Tlmočník/koordinátor pre zamestnancov z Ukrajiny
Kategória:
Vzdelávánie a personalistika
Hľadáme konzultanta/koordinátora pre zamestnancov z Ukrajiny.
Miesto výkonu práce: Kriváň
- TPP, nástup možný ihneď
- príjemné a čisté prostredie
- vhodné pre mužov aj ženy
- zabezpečené ubytovanie
V prípade záujmu je potrebné zaslať životopis:
viktoria.harcekova@
alebo nás telefonicky kontaktuje:
☎️
Miesto výkonu práce: Kriváň
- TPP, nástup možný ihneď
- príjemné a čisté prostredie
- vhodné pre mužov aj ženy
- zabezpečené ubytovanie
V prípade záujmu je potrebné zaslať životopis:
viktoria.harcekova@
alebo nás telefonicky kontaktuje:
☎️
Podobné inzeráty
Hľadáme na TPP tlmočníka/koordinátora s aktívnou ruštinou, ukrajinčinou , angličtinou
- vyhľadávanie potencionálnych nových zamestnancov
- vybavovanie potrebných náležitostí na cudzineckej polícii s cudzincami
- tlmočenie na výberových pohovoroch
- administratíva
- spracovávanie podkladov, pripravovanie potrebnej dokumentácie
Podmienkou je vodičský preukaz skupiny B.
Základná mzda je 700eur plus príplatky
Prosím aby sa nehlásili cudzinci s prechodným pobytom. Takýchto kandidátov nebudeme ani kontaktovať. Nevieme ich bohužiaľ zamestnať.
Hľadáme ľudí s trvalým pobytom na území SR alebo s preukazom zahraničného Slováka.
- služobné auto, služobný telefón, služobný notebook
- finančný príspevok na stravu
- odmena za každého nájdeného nového zamestnanca
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
-Plnenie úkolov projektového manažéra;
-Vyplácanie miezd a záloh;
-Transport uchádzačov/zamestnancov;
-Koordinácia lekárskych vyšetrení;
-Zber dokumentov od zamestnancov;
-Distribúcia pracovného oblečenia;
-Reporting;
-Komunikácia so zamestnancami a s vedúcimi zmenami;
-Osobné pohovory/nábor;
-Prezentácia pracovnej ponuky.
Zamestnanecké výhody, benefity:
-Služobný telefón;
-Služební automobil;
-Možnosť kariérneho rastu.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-Komunikatívnosť, časová flexibilita,
spoľahlivosť, príjemné vystupovanie.
Vodičský preukaz
-B
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiac
Tel. +735
Úväzok: 100%
Termín nástupu: i h n e ď (9.1.2023)
(do 31.8.2023 s možnosťou predĺženia)
Základné požiadavky:
Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa.
Kvalifikačné predpoklady a osobitné kvalifikačné požiadavky v zmysle zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa vyhlášky č. 1/2020 Z. z., ktorou sa ustanovujú kvalifikačné predpoklady a osobitné kvalifikačné požiadavky pre jednotlivé kategórie pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov. v v znení neskorších predpisov.
Bezúhonnosť.
Zdravotná spôsobilosť.
Prax aspoň 1 rok.
Doplňujúce informácie pre uchádzačov:
Platové podmienky sú určené podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov vo výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov v nadväznosti na zákon č. 138/2019 Z. z. Základný tarifný plat bude stanovený podľa dosiahnutého vzdelania a odpracovaných rokov.
Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom zasielajte elektronickou formou na adresu:
K žiadosti je potrebné pripojiť písomný súhlas uchádzača so spracovaním svojich osobných údajov pre potreby výberového pohovoru v zmysle zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Obec Košický Klečenov
Obecný úrad Košický Klečenov 9, 044 45, okres Košice - okolie
Obec Košický Klečenov ako zamestnávateľ Materskej školy, Košický Klečenov 43, zastúpená starostom obce Ing. Michalom Kmecom, zverejňuje informáciu o voľnom pracovnom mieste pedagogického zamestnanca – učiteľa materskej školy v zmysle § 84 zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Názov a adresa zamestnávateľa Obec Košický Klečenov
Košický Klečenov 9
044 45
Kontakt Obec: 055/696 52 69
podatelna@
Kategória učiteľ
Podkategória pedagogického
zamestnanca učiteľ materskej školy
Kvalifikačné predpoklady a stupeň vzdelania na výkon pracovnej činnosti v súlade so zákonom č. 138/2019 Z. z. a vyhláškou č. 1/2020 Z. z. o kvalifikačných predpokladoch pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov
(1. diel, 1. časť, oddiely A, B a C) najmenej úplné stredné odborné vzdelanie alebo vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa alebo
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa v študijných odboroch a programoch zameraných na učiteľstvo pre materské školy
Zoznam požadovaných dokladov žiadosť o prijatie do zamestnania
profesijný životopis, motivačný list
doklad o vzdelaní
súhlas so spracovaním osobných údajov (Zákon č. 18/2018 Z. z.)
