Teleskop a mikroskop Levenhuk Labzz MT2

Kategória: Hračky

Nove, nerozbalene, nepouzite:) zvacsenie teleskopu 50x, mikroskop do 900x.
Teleskop a mikroskop Levenhuk Labzz MT2
REZERVOVANÉ Mikroskop a teleskop:Súprava malého vedca (nové)
Súprava malého vedca, ktorá obsahuje mikroskop a teleskop je skvelá vzdelávacia sada, ktorá skvelým spôsobom predstaví deťom svet vedy a prírody. Umožní im vidieť to, čo sa nedá vidieť voľným okom. Sada je vyrobená z plastu, so zameraním pre detaily. Mikroskop má otočnú hlavu s 3 šošovkami, ktoré poskytujú zväčšenie 300x / 600x / 1200x a zabudovanú žiarovku na osvetlenie skúmaných vzoriek. Teleskop je vybavený 20-násobným zväčšením a dvoma objektívmi s 30-násobným a 40-násobným zväčšením. Ideálna sada pre malého vedca má všetko potrebné na objavovanie nových tajomstiev. Hračka je vhodná pre deti od 6 rokov. Súprava obsahuje: • Mikroskop • Teleskop • Statív • 2 nádobky na preparáty, • 6 podložných sklíčok na vzorku (vrátane jedného s pripravenou vzorkou) • Pinzeta Pozri moje inzeráty.
Detský mikroskop, 50 experimentov Buki sciences, vek 8+
Detský mikroskop, 50 experimentov Buki sciences, vek 8+ Kovový mikroskop so sklenenými šošovkami a okulármi pre ozajstné pozorovania. Má 3 úrovne zväčšenia: X 100 - X 250 - X 1000 z príslušenstva nič nechýba, sú tam sklíčka, pinzetu, liekovky, Petriho miska, mikrokrájač, mixér... Súčasťou je návod na použitie s farebnými obrázkami. Syn ho dostal darom, ale nezaujal ho, bol vybalený a popozeraný, u nás iba stál na polici. Väčšina príslušenstva nebola ani rozbalená, pôvodnú krabicu však už nemáme. Návod sa dá stiahnuť a popozerať na stránke: Pôvodná cena bola 75 eur (Vnímavé hračky). Je ako nový, vybavenie je zabalené ako bolo pôvodne, nič nechýba, väčšina nebola ani rozbalená. Cena 39 eur (bez poštovného).
Luxusný detský mikroskop, úplne nový
Predám detský "Luxusný mikroskop" pre začiatočníkov. Skvelá hračka pre najmenších vedcov a bádateľov. Mikroskop je v kompletnom balení, celkovo nový, vybalený iba z krabice na nafotenie. Súčasťou balenia sú aj dve alkalické batérie (podsvietenie spodného zrkadla mikroskopu) Celkovo solídne balenie aj kvalita materiálov. Osobný odber možný v Kysuckom Novom Meste alebo v Žiline. Pri serióznom záujme posielam aj dobierkové balíky.
ďalekohľad a mikroskop 2 v 1
Predám vyskúšaný, ale nevyužívaný funkčný prestaviteľný ďalekohľad a mikroskop 2 v 1 prispôsobený pre deti. V pôvodnej krabici s návodom na obsluhu. Stav na foto. Radšej osobný odber.
Detský mikroskop
Predám mikroskop Celestron kit pre to zachovalé a takmer nepoužité.
Detský mikroskop s ďalekohľadom
Predám detský mikroskop s ďalekohľadom. Plne funkčný.