TOP PONUKA PRACE ADMINISTRATIVA
Kategória:
Administratíva
Ponúkame prácu administratívnej pracovníčky v Súkromnej bezpečnostnej službe
Pondelok-Piatok 8:00-16:00
Možnosť kariérneho postupu
Služobné auto, telefon, notebook
Pondelok-Piatok 8:00-16:00
Možnosť kariérneho postupu
Služobné auto, telefon, notebook
Podobné inzeráty
Hľadám prácu v oblasti administratíva, asistentka, pomocné práce v administratíve. Pracovná doba môže byť aj skrátený úväzok, npr. 6h. Mám ukončenú ekonomickú školu. Plat normálny, neočakávam nejakú veľkú sumu. Len aby mi časovo vyhovovalo. Najlepšie by boli ponuky mailom. Potom vás budem kontaktovať. Trnava a blízke okolie. mjuriel@
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru, ktorý sa vykonáva v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Miesto výkonu práce: Stará Ľubovňa
Termín nástupu: ihneď
Druh pracovného pomeru: v rámci národného projektu „Prax pre mladých“
Mzdové podmienky: 234, 42 €/mesiac (20 hod. týždenne) - vypláca Úrad práce sociálnych vecí a rodiny
Získavanie a prehlbovanie pracovných zručností a praktických skúseností, ktoré zodpovedajú dosiahnutému stupňu vzdelania formou praxe.
Prax sa môže vykonávať len na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi uchádzačom o zamestnanie, vedeným v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny a na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi zamestnávateľom a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny.
Prax sa vykonáva najmenej 3 a najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne (4 hodiny denne).
Základné podmienky Úradu práce sociálnych vecí a rodiny, ktoré musí kandidát spĺňať:
-v deň nástupu na vykonávanie praxe musí mať uchádzač o zamestnanie vek do 29 rokov
-v deň nástupu na vykonávanie praxe musí byť uchádzač o zamestnanie vedený v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac
-dosiahnutý stupeň vzdelania
Náplň práce:
-kopírovanie, skenovanie a zakladanie určenej dokumentácie
-práca s počítačom a internetom
-administratívne práce
-príprava a expedícia odoslanej pošty
-asistencia pri rôznych projektoch
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
-stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
-práca s počítačom a internetom
-Microsoft Excel – pokročilý
-Microsoft Word – pokročilý
-komunikatívnosť
V prípade, že máte záujem a zároveň spĺňate vyššie uvedené požiadavky zašlite nám svoj životopis na adresu: profesia@
Sme rýchlo rastúca firma zameraná na zber kuchynského a potravinového odpadu s najväčším pokrytím poskytovaných služieb na celom Slovensku. Viac informácií na
Pekný deň prajem . Hľadám si prácu v okoli Žiar nad Hronom , Hliník nad Hronom, Žarnovica a Banská Štiavnica . Mám osobne auto aj vodičský preukaz skupiny B. Takze doprava do práce neni problém . Hľadám si prácu len na ranné smeny a v podobe niečoho ako administratívna praca žiadny predaj a podobne + mám skúsenosti aj na Cnc stroji kde som pracoval v tomto odvetvi 3 roky no aj konštrukčne práce v programe - catia , solidworks , autocad . Do práce môžem nastúpiť ihneď . Ďakujem a prajem pekný zvyšok dňa
Spoločnosť SIRAIL s.r.o. hľadá záujemcov o pozíciu *Assisstant of General Manager*
Miesto práce: Prakovce
Druh pracovného pomeru: Plný úväzok
Mzdové podmienky: min. 1100€ brutto + bonusy + navýšenie mzdy na základe vzdelania v danej oblasti, alebo na základe množstva skúseností v danom odvetví
Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce: Administratíva rôznych odvetví
Zodpovednosti:
Všeobecná zdpovednosť za úlohy stanovené Generálnym manažérom
Sprostredkovanie komunikácie medzi GM a zamestnancami
Spracovávanie dochádzky a ďalšia HR administratívna
Súčinnosť s účtovnym oddelením
Viac info pri osobnom pohovore
Zamestnanecké výhody:
Flexibilné nastavenie pracovnej doby
Víkendy + štátne sviatky voľno
Stravné lístky v hodnote 5,10€
Pole pôsobenia spoločnosti:
Vývoj a výroba káblových zväzkov do koľajových vozidiel, do lodí a medicínskych prístrojov
Spoločnosť má preukázané know-how vo všetkých oblastiach elektrotechniky, výroby, testovania a montáže
Požadované schopnosti:
Stredoškolské vzdelanie s maturitou, preferované Vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa
Nutná znalosť Angličtiny, znalosť Francúzskeho jazyka je veľkým plusom
Znalosť a skúsenosti práce s MS Office
Preferované schopnosti:
Skúsenosť s prácou v odbore ľudských zdrojov
V prípade záujmu nás kontaktujte IBA V ANGLICKOM alebo francúzskom jazyku - mailom na adrese: nicolas.chevalier@