Tesnenie pod veko ventilov
Kategória:
Honda
Predam cisto nova sada tesnenie pod veko ventilov,znacka Elring. Neotvorene balenie. Honda Civic 6 gen 1.4, D14A8, D14A6, D14Z4, D14A2
Podobné inzeráty
Predám Hondu Civic 6g EK4 VTi (1998)
Motor: B16A2 1.6 118 kW, 160 koní
Nájazd: 313 000 km
TK/EK do 12/2024
Auto je v dobrom technickom stave
Motor má dobrý chod, nemá spotrebu oleja a ani nedymí
Interiér zachovalý
Na aute bolo vymenených veľa vecí: olej, olejový filter, vzduchový filter, kompletná rozvodová sada, vodná pumpa, tesnenie VTEC solenoidu, predné a zadné brzdové kotúče, OEM tesnenie veka ventilov, tesnenie olejovej vane, MTF olej v prevodovke, komplet klínové remene, tlmiče KYB Excel G, pružiny Eibach Pro Kit, spodné čapy 555, zadné ramená Hardrace, zadný brzdový strmeň, nové čelné sklo
Predám Hondu Civic 8g 1.8 i-VTEC, 103kW, 6st. manuál, výbava Comfort.
Najazdené km: 278000
Auto je svižné, výborne sa ovláda a jazdí - šport. nádych vlastnosťami aj vzhľadom. Je spoľahlivé. Od r 2016 mi ostalo stáť len raz pri poruche štartéra začiatkom r 2017 (štartér vymenený) + niekoľko zmazateľných checkov motora bez nutnosti odstavenia (checky ohľadom lambda sondy - pravdep. kvôli spotrebe oleja 0w-30, po prechode na 5w-40 od r 2018 naďalej so spotrebou, ale už bez checkov motora) + 1x ABS + 1x VSA.
Hlavné servisné úkony:
Cca 2 mesiace po kúpe auta servis v Honda PO (nastavenie ventilov, tesnenie veka ventilov, škrtiaca klapka, prevod. olej, paliv. filter). Koncom 2017 profi ošetrenie dutín a odstránenie hrdze na podvozku, na pred. dverách zvnútra a na zad. časti podlahy zospodu (asfaltovanie). V 2018 vým. komplet pred. tlmenia/pruženia. 2019 vým. chladiča motora. 2020 vým. zad. kotúčov + prach. plechových štítov + zad. aj pred. doštičiek. 2022 nové pred. kotúče + doštičky.
Mám kompletný zoznam serv. úkonov, nákladov, vymien oleja a najazdených km od 2016 doteraz. K autu sú 2 kľúče, nové zimné pneu na 16" plech., letné pneu ešte na 2 - 3 sezóny na 16" čiernych elektrónoch - takmer ako nových, denné LED Esuse s profi montážou (zapínanie po kľúči), autofólie, pred. okenné deflektory, pred. maska v kvalitnej čiernej fólii - po rokoch bez známok stárnutia + plotrované logo Honda, svetlomety prelepené čírou ochrannou fóliou proti zažĺtnutiu, stále pekne zachovalý lak karosérie. Auto kompletne vyčistené, vytepované a dezinf. ozónom.
Hlavné nedostatky:
- motor má spotrebu oleja 0,4L/1000km (rokmi sa nezvyšuje - odsledované, prepočítané + EK taktiež úplne bez problémov) - možno hl. dôvod prečo moje EČV je už 5. v poradí (pri 5w-40 doposiaľ len dolievanie bez ďalších starostí; výkon má, nezadymí ani pri štarte; motor zvonku suchý),
- po servise klímy ešte potrebné odsledovať chladenie v lete, či bude potrebná aj výmena chladiča klímy,
- vynechávajúci displej rádia/klímy - hlavne v zime,
- opotrebované uchytenie plast. krytu pod motorom - na výmenu
- 6 ročná batéria, stále dobre funkčná - výmena na zváženie.
Auto jazdí "ako Honda", najlepšie vidieť a vyskúšať. STK/EK platné do 1/2024. Dôvod predaja: zháňame väčšie, rodinné. Inak sme naňho zvyknutí a nepredávali by sme.
S autom jazdené rozumne, za studena do 2000ot., za tepla do 4500ot., palivo (95ka) v nádrži zriedka pod polovicou, aj krátke aj dlhšie trasy. Všetko podstatné je napísané. Na príp. otázky rád odpoviem. Dohoda na cene možná.
Predáme Hondu Civic 8g, 1.8i-vtec, 103kw, výbava Comfort, rok 3/2006, 5 dverí, 6 st. manuál.
