TELEFONISTKA BB
Kategória:
Administratíva
Hladame šikovnú,pracovitu,komunikativnu telefonistku asistentku pre webovy portal. nie sme call centrum
Ponukame zaujimave fin. ohodnotenie
zaklad +odmeny cca 1000-1200 eur /mes
možnost prispôsobenia pracovnej doby
nenaročna práca
podrobne zaškolime zaučime
v pripade zaujmu nam pošlite životpis mailom
na pracatelefonistkabb@
budeme Vas kontaktovat
dakujeme tešime sa na spolupracu
Ponukame zaujimave fin. ohodnotenie
zaklad +odmeny cca 1000-1200 eur /mes
možnost prispôsobenia pracovnej doby
nenaročna práca
podrobne zaškolime zaučime
v pripade zaujmu nam pošlite životpis mailom
na pracatelefonistkabb@
budeme Vas kontaktovat
dakujeme tešime sa na spolupracu
Podobné inzeráty
Prijmem do firmy telefonistky len na živnosť, žiadny predaj po telefóne, práca s databázou.
Len na živnosť. Práca z domu.
Pracovná doba 7 hodín denne. Mzda 1300 eur na mesiac na živnosť, služobný mobil
Prosím posielať len životopisy s vážným záujmom a prax nutná 2 roky ako telefonistka
Prosím životopisy zasielať na email telefonistkasro@
Dobrý deň,
Hľadám si prácu na doma, ako telefonistka alebo asistentka. Mám skúsenosť s prácou telefonistky, ako obvolavanie prieskumov, zákaznícky servis, starostlivosť o zákazníka a pod. Ako asistentka Vám pomôžem s administratívou, príprava účtovných dokumentov pre účtovníčku, pomoc zo zákazníkmi, správa sociálnych sietí a pod.V prípade záujmu pošlem aj svoj životopis.
Ďakujem za prípadné ponuky práce.
Hladame šikovnú,pracovitu,komunikativnu telefonistku asistentku pre webovy portal. nie sme call centrum
Ponukame zaujimave fin. ohodnotenie
zaklad +odmeny cca 1000-1200 eur /mes
možnost prispôsobenia pracovnej doby
nenaročna práca
podrobne zaškolime zaučime
v pripade zaujmu nam pošlite životpis mailom
na pracatelefonistkabb@
budeme Vas kontaktovat
dakujeme tešime sa na spolupracu
Hladame šikovnú,pracovitu,komunikativnu telefonistku- asistentku pre webovy portal. nie sme call centrum
Ponukame zaujimave fin. ohodnotenie
zaklad +odmeny cca 1000-1300 eur /mes.
možnost prispôsobenia pracovnej doby
kancelarska stabilna nenaročna práca
podrobne zaškolime zaučime
v pripade zaujmu pošlite životpis na mail
pracatelefonistkabb@
budeme Vas kontaktovat
dakujeme tešime sa na spolupracu
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, v priemere cca 1000 €
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Prijmem prácu ako virtuálna asistentka. Viac ako 15 rokov sa venujem administratívnej činnosti. Mám skúsenosti aj ako telefonistka. Mám prax v rôznych oblastiach od bankovníctva, cez poisťovníctvo až po písanie rôznych zmlúv a žiadostí.
Ponúkam tieto služby v oblasti administratívy aj v maďarskom jazyku:
• pomoc s administratívou
• komunikáciu s klientmi a obchodnými partnermi cez telefón a email
• starostlivosť o klientov, vytváranie a aktualizáciu databázy
• vyhľadávanie informácií podľa pokynov zadávateľa
• internetový prieskum
• písanie, úpravu textov
• tvorbu tabuliek, prezentácií
• vystavovanie a evidenciu faktúr
• sledovanie úhrad faktúr a ich urgenciu
• uverejňovanie pracovných ponúk na internetových portáloch, selekcia životopisov, dohodnutie termínov pohovorov s potenciálnymi záujemcami
• preklad textov z/do maďarčiny
• vypracovanie kúpno-predajných zmlúv
• vypracovanie daňového priznania k dani z nehnuteľností
Cena je 8 €/hodina práce.
Kontaktujte ma prosím mailom na virtasistant12@, telefónne číslo je vymyslené.