky, budú pozvaní na osobný pohovor. Dátum, miesto a čas pohovoru im bude oznámený najmenej desať dní pred jeho uskutočnením. Náplň práce, požadované dokumenty, požiadavky na zamestnanca aj zamestnanecké benefity a podrobnejšie informácie k pracovnej pozícii nájdete na tomto linku:
Sekretárka - asistentka
Ak si komunikatívna, ovládaš word, excel a máš záujem o prácu v administratíve, neváhaj a ozvi sa nám. Hľadáme sekretárku/asistentku z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce. Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h. Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti. Pracovná náplň: styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce Požadujeme: SŠ vzdelanie – ekonomický smer znalosť Word, Excel, Outlook HM: 646 EUR Benefit - stravné lístky Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@ Kontakt:
Privyrobenie
Dobry den, hladam si pracu/privyrobenie popri MD a inej praci ( na 2 hodiny denne ). Mam ukoncene VS vzdelanie, ekonomicky smer. Potencialne ponuky prosim zasielat na email, pripadne sms. Dakujem
ASISTENTKA - SEKRETÁRKA
Príjmeme do TPP sekretárku, z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce. Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h. Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti. Pracovná náplň: styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce Požadujeme: SŠ vzdelanie – ekonomický smer znalosť Word, Excel, Outlook HM: 646 EUR Benefit - stravné lístky Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@ (uveďte prac.pozíciu) Kontakt:
Brigáda pre Študentov - Finančný konzultant
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch, ktorá sa zameriava na finančný sektor. Ponúkame príležitosť pre cieľavedomých ľudí na projekt pre východné Slovensko. Zameriavame sa na riešenie problémov klientov na finančnom trhu a taktiež vybavujeme tie najlepšie podmienky na trhu, kde klient vidí ako nepreplácať voči žiadnej spoločnosti. Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné. Vyžadujeme: - stredné odborné vzdelanie - chuť sa učiť nové veci Príležitosť aj pre: - zamestnaných, ktorí v práci nie sú spokojný Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Finančný konzultant - administratíva - servis - pomoc klientom - mailová komunikácia - telefonická komunikácia Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu. Benefity a ďalšie výhody: - zaujímavé finančne ohodnotenie - flexibilný pracovný čas - osobnostný rast - kolektív - dovolenky platené firmou - home office Platové ohodnotenie: - Flexibilné (závisí od odpracovaného času uchádzača, bližšie na pohovore) V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis s fotkou na e-mail: gudan.management@