Auto je spoľahlivé. Od r 2016 mi ostalo stáť len raz pri poruche štartéra začiatkom r 2017 (štartér vymenený+nová batéria). Počas 2016-2017 boli 3-4 zmazateľné checky motora bez nutnosti odstavenia (ohľadom lambda sondy - pravdep. kvôli spotrebe oleja 0w-30, po prechode na 5w-40 od r 2018 už bez checkov motora).
Ďalšie hlavné servisné úkony:
Cca 2 mesiace po kúpe auta servis v Honda PO (nastavenie ventilov, tesnenie veka ventilov, škrtiaca klapka, prevod. olej, paliv. filter). Koncom 2017 profi ošetrenie dutín a odstránenie hrdze na podvozku, na pred. dverách zvnútra a na zad. časti podlahy zospodu (asfaltovanie). V 2018 vým. komplet pred. tlmenia/pruženia. 2019 vým. chladiča motora. 2020 vým. zad. kotúčov + prach. plechových štítov + zad. aj pred. doštičiek. 2022 servis a doplnenie klímy + nové pred. kotúče a doštičky.
Mám kompletný zoznam serv. úkonov, nákladov, vymien oleja a najazdených km od 2016 doteraz. K autu sú 2 kľúče, nové zimné pneu na 16" plech., letné pneu na 16" čiernych elektrónoch - takmer ako nových, denné LED Esuse s profi montážou (zapínanie/vypínanie po kľúči), autofólie, pred. okenné deflektory, pred. maska v kvalitnej čiernej fólii - po rokoch bez známok stárnutia + plotrované logo Honda, svetlomety prelepené čírou ochrannou fóliou proti zažĺtnutiu, stále pekne zachovalý lak karosérie. Auto kompletne vyčistené, vytepované a dezinf. ozónom.
Hlavné nedostatky:
- motor má spotrebu oleja 0,4L/1000km (rokmi sa nezvyšuje - odsledované, prepočítané + EK taktiež úplne bez problémov; pri 5w-40 doposiaľ len dolievanie bez ďalších starostí; výkon má, nezadymí ani pri štarte; motor zvonku suchý), u týchto vtec-ov je spotreba oleja bežná, tento kus berie o niečo viac.
- po servise klímy ešte potrebné odsledovať chladenie v horúčavách, či bude potrebná aj výmena chladiča klímy,
- vynechávajúci displej rádia/klímy - hlavne v zime,
- občasné jemné zatrasenie pri zábere spojky (pradep. len v zime), spojka nešmyká,
- opotrebované uchytenie plast. krytu pod motorom - zatiaľ drží
- 6 ročná batéria, stále dobre funkčná - výmena na zváženie.
Celkovo auto jazdí príjemne, najlepšie vidieť a vyskúšať. STK/EK platné do 2/2024. Auto má 5. EČV v poradí. Dôvod predaja: zháňame väčšie, rodinné. Inak sme naňho zvyknutí a nepredávali by sme.
S autom jazdené rozumne, za studena okolo 2000ot., za tepla max. do 4500ot., aj krátke aj dlhšie trasy. Všetko podstatné je napísané. Na príp. otázky rád odpoviem.
Najazdené km: 278100
Mám záujem skôr o výmenu za 4x4 s ťažným, dodávku, Pick up..
+ môj doplatok
Z dôvodu nedostatku voľného času - posúvam ďalej svoj nedokončený CIVIC.
Honda Civic 5g 1994 EG4 1.5 66kw.
Motor po go - vybrus hlavy,kovové tesnenie pod hlavu, nové krúžky, zabrusene ventily, nove vsetky tesnenie a gufera na hlave , conti rozvody, nové predné bŕzdy, rozdeľovač po repase, zadná kotučovka,na prerabku - k autu.
2,5 roky dozadu robený garažovy “celolak" - narýchlo, aby zabraniť korózii ( od vtedy bolo 2 roky garažovane )
Výmena vnútorných, vonkajších lemov
Nová čínska kapota.
Treba dostriekať vn.priestor dverí - prahy, nahodiť tie plastové prahy (uz sú nastriekane do farby auta) lišty, 1 brzdová trubka je v ťahu - vymeniť už celé potrubie, menil som tesnenie pod vekom ale furt slzy oleja sa úkazu.
Baterka KO (má len rok, ale nejazdilo sa)
Ku auto dávam veľa nahradných dielov, interier celý , podvozkové veci, angel eyes svetla, atď
Nechcem sa toho auta zbaviť, ale ľuto mi ho že len stojí…
Dočasne odhlásené
Mám záujem o výmenu za 4x4 s ťažným, dodávku, Pick up..