čestné vyhlásenie o bezúhonnosti, o skutočnosti, že voči Vašej osobe nie je vznesené obvinenie a o skutočnosti, že na Vašu osobu nie je podaná obžaloba podľa § 15a ods. 7 zákona č. 138/2019 Z. z. (až pred uzatvorením pracovnoprávneho vzťahu)
zdravotná spôsobilosť podľa § 16 zákona č. 138/2019 Z. z. (až pred uzatvorením pracovnoprávneho vzťahu)
Počet voľných pracovných miest ½, (50 % úväzku)
Dĺžka trvania pracovného pomeru na dobu určitú, do 31. 08. 2023
Predpokladaný nástup do práce 01.11.2022
Platové zaradenie v súlade zákonom č. 553/2003 Z. z. najmenej 4. platová trieda, pracovná trieda 1, v závislosti od dosiahnutého stupňa vzdelania a od kariéroveho stupňa
Svoje žiadosti a požadované doklady doručte poštou, emailom alebo osobne na Obec Košický Klečenov na vyššie uvedenú adresu do 24. 10. 2022. Uchádzači o pracovné miesto budú pozvaní na pracovné pohovory. Presný termín a čas uvedieme v pozvánke.
Personálna agentúra, so sídlom v Bardejove, zaoberajúca sa vysielaním pracovníkov do Nemecka, hľadá do svojho tímu výkonného riaditeľa spoločnosti, s predošlými skúsenosťami v danej oblasti, ktorého hlavnou náplňou bude analýza doterajšieho fungovania firmy, nastavenie vnútorných procesov spoločnosti a dohľad nad ich dodržiavaním, priame podieľanie sa na ďalšom rozvoji firmy a vytvorenie novej divízie spoločnosti, zaoberajúcej sa poskytovaním personálnych služieb na území Slovenska (doposiaľ na tomto trhu spoločnosť nepôsobila).
Hlavná náplň práce:
* rozvoj aktuálnych projektov v Nemecku, zabezpečenie rastu spoločnosti
* vytvorenie novej štruktúry spoločnosti, nastavenie vnútorných procesov a dohľad nad ich dodržiavaním
* koordinácia a motivácia interného tímu spoločnosti
* neustále zlepšovanie poskytovaných služieb a zabezpečenie nízkej fluktuácie vyslaných pracovníkov
* tvorba cenových ponúk a kalkulácií, realizácia obchodných stretnutí a vyjednávanie podmienok spolupráce
* zavedenie pravidelného reportingu spoločnosti, naprieč všetkými oddeleniami a ich následne vyhodnocovanie, počas firemných porád interného tímu spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity:
* variabilná zložka, počítaná ako podiel z celkovej mesačnej fakturácie spoločnosti
* štedré bonusy, za dosiahnutie stanovených ročných cieľov
* firemný automobil
* firemný notebook a telefón
* pre uchádzačov, ktorí budú musieť za prácou dochádzať z iného mesta, poskytujeme ubytovanie zdarma
Informácie o výberovom konaní:
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Vašim životopisom sa budeme dôkladne zaoberať, avšak dovolíme si kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú nami stanovené kritéria.
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
* preukázateľné skúsenosti na obdobnej pozícií
* príjemný a profesionálny prejav a vystupovanie
* zameranie na dosahovanie výsledkov
* time management
* odolnosť voči stresu
* flexibilita
* skúsenosť s vedením a riadením tímu
* samostatnosť
Miesto práce:
Bardejov, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu:
ihneď
Mzdové podmienky:
Výška mzdy bude upresnená po vzájomnej dohode, na osobnom stretnutí
Inzerujúca spoločnosť: Royce Agency s.r.o.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Personálna agentúra, s pôsobením prevažne v Nemecku
Počet zamestnancov:
100-149 zamestnancov
E-mail: royceagency@
Personálna agentúra JOBCHECK hľadá pre klienta - českú IT spoločnosť, personalistov na nábor nových zamestnancov. Práca je možná z domu formou home office, alebo priamo v centrále v Brne.
Mesačný plat 1.650 euro
Taktiež je v ponuke miesto Riaditeľ personálneho oddelenia ohodnotené mesačným platom vo výške 2.888 euro.
V prípade záujmu zasielajte životopis na
Viac pracovných ponúk na